הצצה ראשונה: מה קורה בסט צילומי החממה 3?. משה אבוטבול

הצצה ראשונה: מה קורה בסט צילומי החממה 3?

העונה השלישית של "החממה" ממש עוד רגע כאן! אנחנו ביקרנו על הסט והבאנו לכם כמה תמונות בלעדיות מהצילומים של הסדרה המצליחה! אז מה מצפה לנו בעונה החדשה והאם זו העונה האחרונה?

רגע לפני שמתחילה העונה החדשה של "החממה", אספנו עבורכם את התמונות הכי שוות מסט הצילומים של העונה השלישית, פלוס תמונות מיוחדות מהביקור של צוות פרוגי על הסט! אז את מי פגשנו? ומי משתפים תמונות חמות מהצילומים באינסטגרם?

עוד במדור הבידור של פרוגי:

לצילומים מגיעים מידי פעם אורחים חשובים, הצופים! כן, יש כמה ילדים ברי מזל שזכו להגיע במיוחד לסט הצילומים של החממה ונפגשו עם השחקנים האהובים עליהם, וכמובן שהצטלמו איתם להרבה תמונות סלפי נוצצות! 

לי חותם למעריצות
לי והמעריצות. מה דר תגיד על זה? © משה אבוטבול

בעונה הזו, כפי שפרסמנו כאן בעבר, יצטרפו לקאסט השחקנים הותיקים גם כמה שחקנים חדשים, ביניהם גם צופית עמנואל, בת 21 מתל אביב, שמצטרפת לקבוצת "הנשרים" בהחממה (הספורטאים, אם תרצו), צופית תגלם נערה ספורטיבית במיוחד שמצטיינת בכדורסל ובת לשחקן כדורסל מפורסם מאוד. מה יקרה איתה במהלך העונה? כנראה שנצטרך לחכות.

הכירו את צופית!
הכירו את צופית! © משה אבוטבול

העונה השלישית של "החממה", תיהיה ארוכה מקודמותיה ותכלול בתוכה 75 פרקים חדשים (האם זה מבשר על הסוף?), העונה תחל את שידוריה בינואר הקרוב, מה שאומר שהולך להיות חורף חם עם "החממה"! אז אם אתם לא יכולים לחכות, הנה עוד כמה תמונות בלעדיות שצילמנו מלוקיישן הצילום של העונה -

כיתת לימוד ב
כיתת לימוד ב"החממה" © משה אבוטבול
תלמידים!
תלמידים! © משה אבוטבול

שחקני הסדרה סיפרו לפרוגי על ההתרגשות מהעונה שלישית והבטיחו עונה שכמותה לא נראתה, הרבה יותר אקשן והרבה יותר מגניבה, כשנשאלו "האם זו העונה האחרונה?" הבטיחו כי הם לא יודעים, אבל יש להם תחושה שזוהי באמת העונה האחרונה וכי אין לדעת. שיר מורנו למשל, מקווה שזה ימשיך ושמחה בכל פעם לחזור לדמותה של סופי, הקפטנית של הנשרים.

סופי מככבת. שיר מורנו על הסט
סופי מככבת. שיר מורנו על הסט © משה אבוטבול
סלפי לשון!
סלפי לשון! © משה אבוטבול

גם השחקנים עצמם לא מוותרים על שיתוף תמונות וסרטונים מסט הצילומים, ונוהגים מידי פעם לעלות סלפי מיוחד לחשבון האינסטגרם שלהם, אספנו כמה שאהבנו במיוחד! 

גיורא חמיצר בתחילת הצילומים
גיורא חמיצר בתחילת הצילומים © אינסטגרם
בגדי החממה החדשים
בגדי החממה החדשים © אינסטגרם
נשרים Vs.עורבים
נשרים Vs.עורבים © אינסטגרם

 

ומה פשר האקדח?
ומה פשר האקדח? © אינסטגרם

לפני כמה חודשים התבשרנו כי לי בירן ודר זוזובסקי מנהלים זוגיות, משהו שכנראה התחיל במהלך העבודה המשותפת, צוות השחקנים סיפר לנו כי הוא לא הופתע מהשילוב ומהזוגיות וכי הם באמת מתאימים. אנחנו תוהים אם גם לדמויות שלהם בסדרה תיהיה זוגיות, מה אתם אומרים על יפתח ונטלי, מתאימים? 

מקל הסלפי הגיע להחממה?
מקל הסלפי הגיע להחממה? © אינסטגרם
לואיס חוזר להיות מנהל?
לואיס חוזר להיות מנהל? © אינסטגרם

אז כאמור, עוד חודש וקצת תעלה העונה החדשה בערוץ ניקולודיאון ב"יס", ובקרוב מאוד תזכו לראות את הכתבה והראיונות המלאים שלנו מסט הצילומים - מה גרמנו ל"הנשרים" ול"העורבים" לעשות? עוד קצת ואתם תדעו, בינתיים, קבלו כמה תמונות מהראיון -
 
מה קרה עם ג'וי וצופית?
מה קרה עם ג'וי וצופית? © מעיין בירמן
מה סיפרה לנו שיר מורנו?
מה סיפרה לנו שיר מורנו? © מעיין בירמן
 
 
תגובות