מצעד סדרות המדע הבדיוני והפנטזיה הטובות ביותר בחו"ל. צילום: צילום מסך מyoutube

מצעד סדרות המדע הבדיוני והפנטזיה הטובות ביותר בחו"ל

כמה פעמים מצאתם את עצמכם מזפזפים בטלוויזיה וחורשים את כל האתרים האפשריים במטרה למצוא את סדרות המדע הבדיוני והפנטזיה הטובות ביותר בחו"ל? אתם יכולים להפסיק לחפש כי עשינו לכם את העבודה

"משחקי הכס"

אחת הסדרות האיכותיות היא "משחקי הכס", שמבוססת על פי סדרת הספרים רבת המכר "שיר של אש ושל קרח". את "משחקי הכס" לא תוכלו לשכוח בקלות בגלל כמה סיבות. קודם כל, מדובר בסדרה ממכרת במיוחד, שנית, הקאסט נבחר בצורה הטובה ביותר. אם זה לא מספיק משכנע, רק תסתכלו על הצילום הנהדר ששואב אותנו אל תוך המסך.

טריילר לעונה החמישית של "משחקי הכס"
 

מרכז העלילה מגולל את המאבק העקוב מדם על כס המלוכה הנחשק של ממלכת ווסטרוז לאחר מות המלך. בסדרה ישנן דמויות רבות ומרתקות, וכל אחת מהן כריזמטית בדרכה. קחו למשל את ג'ופרי באראת'און, היורש האכזרי והנוראי של מלך ווסטרוז ואת טיריון לאניסטר, האח הגמד לבית לאניסטר שבעיני אביו נחשב לאות קלון, אך ככל שהזמן עובר אין אף צופה שלא מתאהב בו. דמות אהובה במיוחד היא זוארי הסטארק, נערה קשוחה, עקשנית וחצופה במיוחד שהולכת בדרך שלה.

© פייסבוק

עוד דמויות אהובות הן ג'ון שלגבנו, הממזר והנאה של נדסטארק אשר מצטרף למשמר לילה של החומה ודאינריז טארגאריין היפהפייה שמכונה "מלכת הדרקונים". חשוב לציין כי הסדרה פרובוקוטיבית ו-וולגרית, אז תצפו מראש לסצנות מיניות ואחרות שיהיו אלימות באופן מזעזע. אחרי ארבע עונות מוצלחות מחכה לנו באופק עונה חמישית, שהימים עד שתשודר נראים לנו כנצח.

העונה החמישית של "משחקי הכס" תשודר ב-7 באפריל ב-yes Oh וב-yes VOD.


"על טבעי"

הסדרה ששודרה לראשונה בשנת 2005 לא נחה לרגע ותחזור לעונה ה-11 שלה בקרוב. במהלך הסדרה אנו עוקבים אחר שני האחים סאם ודין ווינצ'סטר שאימם נהרגה בילדותם על ידי שד צהוב העיניים, מה שגרם לאביהם לצאת למסע ציד אחריו. בעונה הראשונה האחים יצאו לחיפושים אחר אביהם ובדרך צדו שדים, רוחות רפאים וערפדים. כעת, לקראת העונה ה-11 של הסדרה, אביהם כבר מזמן לא בחיים, כיוון שהקריב את עצמו למען חייו של דין. דין כבר הספיק להקריב את עצמו למען סאם, הם הרגו עשרות אם לא מאות שדים, ניהלו מערכות יחסים עם בחורות יפות למיניהן, ועוד תסבוכות והרפתקאות רבות עברו על השניים במהלך עשר העונות שאותן אי אפשר לתמצת בשורות אחדות.

הפרומו לעונה העשירית ב"על טבעי"
 

אז מי שעוד לא צפה בסדרה מוזמן לעשות לעצמו טובה. לפנות שבוע שלם שיהיה גדוש בשני שחקנים חתיכים ומוכשרים, המון יצורים על טבעיים ובעיקר הנאה אין סופית. למרות כמות העונות והפרקים הסדרה מצליחה להפתיע ולגרום לנו לעקוב אחר כל פרק חדש שיוצא. אז קדימה, למה אתם מחכים

© פייסבוק

"המתים המהלכים"

לא במקרה שברה הסדרה "המתים המהלכים" שיאי רייטינג. כל מי שאי פעם החל לצפות בסדרה הזו זיהה מיד את יצירת המופת והבין כי אסור לו לפספס אותה, לכן, עשרות מיליוני צופים הפכו למעריצים מושבעים ונאמנים. העונה הראשונה נפתחה עם הדמות הראשית ריק גריימס שהתעורר מתרדמת וגילה שהעולם שבו הוא חי זה לא אותו עולם שקיים עכשיו. נוסף לכך, מגפה שהתפרצה גרמה לאנשים מתים להפוך לזומבים, או כפי שמכונים בסדרה "המהלכים". הסדרה עוקבת אחר קבוצת אנשים שמנסה לשרוד בתוך כל הטירוף הזה.

