זה נגמר? היום האחרון של צילומי הסדרה "Glee". צילום: פייסבוק

זה נגמר? היום האחרון של צילומי הסדרה "Glee"

"אני מודה ממש שהייתי לאורך כל המסע המטורף הזה" כתבה כוכבת הסדרה נאיה ריברה. גליי, לאחר 6 עונות מגיעה לסיומה. צפו בהצצה לפרק האחרון לתמיד של גליי

אתמול (ו'), כוכבי הסדרה שכבשה את הנוער, Glee, הגיעו ליום הצילומים האחרון של הסדרה, לאחר 6 שנים שהסדרה מופיעה ומצטלמת "אני מודה ממש שהייתי לאורך כל המסע המטורף הזה" כתבה כוכבת הסדרה נאיה ריברה בחשבון האינסטגרם שלה. 

עוד במדור הבידור של פרוגי:

למי שלא מכיר, למרות שהיה קשה לפספס, Glee היא סדרת דרמה קומית לנוער שעוקבת לאחר חבורת זמר של כל הנערים הלא בדיוק "מוצלחים" ו"מקובלים", שלומדים וחווים את כל בעיות התיכון שיש לכל בני הנוער. בנוסף הסדרה מקוטלגת בעזרת הקאברים המפורסמים שלה ללהיטים שמקבלים אלפי צפיות ברשת. מי שכנראה כולכם מכירים, היא ליה מישל שהוציאה מספר להיטים כמו "On My Way" ו/"Cannonball"

 

לאחר עונה 5, הצופים לא היו בטוחים שתהיה עוד עונה, אבל השתנו כמה דברים. רייצ'ל שנסעה לניו יורק להגשים את החלום שלה להופיע בטלוויזיה, חוזרת ומקימה להקה חדשה "super-positive and weird", או בתרגום חופשי "הסופר חיוביים והמוזרים" יחד עם חמישה דמיות חדשות.

© פייסבוק

בפרק האחרון שישודר, כל השחקנים שהיו במשך כל השנים בעונות חוזרים לפרק הסיום המיוחד, רייצ'ל, קורט, סו, בריטני, סאם, טינה ועוד. כולם חוץ מאחד, קורי מונטית', שהיה אחד מהשחקנים הראשיים של הסדרה ונפטר עקב מנת יתר של סמים בגיל 31. 

צפו בהצצה מיוחדת לעונה החדשה:

 
 
 
תגובות