גריז בתיאטרון הנוער: בן רביד, תומר אופנר ויהונתן בשן יחד. צילום: ראובן שניידר, פיני סילוק וזיו שדה

גריז בתיאטרון הנוער: בן רביד, תומר אופנר ויהונתן בשן יחד

יהונתן בשן ("שוברי גלים"), בן רביד ("גאליס") ותומר אופנר ("חסמב"ה דור 3") נשמע לכם כמו מתכון מנצח? מסתמן שהשלושה ונוספים יקחו חלק בפרויקט הגדול הבא של קיץ 2015. כל הפרטים

השחקן הצעיר והמבטיח בן רביד, שמוכר לכם בעיקר כאודי מ"גאליס", הולך להיות כוכב עסוק בשנה הקרובה / והוא לא היחיד. אליו מצטרפים יהונתן בשן, המוכר לכם בזכות תפקידו הראשי בסדרת הנוער "שוברי גלים" שחוזרת ממש מחר למסך, ותומר אופנר, כוכב הסדרה "חסמב"ה דור 3" ושחקן תיאטרון ידוע. 

על אף שרביד ואופנר נסגרו סופית, בשן נמצא עוד בבדיקות לגבי לוח הזמנים שלו. בשיחה עם חיים שרגא, הסוכן והמנהל האישי של בשן ורביד, אישר לנו את הפרטים והסביר כי "השתתפותו של יהונתן שמועמד לשחק את הדמות החבר של בן בהצגה, נבדקת כעת מול התחייבויות קודמות".

יהונתן © זיו שדה
תומר © ראובן שניידר

עוד במדור הבידור של פרוגי:

העבודה על המחזמר היא בעצם שילוב של שחקנים מוכרים יחד עם בני נוער, והעבודה תחל ממש בקרוב עם חזרות מתמשכות עד הקיץ. למערכת פרוגי נודע כי רק הדמוית הגבריות במחזמר יהיו בעלות פרצופים ידועים, ואילו הדמויות הנשיות יהיו נערות לא מוכרות. "יהיה מאוד מעניין, זה עלה בעבר בבית צבי ועכשיו פעם ראשונה התיאטרון הממוסד לוקח את זה על עצמו", סיפר לנו בן רביד.

בן רביד יגלם את דני זוקו, התפקיד הראשי במחזמר המוכר משנות ה-70. אין אדם בעולם שלא מכיר את השם "Grease", פיסות שירים ממנו או את התלבושות והסמלים שהמחזמר סחף כשהגיע אפילו לברודווי. עלילת המחזמר היא פשוטה: דני זוקו (אותו יגלם בן רביד) וסנדי (אותה תגלם כאמרו נערה לא מוכרת) מתחילים להכיר בחופשת קיץ, עד שזו עוזבת, כשהיא מחליטה לחזור, היא מגיעה לבית הספר שבו דני לומד ומצטרפת לקבוצת בנות מקובלות, משתפת אותן בסודותיה ועוד. כשסנדי מוציאה מפיה את שמו, הבנות ממהרות להביא אותה לידי אהובה.

זה בעצם יוצר את המפגש הראשוני אבל בגלל שזה קורה ליד חבריו של דני - הוא שומר על איפוק. מאוחר יותר, הבנות המקובלות לועגות לתמימותה של סנדי, בעוד שהיא מצליחה לגרום לדני לקנא. כך, לאט לאט, הם מתקרבים שוב ולתחרות הריקודים של בית הספר הם מגיעים יחד, אך מהר מאוד סנדי עוזבת את הרחבה ובורחת כשרואה את דני רוקד ריקוד צמוד עם האקסית. דני מבין שהוא לא רוצה לגרום לסנדי להרגיש ככה, ומביא לה טבעת כהוכחה לכך שהוא באמת אוהב אותה, אבל היא מעדיפה להתרחק ממנו. בסוף השנה מגיעה סנדי לבית הספר במראה חדש, ממש "מייקאובר". כשדני רואה אותה הוא נרגש וכך מוצאים בני הזוג דרך חדשה אל האושר.

בן © מיכאל טיופול

עוד סיפר לנו בן כי שם נוסף שייקח חלק במחזמר הוא גל פופולאר, שמוכר בעיקר מפסטיגלים שהוא רוקד בהם, הפעם ייקח צעד משמעותי ויככב במחזמר הידוע, ולא רק יפזז על הבמה, אלא גם ישחק.

גל
גל © אינסטגרם

הפרויקט המדובר והנוצץ הוא בעצם הפקה של תיאטרון הנוער בשילוב התיאטרון הארצי לנוער, כאשר מדובר בהפקה בסדר גודל מרשים ומושקע שתעלה בקיץ 2015. נשמע רחוק, אבל תאמינו לנו, זה יגיע ממש מהר.

תגובות