הגיע הזמן: אילו סדרות חייבות לעשות סרט?. צילום: טמבלר

הגיע הזמן: אילו סדרות חייבות לעשות סרט?

"גאליס" ו"בובספוג" כבר עשו את זה בגדול, אולם הגיע הזמן שעוד סדרות מצליחות יפיקו סרטים. אז מי הן הסדרות שהכי היינו רוצים לראות על המסך הגדול? ובמילים אחרות: אילו שחקנים ייראו הכי טוב בענק?

"הפיג'מות"

אין ספק ש"הפיג'מות" היא הסדרה הכי מצחיקה בטלוויזיה הישראלית. היא נמצאת על מסך הטלוויזיה שלנו כבר קרוב ל/10 שנים, אך לא משנה כמה זמן יעבור, היא תמיד תהיה קורעת מצחוק ולא יימאס לנו ממנה. עם שחקנים מעולים ואותנטיים, פורמט ייחודי וכימיה כל כך גדולה בין השחקנים ובין הקהל לסדרה, איך אפשר שלא לרצות לראות אותם גם בקולנוע? האמת, שאילן רוזנפלד בעצמו כבר סיפר לנו בריאיון מיוחד שגם הוא היה שמח להרים פרויקט כזה ושיש כבר תסריט מוכן לסרט. כל מה שנשאר לנו זה לחכות לראות את השלישייה האהובה עלינו במסך הגדול

© יוסי צבקר ואייל בי

"איך פגשתי את אמא"

בקטגוריית הסדרות מחו"ל מככבת הסדרה "איך פגשתי את אמא". בדומה מאוד ל"הפיג'מות" גם היא משודרת, או יותר נכון שודרה, הרבה מאוד זמן. העלילה מסופרת מנקודת מבטו של טד, בחור צעיר שמחפש את השידוך המושלם, ובדרך רוכש לעצמו חברים יוצאים מן הכלל. החבורה חיה בניו יורק ומתמודדת עם הרבה משברים מצחיקים ומוזרים. כשאנחנו חושבים על הקאסט המעולה ועל העלילה המצחיקה, אנחנו בטוחים שכל אלה מתאימים להיות גם בקולנוע. היינו מציעים להם לצלם סרט מעניין ומצחיק, בדיוק כמו הפרקים הכפולים שכבר זכינו לראות. אנחנו מכינים את הפופקורן בינתיים.

© צילום מסך מיוטיוב
 
 

"יומן השומן"

אל הסדרה "יומן השומן" הרבה מתבגרים יכולים להתחבר, כי היא מעבירה מסר מאוד חשוב וקריטי. אמנם היא מוקצנת לרוב, אבל הסיפור מאחוריה בהחלט יכול להיות קרוב למציאות. ריי היא נערה עם עודף משקל, שמתקשה לאהוב את עצמה ולחיות חיים "נורמטיביים". התדמית העצמית שלה מאוד מפריעה לה. אל העלילה מצטרפת אמא של ריי והפסיכולוג שלה, החברים שלה ופין, בחור חתיך ומקובל, שריי לאט לאט מתאהבת בו. רובנו יכולים להתחבר לחוסר הביטחון החברתי, לנושא ההשמנה ולבעיות עם עצמנו. הסדרה מראה לנו שאפשר להתגבר על הכול ושאנחנו לא לבד בבעיות האלו, לכן היא חשובה ומגיע לה גם סרט, שבו המסר יופץ וכך כולם יוכלו לראות את גיל הנעורים יותר מקרוב. חוץ מזה, אנחנו בטוחים שניקו מירלגרו, אותו מגלם פין, ייראה אפילו יותר חתיך על המסך הגדול.

© צילום מסך מיוטיוב
 

"מופע שנות ה-70"

אם כבר מדברים על נוסטלגיה, "מופע שנות ה/70" היא הסדרה הוותיקה שהביאה אלינו את הכוכבים הלוהטים בהוליווד אשטון קוצ'ר ומילה קוניס, גם כשחקנים וגם כזוג כמובן. עלילת הסדרה עוסקת באריק פורמן, תלמיד תיכון, יחד עם שכנתו דונה, חברתה ג’קי, חבריו הייד וקלסו, והילד הזר החדש פז, הוא מקים מעין חבורה שעושה רק שטויות. החבורה נפגשת הרבה במרתף בביתו של אריק ולפעמים מגיעה למצבים מטורפים. הסדרה מיועדת למתבגרים, אולם היא הסתיימה כבר לפני תשע שנים, ועכשיו אנחנו מחכים לקאמבק אבל מסוג שונה. חשבנו על סרט בסגנון איחוד בפוינט פלייס, שיספר לנו מה עלה בגורלן של הדמויות הסאטיריות במהלך השנים הרבות, וכמובן שהסרט יכלול לא מעט צחוקים ויגרום לבטן שלנו להתהפך מרוב צחוק. אתם בעד?

 

"שכונה"

קאסט מהמם, המון מעריצים, אהבה וסיפור מתח מעניין, מה צריך יותר מזה בשביל סרט? "שכונה" היא עוד סדרה גאונית של גיורא חמיצר ("השמיניה", "האי") שיש בה הכול: התאהבויות, מתח, צחוקים וגם טום יפת אחד שגרם לכל הצופות להתאהב בו. הסדרה עלתה לאוויר רק לפני כמה חודשים וכבר הספיקה לכבוש את כולנו. כמו תמיד גיורא יודע להפתיע ולמתוח אותנו כך שלא נרצה לפספס אף פרק, ובידיוק בגלל זה היינו מאוד רוצים לראות אותו עושה מהסדרה סרט. אנחנו מחכים. 

© רפי דלויה
 

"החממה"

את "החממה" הכרנו לראשונה לפני כשנתיים ומאז אי אפשר שלא לרצות עוד. הסדרה עוסקת בבני נוער שלומדים בבית ספר למנהיגות "החממה", מתמודדים עם קונפליקיטים ביניהם ובאותו הזמן מצילים את העולם. ת'כלס, מי לא היה רוצה לראות את אלה-לי ויפתח בקולנוע? אנחנו חושבים שעם העונה השלישית שבפתח, הספרים שיצאו והדיבורים על מופע נוסף צריך לבוא גם הסרט. אגב, החודש החלו שידורי "החממה" עם דיבוב בבריטניה. ריספקט!

© אור גפן

"זאב צעיר"

הסדרה הלוהטת "זאב צעיר" מוגדרת כסנסציה עולמית ולא סתם. היא עוקבת אחר סקוט (טיילר פוסי), נער מנודה חברתית שחייו משתנים כאשר ננשך על ידי איש זאב והופך לכזה בעצמו. במהרה סקוט מגלה שיש לו כוחות מדהימים, והוא מתאהב גם בבת אנוש, אליסון, שלומדת בכיתתו וביחד עם חברו הטוב סטיילס ועם עוד כמה אנשי זאב, הם שומרים על הסדר הטוב שמתקיים בעולם, או ליתר דיוק באזורם. כמובן שיש לסקוט גם כמה אויבים, ומה שהופך את העלילה למסובכת במיוחד הוא העובדה שאביה של אליסון מתגלה כצייד זאבים. עם כמות לא קטנה בכלל של מעריצים ברור שמגיע ל"זאב צעיר" סרט קולנוע. חוץ מזה, אנחנו בטוחים שהסדרה יכולה להצליח על המסך הגדול, במיוחד עם השחקנים המהממים שלה. נו, מה אתם אומרים? שווה לראות את פוסי בלי חולצה ממש אבל ממש מקרוב? אנחנו מהמרים שכן.

 



 

 
תגובות