© פייסבוק

חוסר הסקסיות והמיניות בסדרה רק מדגיש עד כמה הסדרה איכותית באמת, ומוכיחה לנו כי היא לא צריכה עירום כדי להשיג רייטינג, יש לה את זה ובגדול בזכות העלילה וכל מה שמסביב. מעבר לאיפור ולצילומים המושקעים של "המתים המהלכים" העלילה והדמויות מרתקים אותנו באופן מוחלט אל המסך. בסדרה ישנו עולם שאין בו חוקים, מסגרת ואין מי שידאג או ישמור עליך מלבד עצמך וחבריך. אנשים שונים שלא הכירו זה את זה קודם לכן מתאחדים, נאבקים על חייהם ומתנדנדים על הקצה בין חיים למוות. הם צריכים לקבל החלטות קשות מנשוא שלעיתים אף מסתיימות בירי החברים שלהם בכדי שלא יהפכו למהלכים.

טריילר לחלק השני של העונה החמישית
 

"המתים המהלכים" היא בין סדרות הפנטזיה המוצלחות ששודרו אי פעם, ולא, אל תחשבו שהסדרה כבר נגמרה ולא יהיה לכם מה לעשות עם חייכם לאחר שתשלימו את חמש העונות במהירות-על. העונה השישית של "המתים המהלכים" תשודר באוקטובר 2015, אז עד שזה יקרה נמתין לחלק השני של העונה החמישית שמגיע אלינו ב-8 לפברואר!

"יומני הערפד"

"יומני הערפד" זוהי הסדרה המושלמת לבני נוער. במרכז העלילה ישנם שני ערפדים אחים, סטפן ודיימון סלבטורה. נעזוב לרגע את האחים הלוהטים לטובת הדמות הראשית אליינה, שבסוף העונה השלישית הפכה לערפדית ומשולש האהבה שלה עם האחים מתחמם, אין ספק שאת הסיפור הזה, על רקע שאר קווי העלילה, קשה שלא לאהוב. אחרי חמש עונות שעקבו אחר כמה בני נוער מאותו התיכון ובמהלכן הם הפכו לערפדים, חלקם לזאבים ואחרים לציידים, הגיעה לה העונה השישית לפני קצת יותר משבועיים.

© אינסטגרם

עונה זו מתרכזת באבל של כולם לאחר שדיימון, אהוב ליבה של אליינה, ובוני החברה הטובה שהיא במקרה גם מכשפה, נתקעו ב"צד השני". בעונה הזו אומנם כל החברים נמצאים כבר בקולג', אך הדרמה לא הסתיימה בתיכון. "יומני הערפד" ממשיכה להפתיע ומרתקת אותנו בעלילה המסתורית והסוחפת שלה. בין לבין אנחנו נחשפים לאהבות, נשיקות ונשיכות, מה שמוסיף לרצון של הבנות בעיקר להמשיך ולצפות בסדרה.

"יומני הערפד", יום ה', 18:40 ב-HOT 3.

הפרומו לעונה החדשה
 


"זאב צעיר"

הגיע הזמן לספר על סדרה על טבעית נוספת שמיועדת לבני נוער, ומתמקדת הפעם באנשי זאב. הסדרה "זאב צעיר" הוכיחה לנו שזאבים זה דבר לוהט לא פחות, קחו למשל את השחקן הראשי טיילר פוסי. בסדרה הוא מגלם את סקוט, בחור לא מוכר בקרב תלמידי התיכון שרק מחכה להזדמנות שיכירו בו, אך זה קורה באופן שאותו מעולם לא דמיין: סקוט ננשך והופך לאיש זאב. מפה העניינים משתפרים כמו למשל בדוגמת התפתחות מערכת היחסים בינו לבין אליסון היפה, אך במקביל יש גם לא מעט קונפליקטים, דם ואימה שלא תשאיר אתכם אדישים אל העלילה. מערכת היחסים בין השניים כרוכה בקשיים ולא רק מפני שאליסון אינה אשת זאב, אלא מפני אביה שהוא צייד אנשי זאב, לכן אליסון וסקוט שומרים על אהבתם מפניו. בנוסף לכך דרק הייל, איש זאב, שהפך להיות אלפא, מנצל בני נוער דחויים וחלשים, הופך אותם לאנשי זאב ומקים איתם להקה. 

