תרשו לעצמכם להתאהב: "שוברי גלים" מסיימת חצי עונה. יחסי ציבור

תרשו לעצמכם להתאהב: "שוברי גלים" מסיימת חצי עונה

סדרת הלהיט החדשה של ערוץ הילדים "שוברי גלים" סיימה חצי עונה ראשונה, ומראה לנו שאפשר להתאהב גם בסדרה שלא כוללת טכנולוגיה. ביקורת

עברו כבר 25 פרקים של הסדרה החדשה "שוברי גלים", וכבר על ההתחלה היא מסתמנת לנו כהלהיט החדש שיתחרה על ליבם של הילדים ובני הנוער. הסדרה שנכתבה על ידי אילן רוזנפלד ושירה אלון מראה שאפשר לשבות את ליבם של הילדים גם בלי טכנולוגיה חכמה ומחזירה אותנו לתמימות.

הסדרה מספרת על חבורה של בני נוער, כולם גולשים בנשמתם. יעל, אחת מבני הנוער היא ביתו של צ'ילי הגולש האגדי שעל שמו נקרא החוף שבו הם נפגשים, "חוף צ'ילי" לפני 18 שנה מצאו צ'ילי וחבריו על החוף אוצר מלא בזהב שמספרים שהוא היה מקולל וכי צ'ילי גנב אותו ומת אחר כך בתאונת גלישה לאחר שגלש ב"פיק השטן".

18 שנים אחרי, ביתו של צ'ילי יעל, גולשת בחוף צ'ילי ומשקרת לאימה שלא מסכימה לה לגלוש ומסתירה מפני חבריה שהיא ביתו של הגולש האגדי. יעל הסקרנית רוצה לדעת את האמת על המוות של אביה ומתקשרת למחלקת פינוי והריסה שמוציאה צו להרוס את החוף תוך שלושים יום כיוון שהחוף מסוכן.

הדרך היחידה שיוכלו לרוויח זמן ולחשוב על איך להציל את חוף צ'ילי היא להסכים לעשות את הסרט על צ'ילי בבימויו של נועם, חבר ילדות של צ'ילי שמצא ביחד איתו את האוצר. דבש, בעל החוף ועוד אחד מהחברים שמצאו את האוצר יחד עם נועם וצ'ילי לפני שנים, מתנגד לעשיית הסרט אבל מסכים בסוף מתוך הבנה שזאת הדרך היחידה לשמור על החוף.

 
 

עוד במדור התרבות של פרוגי:

נועם מלהק את נאור לוין לסרט, נער מפורסם ומפונק לתפקיד הראשי של צ'ילי וסוגר עם יעל עסקה - אם תצליח ללמד את נאור לגלוש יספר לה הכל אודות אביה. דברים מוזרים קורים בחוף, בזמן שעומרי גלש הרגיש כאילו מנסים לגרום לו לטבוע ובנזין נחטף למערה מה שמגביר לנאור את הפחד שלו לגלוש. מורנו הסוכן של נאור, מספר לו שהזמין את נועם במאי הסרט לראות אותו גולש והחבורה מחפשת רעיון יצירתי כדי שהסרט לא יבוטל. בסוף אחרי שכנועים רבים עומרי מחליף את נאור בגלישה ונועם לא שם לב לכך.

יעל מצליחה לגרום לנאור לגלוש ונאור מתאהב בה וחושב שרגשותיה דומים, אך יעל לא מעוניינת בו. מורנו מגלה שלא נאור גלש ומציע לעומרי לקחת את התפקיד בסרט ולשחק במקום נאור. עומרי ונאור מחליטים להתחרות בניהם בתחרות גלישה – מי שינצח יקבל את התפקיד בסרט.
 
במהלך הסדרה שפירו, בוני ובבר מחפשים לגנוב את הזהב לעצמם, וככה גם תוכניתו של בונדר אחד מחבריהם לשעבר של החבורה הגדולה. צ'ילי, נועם, דבש וטלי מצאו את הזהב מלפני שנים ובונדר, אחד מהחבורה שלהם דאז, שולח את החיילת שלו לארה, לחפש בישבילו את הזהב בזמן שהוא בכלא. חצי העונה מסתיימת בכך שבונדר יוצא מהכלא ומצטרף לשפירו לחפש את הזהב וביחד הם מגלים שהזהב נגנב כבר לפני שהגיעו ומתחילים לחשוד בילדים הגולשים. נאור מגלה שצ'ילי הוא אבא של יעל וטלי אימא של יעל מגלה שיעל גולשת למרות שאסרה עליה. לבסוף כולנו מגלים את אחת הנקודות החשובות בסדרה: צ'ילי חי.

 

בפרק האחרון מתקייימת תחרות הגלישה. בונדר חוטף את דבש והשופט של התחרות, ומתחזה לשופט במקומו ומורנו קונה את הזכייה של נאור בתחרות למרות שעומרי היה אמור לנצח בתחרות ולשחק בסרט בסופו של דבר. בונדר מגלה שיש לצ'ילי בת והיא יעל, ונועם עוזר ליעל לברוח. למרות שנועם עזר ליעל לברוח בסוף הפרק – יעל נחטפת.
 
נראה כאילו "שוברי גלים" הצליחה לכבוש את ליבם של הצופים והיא הלהיט של הנוער והילדים. הסדרה מראה לנו שאפשר להצליח גם בלי מסכי טלוויזיה ענקיים ומחשבים או דברים טכנולגיים אחרים, ומראה תמימות של חבורת ילדים שנפגשת כל יום ועושה את מה שהיא הכי אוהבת - לגלוש. הסדרה מותחת ומשאירה את הצופה בהלם בחלק מהמקרים, במיוחד כשיעל נחטפה ומצפים לדעת מה יקרה בפרק הבא. 

אומנם בזמן שכולם מצפים בסדרות חדשות לאפקטים חדשניים גם ב"שוברי גלים" קיימים חידושים. הגלישה כיום היא ענף ספורט שגודל מאוד בשנים האחרונות ומדבר בעיקר לילדים ובני נוער. העלילה עצמה טובה מאוד, בתחילת הסדרה לא חשבנו שצ'ילי חי אבל ככל שהפרקים התקדמו ככה גילינו עוד סיפורים ונשארנו במתח כל פעם מחדש. נראה כאילו "שוברי גלים" היא סדרת הלהיט הכי גדולה לילדים ולנוער. לכל מי שמתגעגע לסדרה כבר מעכשיו – לא לדאוג ב1 לספטמבר "שוברי גלים" חוזרת עם החצי השני של העונה! 

תגובות