לאב יו: הדמויות שהפתיעו בפן הרומנטי. אסנת רום (באדיבות yes), מתוך ״שכונה״ - טין ניק

לאב יו: הדמויות שהפתיעו בפן הרומנטי

היום (ג') חל יום האהבה הבינלאומי ולכבודו, הכנו לכם רשימה של דמויות לבביות מלאות רגש, חברותיות, כאלו שכיף להתחבר איתן ושהן נטו לב אחד גדול • קבלו את הדמויות הלבביות ביותר על המסך

איטז וולנטיין דיי, יום שכולו מלא באהבה וזו הזדמנות מצויינת להזכר בדמויות הכי לבביות שהופיעו לנו על המסך לאורך השנים. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

רחלי בן דוד ("שכונה") 

סדרת הנוער הצליחה להכניס לנו ללב שפע של דמויות, במיוחד את רחלי שאליה התחברנו כבר מתחילת הסדרה. רחלי זכורה בעיקר כדמות אסרטיבית ומלאת אומץ אך במיוחד כדמות חמה ואוהבת. כשדורי התוודתה בפני רחלי שמאוהבת אותה, שמנו לב שעיניה נצצו והתרגשנו שגם רחלי סיפרה לה עם חיוך רחב שמרגישה בדיוק אותו דבר כמוה ופשוט נמסנו. אין ספק שזו דמות שאנחנו לעולם לא נשכח. 

צ'ייס מת'יוס ("זואי 101") 

במפגש הראשון בין צ'ייס לזואי שהיפנטה אותו בצורה שגרמה לו ליפול מהאופניים, מיד הבנו שמדובר באהבה ממבט ראשון. לאורך כל ארבע העונות, ראינו שלצד הטיפוס השטותניק ישנו אדם לבבי ורגיש, שרק ניסה להגיד לזואי שמאוהב בה אך לא היה לו את האומץ. שמחנו שבסופו של דבר השניים הפכו לזוג וברור שאנחנו רוצים שזה יימשך בסרט "זואי 102".  

 

דניאל כרמי ("אינפינטי") 

כמעט אצל כל תלמידי בית הספר למחוננים ראינו את הצד הלבבי, אך לב זה בעיקר השני של דניאל. לא מעט פעמים דניאל גרם לנו לדמוע מהתרגשות, בעיקר בשיחה שלו עם יונתן שבה ניסה לגרום לו להבין שאינו צריך להתבייש מלצאת מהארון. בכלליות, דניאל תמיד היה לבבי ונעים לסובבים אותו וכששחקן כמו שחר טבוך מכניס לו המון רגישות, אי אפשר שלא לאהוב אותו כבר מלכתחילה. 

חסמין רומרו ("כמעט מלאכים") 

את חסמין ראינו לראשונה כמה פרקים אחרי תחילת הטלנובלה, כשרקדה מחוייכת מול אנשים ברחוב. לאט לאט, גילינו דמות מקסימה ומוארת שהתייחסה בהמון חום ואהבה לכולם, במיוחד לטצ'ו שהיה בן זוגה והזוג הזה תמיד יהיה מבין האהובים עלינו בטלוויזיה. עד היום אנחנו גם מאוהבים בשיר שלה "Reina Gitana" (בעברית "מלכה צועניה") שביצעה אותו עם השירה הטהורה שלה ולגמרי נשמע שעשתה זאת מכל הלב. לסיכום, מלכה צועניה עם לב ענק. 

דריה ("נעלמים") 

דריה היא אחת הדמויות הכריזמטיות שהכרנו, תמיד עמדה על שלה ואמרה את האמת בפנים. יחד עם זאת, התכונות העיקריות שחיברו אותנו אליה הן  הלבביות והאכפתיות כלפי חבריה הקרובים. כשדריה שיתפה את נועם לראשונה על הרגשות שלה אליה, ראינו שפתחה בפניה את הלב במלוא רגישותה ומערכת היחסים שנרקמה ביניהן לגמרי העלתה לנו חיוך רחב. דריה הפכה את הסדרה להרבה יותר ססגונית והמאטץ' בינה לבין ספיר בן רובי שגילמה אותה, יצר קסם של דמות שמאוד נכנסה לנו ללב. 

 
תגיות
תגובות