פרומו לעונה הרביעית של "זאב צעיר"
 

עד כה משודרות בישראל שלוש עונות, כשהשלישית עוד לא נגמרה. אחריה תשודר העונה הרביעית שאותה נזכה לראות בקרוב, ועד אז נמשיך לראות מה קורה עם החבורה הלוהטת של הזאבים. 

"זאב צעיר", יום ו', 16:30 ב-HOT 3.

© פייסבוק

"עד עצם היום הזה"

מי מאיתנו לא קרא את הסיפור של שלגיה או את הסיפור של עוץ לי גוץ לי, ולמעשה כל ספר ילדים אחר? כנראה שהתשובה היא אף אחד. הסיפורים עליהם גדלנו חיים בעולמנו, ואנחנו רציניים. אם אתם לא מאמינים, כנראה שאתם מזדהים עם הדמות אמה, בת ה-28, מהסדרה המצליחה "עד עצם היום הזה". היא לא האמינה שהסיפורים חיים בעולמנו כאשר הילד הנרי סיפר לה על התיאוריה המופרכת שלו. להפתעתה, היא גילתה כי זה לא עוד סיפור מופרך ואימה ואביה הם בעצם השלגיה והנסיך שעליהם איימה המכשפה בקללתה, לגנוב מהם את הסוף הטוב. אמה מגלה גם שהיא היחידה שתוכל לשבור את הקללה.

© פייסבוק

הסדרה עשתה צעד מסוכן כאשר היא החזירה את הדמויות שעליהן גדלנו בתור ילדים אל תוך חיינו. חלק מהצופים אמנם התייאשו באמצע ו-וויתרו על המשך הצפייה אך רבים המשיכו לצפות בסדרה באהבה, מכיוון שהיא הוציאה החוצה את הילד שעדיין קיים אצל כל אחד מהצופים ולא משנה מה גילו. "עד עצם היום הזה" הצליחה לגרום להמון צופים לצפות בסדרה למרות השימוש בסיפורי ילדים וזה מה שכל כך מיוחד בה. במהלך שלוש העונות צפינו בדמויות מאגדות שונות שחיות באותו עולם ומשפיעות אחת על השנייה, ואפילו היינו עדים לרומן המתפתח בין אמה לקפטן הוק.
כעת, בעונה הרביעית, מצטרפות דמויות חדשות שבאופן מפתיע אלו הן אלזה, בעלת היכולת ליצור קרח ושלג ואנה אחותה, מתוך "לשבור את הקרח", שזהו ממש לא סיפור ילדות נושן אלא סרט שיצא לפני שנתיים.

"עד עצם היום הזה", ימי שלישי, 21:15, ב-yes Drama וב-yes VOD.

פרומו לעונה הרביעית
 

"אורפן בלאק"

כנראה תופתעו לשמוע שקיימת סדרה שבה יותר מחצי דמויות מגלמת שחקנית אחת, אנחנו מדברים על "אורפן בלאק". בסדרה זו טטיאנה מסלני מראה את כישורי המשחק הרבים שלה שמתגלים במהלך שתי העונות באופן ברור. עניין הדמויות מתחיל בשרה מאנינג, צעירה מתוסבכת ויתומה, שרואה אישה אחרת שנראית בדיוק כמוה מתאבדת. שרה מחליטה לשאול את זהותה של השוטרת שהתאבדה, העונה לשם אליזבת' צ'יילדס. מה ששרה לא יודעת זה שאותה החלטה חפוזה רק מסבכת אותה מרגע לרגע, ושבקרוב היא תמצא את עצמה במאבק על חייה.

טיזר לעונה השלישית
 

כבר במהלך העונה הראשונה גילינו כי ישנן כפילות רבות לשרה ושכולן נמצאות בסכנת חיים משום שמישהו מנסה להשמיד אותן. כבר מהפרקים הראשונים התחלנו להיחשף למסתורין שמודגש בסדרה ולשאול את עצמנו לא מעט שאלות. "אורפן בלאק" היא סדרה משובחת ביותר, אינטליגנטית, מקורית, מרגשת ומרתקת במיוחד. חוזקה של הסדרה תלוי בשני פרמטרים, הראשון הוא כמובן השחקנית הבלתי רגילה, מסלני, שבעצם מחזיקה על גבה כמעט את כל הסדרה, והפרמטר השני הוא קהל המעריצים המטורף שלה, שמצפים לעונה השלישית של הסדרה שתגיע לארצות הברית ב-18 לאפריל. אנחנו מודים, גם אנחנו מצפים! מה איתכם?

עוד במדור הבידור של פרוגי:

 

הצטרפתם כבר לאינסטגרם של פרוגי? 

ולפייסבוק שלנו?

תגובות