סיי צ'או: הדמויות שהכי היינו רוצים שייעלמו מהמסך. צילום: צילום מסך מyoutube

סיי צ'או: הדמויות שהכי היינו רוצים שייעלמו מהמסך

בכל אחד מאיתנו טמון הצורך להוציא אגרסיות ועצבים, ואנחנו מצאנו בשבילכם את הדרך הפשוטה ביותר לעשות זאת מבלי לפגוע בזבוב. קבלו את רשימת הדמויות בטלוויזיה שהכי היינו רוצים שייעלמו מהמסך

ג'ורג' "פורנסטאש" מנדז – "כתום זה השחור החדש"

בדרך כלל את האסירות היינו רוצים להרוג ולא את הסוהרים, אך הסוהר הפסיכוטי בכלא הנשים ליצ'פילד, סביבו סובבת הסדרה "כתום זה השחור החדש", גרם לנו לנקוט עמדה שונה לגמרי בעניין.
ניתן לכם להחליט בעצמכם: האם הייתם משאירים בחיים אדם שאונס, מפליל חפים מפשע עם סמים ומשדל אסירות להתאבד? אנחנו די מאמינים שלא. אז כן, לכל הזוועות האלו ולעוד רבות, אחראי הסוהר ג'ורג' "פורנסטאש" מנדז המושחת והמצחיק עד כדי דמעות. אין ספק שהוא יהיה חסר לכולנו, אבל הוא חייב להיעלם לטובת האסירות חסרות המוצא. ג'ורג' חייב כמובן להשאיר את השפם (שנראה יותר כמו סנאי) שהספיק להפוך לסימן ההיכר של הדמות. בלי שפם, אין עסקה!

 

טדי שיינפלד – "שכונה"

הנה סיבה מספיק טובה לרצות להרוג את טדי שיינפלד מ"שכונה": הוא הטעה את כולנו וגרם לנו לחשוב שהוא אחד מהטובים, ואז התגלה כאחד שהיינו מעדיפים להתרחק ממנו. העונה הראשונה של הסדרה כבר נגמרה ובמהלכה הוא הספיק לשקר ולהערים על המשפחה שלו, לפגוע ולהרוג על מנת לקדם את מטרותיו האישיות, ולחטוף את לירון ואמו. למה לנו לסבול את הרעל הזה שנקרא טדי שיינפלד? אנחנו מעדיפים לגמור עם זה כאן ועכשיו.

 

צ'או – "זגורי אימפריה"

הגיע הזמן להגיד לצ'או צ'או. אם אתם לא זוכרים מי הוא, נזכיר שמדובר בעבריין המלחיץ (בלשון המעטה) מ"זגורי אימפריה", זה שלא היה מוכן לעזוב את אביה בשקט, פיקח על גנבי הברזל בסדרה ובעצם כל עיסוקו היה להכניס את כולם לצרות. גם אנחנו כמו כולם שקשקנו מפחד כשצ'או גילה שאביתר משתמש בשמו בתחרות "אש השנה", ולא ידענו עד כמה רחוק הוא מוכן ללכת כדי לטפל בעניין. הוא היה עסוק בעיקר בלעשות פוזות ולהלחיץ במבטים מאיימים, וזה לא סוד שכל הדמויות ראו בו נטל מעיק. מזל שזוהי רק דמות פרי עטו של הגאון מאור זגורי, שגם מגלם את צ'או ונכנס בול לנעליה של הדמות. אוהבים אותך, זגורי, את צ'או לעומת זאת קצת פחות.

 

צביקה גרנות – "להיות איתה"

כל מי שעומד בדרכה של אהבת אמת לא רצוי אצלנו. צביקה גרנות מ"להיות איתה", הוא הסוכן הצמוד של הדוגמנית נועה הולנדר אבל מתנהג כמו אבא שלה, ומערכת היחסים הלוהטת שלה עם עמוס, האופה הפשוט, בטח לא עוזרת להרגיע את אופיו העצבני. הסוכן הכי קשוח על המסך נמצא ברשימת הדמויות שהכי היינו רוצים להרוג, כי נמאס לנו מניסיונות החיבול שלו במערכת היחסים של נועה ועמוס. מה הבעיה שלו לראות את האהבה פורחת? אנחנו מהמרים על זה שהוא מעולם לא זכה באהבה אמיתית. גרנות, אתה מסומן אצלנו.

