מי הם הזוכים הגדולים בטקס פרסי נבחרי הנוער ה - TCA?. צילום: אינסטגרם

מי הם הזוכים הגדולים בטקס פרסי נבחרי הנוער ה - TCA?

בערב ט"ו באב נערך הטקס המכובד של רשת פוקס, טקס הענקת פרסי נבחרי בני הנוער בעולם בקטגוריות השונות. בנוסף לפרסים זכינו ליהנות מההופעות של הזמרים האהובים ובלא מעט רגעי צחוק. אז מי היו הזוכים הגדולים והמאושרים של הערב?

כשאנחנו חגגנו את ערב ט"ו באב, היו מי שחגגו את קבלת הפרסים העולמיים בטקס נבחרי הנוער. כמו בכל שנה, גם השנה נערך טקס ה/Teen Choice Awards (או בקיצור: TCA) של רשת פוקס האמריקאית. השנה הטקס נבחר להערך בעשרה באוגוסט, ואנחנו ריכזנו עבורכם את כל ההתרחשויות המעניינות של הטקס בלוס אנג'לס, שהפרס לזוכים בו הוא גלשן בגודל אמיתי לחלוטין במקום גביע. כוכב "זאב צעיר" טיילר פוסי, וכוכבת "משפחה מודרנית" שרה היילנד, היו מי שאירחו והציגו את הפרסים. במהלך הערב זכינו להינות מהופעות וביצועים מיוחדים של דמי לובאטו עם שר לויד, להקת "ריקסטון", בקי ג'י ג'ייסון דרולו ועוד רבים וטובים.

© אינסטגרם

בין המועמדים לקטגורית סרט השנה היינו יכולים למצוא את "אקס מן", "ספיידרמן המופלא 2" "קפטן אמריקה" ועוד, אבל הקרב הצמוד והמובן מאליו היה בין "מפוצלים", "משחקי הרעב / התלקחות" ו"אשמת הכוכבים". בדיוק כמו החיזויים הנכונים של השנה האחרונה / הזוכה הגדול הוא לא אחר מאשר "אשמת הכוכבים", שזכה בשבעה פרסי הסרט הטוב ביותר, ביניהם: סרט הדרמה הטוב ביותר, הנשיקה הטובה ביותר, השחקנים הטובים ביותר בסרט, דרמה אקשן ועוד. "מפוצלים" זכה בשלושה פרסים בעוד ש"משחקי הרעב / התלקחות" זכה בארבעה. "רחוב ג'אמפ 22" זכה אף הוא בשלושה פרסים.

© אינסטגרם

ומה בנוגע לטלוויזיה? בקטגורית השחקנים התמודדו לא מעט שמות מוכרים ביניהם: ליאה מישל, נינה דוברב, לוסי הייל, קיילי קווקו, איאן הרדינג ועוד. בפרס שחקנית הדרמה זכתה לוסי הייל ("שקרניות קטנות ויפות"), בקומדיה זכתה ליאה מישל ("גלי"), בפנטזיה זכתה נינה דוברב ("יומני הערפד"), בכוכב הקיץ בטלוויזיה זכה טיילר בלאקברן (קיילב מ"שקרניות קטנות ויפות"), בדמות הריאליטי הנשית זכתה שאקירה (שופטת "דה וויס"), בדמות הריאליטי הגברית זכה אדם לווין (שופט "דה וויס"), בתוכנית הטלוויזיה הפורצת זכתה "Faking It" של MTV, בסדרת הדרמה הטובה ביותר זכתה "שקריות קטנות ויפות", בשחקן הדרמה איאן הארדינג ("שקרניות קטנות ויפות"), בקטגוריית תוכנית הריאליטי זכו הקרדשיאנס, בפנטזיה "יומני הערפד", בשחקן הפנטזיה איאן סומרהולדר ("יומני הערפד"), בסדרת הקומדיה / "המפץ הגדול", בשחקן הקודמיה רוס לינץ' ("אוסטין ואלי"), בסדרת האנימציה "משפחת סימפסון", בריאליטי "דה וויס", הנבל הכי טוב בטלוויזיה הוא דילן או'בריאן מ"זאב צעיר", טיילר הקלין אף הוא מ"זאב צעיר" זכה במי שגונב את תשומת הלב, קנדיס אקולה מ"יומני הערפד" כגונבת תשומת הלב אף היא, סשה פיטרס מ"שקרניות קטנות ויפות" כשחקנית הפורצת ואשלי בנסון חברתה לסדרה בשחקנית של הקיץ.

 
 
 
© אינסטגרם
 
 
© אינסטגרם

בגזרת המוזיקה בלטו בהיעדרן הלהקות "וואן דיירקשן" ו"5SOS", אך אל דאגה / נשלח אליהם הגלשן הנחשק. בזמר הטוב ביותר זכה אד שירן, בזמרת אריאנה גרנדה, בלהקה "וואן דיירקשן", בסינגל של זמרת נבחר "Problem" של גרנדה ובסינגל של הזמר "Sing" של שירן, בסינגל של להקה נבחר "Story of My Life" של וואן די, בזמרת הקאנטרי כמובן טיילור סוויפט, בזמרת הקיץ דמי לובאטו וכן בלהיט הקיץ "Really Don't Care" של לובאטו, בלהקת הקאנטרי זכו "ליידי אנטבלום", בשיר הקאנטרי "This is How We Roll" של Florida Georgia Line, בשיר האהבה "You & I" של "וואן דיירקשן", בזמר הפורץ אוסטין מאהון ובלהקה הפורצת "5SOS" שגם זכו בלהקת הקיץ, באלקטרוניק/דאנס זכה "Wake Me Up" של אביצ'י וסיבוב ההופעות הנבחר הוא הטור "Where We Are" של וואן די. 

 
 
 
© אינסטגרם
 
 
 
© אינסטגרם
 
 
 
בקטגורית הדיגיטל "וואן דיירקשן" הכו בכולם כאשר זכו באיושיות הטוויטר ומלכי המדיה החברתית ובכך עקפו את ג'סטין ביבר, דמי לובאטו, קייטי פרי, איאן סומלהרדר, אשטון קוצ'ר וג'סטין טימברלייק, וכיאה לקייטי פרי היא זכתה במלכת הרשת. מיילי סיירוס הפרובוקטיבית הוכרזה באופן לא מפתיע כלל כאינסטגרמית הראשית וכך גברה על ביבר, גומז, ריהאנה וסוויפט, ובפאנדום המעריצים זכו הדיירקשיונרס/ מעריצי וואן די, שהוכיחו שהם יותר טובים מהאריאנטורס, ההרמוניזרס (מעריצי להקת "Fifth Harmony"), הלובאטיקס והסוויפטיס. בקטגוריית האופנה של הטקס, חברי הלהקה הפופלרית בעולם, וואן די, הוכרזו באופן רשמי כהורסים ביותר והארי סטיילס האחד והיחיד אפילו זכה באחד בעל החיוך היפה ביותר וגבר על אוסטין מאהון, דמי לובאטו, טיילור סוויפט וסלינה גומז.

 
 
תגובות