נבחרי השנה בבידור לשנת 2014 \\ בחירות עורכי פרוגי.

נבחרי השנה בבידור לשנת 2014 \\ בחירות עורכי פרוגי

ראש השנה הוא תמיד זמן טוב לסיכום השנה האחרונה, לכן התכנסנו כל עורכי פרוגי לבחור את כל מה שעשה לנו את השנה בתחום הבידור! • אז מי שחקן ושחקנית השנה? • מהי תופעת הרשת של השנה? • מהו הרכב השנה? • ומה עם סדרת השנה? • התוצאות

רגע לפני שפותחים את שנת תשע"ה בהרבה תפוחים ודבש, הרשו לנו להציג בפניכם את בחירת העורכים של פרוגי בתחום הבידור לשנת תשע"ד! אז מי שחקן השנה? מהי סדרת השנה? ומי מלך ומלכת ההיוש? הרשימה המלאה שלנו.

הצגנו בפני העורכים שלנו חמישה שמות אפשריים לשחקן השנה, אך מי שהוביל בפער מטורף הוא עופר שכטר שלוקח את התואר מאיתנו על תפקידו המדהים ב"מתים לרגע", שם עופר הראה לנו שוב את הצד הדרמטי שבו לצד הרגעים הקומיים בסדרה, אנחנו התאהבנו בו מחדש ואתם?

 
 



אביגיל הררי חזרה אלינו השנה לאחר הפסקה ממסך הטלוויזיה מאז תפקידה כ"ליבי" בסדרה האהובה "האי", את התואר היא לוקחת על משחקה ב"מתים לרגע" שם הראתה לנו כמה התגעגענו אליה וכמה מוכשרת היא, אך התואר לא בא בקלות והתלבטות קשה הייתה בינה לבין שיר מורנו שהייתה צמודה לה בהצבעת העורכים.

 
 



בתחום המוזיקה יש אחד שאהוב עלינו במיוחד, משה פרץ, הנסיך של הזמר המזרחי שכל שיר שלו מיד הופך ללהיט מטורף לכל מקום, כמו כן השנה משה הצטרף לצוות השופטים של ה"אקס פקטור" הישראלי ורק נכנס לנו עוד יותר ללב והוא מקבל מאיתנו את התואר הנחשק, מי שהיה קרוב אליו הוא לי בירן, אך אולי הוא יזכה בשנה הבאה..

 
 



בין כל הזמרות שבלטו השנה יש אחת מיוחדת שרק מהלהסתכל אליה אפשר להתמכר, אז כמובן שגם למוזיקה המדהימה שהיא מייצרת, אנחנו כמובן מדברים על רוני דלומי שתמיד מתנגנת לנו בפלייליסט והופכת אותו לנעים יותר, כמו כן, דלומי תיקח חלק בשני מופעים מוזיקליים בשנה הקרובה / גאליס והפסטיגל.

 
 

אנחנו מטורפים על להקות! והשנה היו הרבה שבלטו במיוחד בין אם אלו "לוליפופ" או "בויבנד" שפרצו אלינו בסערה ובין אם זו להקה זמנית / "הסופרגרופ", אך מי שבחרנו ל"הרכב השנה" הם דווקא הותיקים יותר, עילי בוטנר ילדי החוץ" שכל שיר שלהם מרגש אותנו, מקפיץ אותנו ומוכיח לנו כמה הם חשובים לנו במוזיקה.

 
 

לא צריך לפרט יותר מידי, השיר הזה, "ילד של אבא", פשוט כבש אותנו השנה והקיף אותנו בכל מקום אפשרי, הוא החזיר לנו את מוקי לפלילייסט והכיר אותו מחדש לקהל הצעיר יותר, נתקלנו בשיר גם בכל תכנית טלוויזיה אפשרית, ביניהן גם במשימת הכוכב הבא ב"האח הגדול", וגם במהלך מבצע "צוק איתן", השיר המרגש שמדבר על דו-שיח בין אבא לבן - תמיד מרגש, תמיד עובד, במיוחד כשהוא עם הלחן והביצוע הנכון - ופה זה עשה את העבודה ועל כך השיר הזה הוא הלהיט והשיר שעשה לנו את השנה.

 
 

הרבה תופעות רשת צצו השנה, אתגר הקרח, "סיקרט" והלהיטים "קום תעשה ביגועים" ו"טל, בא לך לרקוד?", אך אין ספק שמי שעוקף את כולם בהליכה ועשה לנו את השנה הוא ה"סלפי", אז סלפי הוא לא חדש, תמיד היינו מצטלמים לסלפי, אך רק השנה הומצא לו השם המיוחד ומאז הוא צץ בכל מקום, משדרג כל תמונה באינסטגרם, לא זזים בלעדיו והוא אפילו הגיע לאוסקר! אז מי אנחנו שלא נבחר בו?

 
 

כבר מזמן שריאליטי הפך לחלק מחיינו, השנה ראינו אינספור תכניות חדשות מ"זוג מנצח VIP", "עד סוף העולם" ו"הכוכב הבא", כל תכנית מייצרת עוד שלל בוגרי ריאליטי שמסתובבים בהשקות, אנחנו נתנו לצוות שלנו לבחור את זה שהכי בלט להם השנה והוא כמובן / אלדד גל/עד מהעונה השישית של "האח הגדול" שסיפק לנו השנה ויכוחים, ריבים, צעקות, אהבה ומישהו לאהוב בתקופת "צוק איתן", אין ספק שגם הייתה לנו הפתעה גדולה שהכריזו שטל זכתה העונה ולא הוא, אבל גם לה הגיע…

 
 

הפעם הבחירה הייתה ממש קשה! התחרות הייתה צמודה בין שתי תכניות בולטות ששודרו השנה - זגורי אימפריה ומתים לרגע. כל אחת כבשה בדרך שלה, אך בהפרש קל מי שלקחה את התואר היא "זגורי אימפריה" שהפכה לקאלט, עממית, כובשת והחזירה למסך את נינט טייב כשחקנית וכמובן חיברה בינה לבין עוז זהבי. בתוך כל זה גם זכינו להכיר כמה שחקנים חדשים ומוכשרים שהפכו את הסדרה למה שהיא וביניהם: חן אמסלם, אייל שיקרצי וישראל אטיאס, בנוסף גם לימדה אותנו כמה משפטים שתמיד נזכור כמו - "ה'אק" ו"רצון המת חייבים לקיים" ואי אפשר לשכוח את הלהיט- "אני עף אליך!". נו אז יאללה כבר שיחזרו!

 
 

אז הגענו לנבחרים הכי אופנתיים שלנו! במהלך השנה התחלנו להעניק את ציוני ה"היוש או ביוש" למפורסמים על הלבוש שלהם, היוש כמובן משמעותו / ציון מעולה וביוש / ממש לא! אז היו לנו כמה בולטים במיוחד השנה, אך מי שזוכה להיות זכר ההיוש הראשון שלנו הוא לא אחר מדניאל מורשת שדווקא הפתיע אותנו לטובה והוא לוקח את התואר "מלך ההיוש".

 

כל מלך צריך מלכה, אז יש לנו גם בחורה יפה עם טוב טעם בכל הנוגע לאופנה ובגדים ובנוסף, היא כוכבת הילדים הכי גדולה כאן - מה צריך יותר מזה? אז מלכת ההיוש לשנת תשע"ד היא ללא ספק אליאנה תדהר, שהפציצה השנה את הפינה באופנה ובשלל ציוני היושים לטובתה, בכל פעם שיצאה לאירוע מתוקשר, אנחנו מקווים שהיא תמשיך לשמור על הקו הזה!

 

תגובות