 

ניומן – "סיינפלד"

פרס "השכן המעצבן ביותר בעולם" הולך לניומן, שכנם של ג'רי וקוזמו ב"סיינפלד", הסיטקום האהוב משנות התשעים. ניומן הוא האויב המושבע של ג'רי בסדרה ולמרות שאף פעם לא גילינו מה הסיבה לכך יש לנו כמה ניחושים. נתחיל בזה שהוא ציני ומעצבן, נהנה מסבלם של אחרים ולכל אלה מתלווה הצחוק המרושע שלו, כמו של גדולי הנבלים בקולנוע. דמותו של ניומן היא תככנית ונקמנית, ואנחנו רוצים לשים לזה סוף. בכל מקרה, אנחנו יודעים שג'רי תמיד יעזור לנו.

 

נוויל פפרמן – "איי קארלי"

ביקשתם אגואיסטי ומתנשא? קיבלתם את נוויל פפרמן. נוויל מנהל בלוג ביקורות באינטרנט שקוטל את סדרת הרשת של גיבורי הסדרה "איי קארלי". הוא מאוהב בקארלי ולאחר שזו הבהירה שלעולם לא יהיו זוג, התחיל נוויל להקדיש את כל חייו לנקמה בה ובחבריה. עם שימוש בבלוג המוערך שלו, הצליח פפרמן לשבש כמעט כל דבר אפשרי בתוכנית. למרות שהוא בסך הכול ילד, המזימות והתככים שלו לא יביישו אף גיבור רשע. אין ספק שמדובר בדמות הזויה שגורמת לכולם לשנוא אותה ובעיקר לקוות שתיעלם לנצח.

 

יסמין לפידות – "מתים לרגע"

יסמין לפידות, בת זוגתו של פרופסור לנדאו ב"מתים לרגע", עמדה במרכז הניסוי הגורם להרגיש את תחושת המוות ולחזור לתחייה. דמותה של יסמין יכולה להשפיע על מדדי גופה, והיא לא בחלה באף אמצעי על מנת להגן על עצמה ולשחק ברגשותיהם של אחרים, כמו לזייף את המוות של עצמה. לאחר שנתפסה על ידי המשטרה, היא זייפה את מותה פעם נוספת כדי לברוח מהכלא. נו באמת, אם הבחורה זייפה מוות כל כך הרבה פעמים כנראה שגם היא מייחלת לזה, ולא רק אנחנו. בואו נעשה ללפידות שלנו טובה ונגשים את משאלתה, ועל הדרך נוריד את מפלס הלחץ שאנחנו חווים בכל פעם שדמותה צצה על המסך.

 

לוס אינצ'אוסטי – "כמעט מלאכים"

אין דמות ב"כמעט מלאכים" שאנחנו לא מתגעגעים אליה, מלבד לוס אינצ'אוסטי כמובן. בעונה השלישית היא עשתה מעבר חד מילדה חמודה ותמימה לאישה חזקה ומאיימת שמנהלת אימפריה בידיים מגואלות בדם. במהפך הזה ניתן להאשים את שטיפת המוח האכזרית שעברה, שגרמה לה לפתח שנאה כלפי משפחתה שכביכול נטשה אותה.
כל מעשיה הרעים נבעו בעצם מאותה שטיפת מוח שגרמה לה לרצות לנקום, והובילו אותה לגרום לטיאגו לחשוב שמר מתה, לחטוף תינוקות ולעשות שטיפות מוח לאנשים נוספים כדי לשעבד אותם ולהבטיח את אמונם המלא בה. בקיצור, היא לא דמות אמפתית במיוחד.

 

 

תגובות