כוכב הצפון: "אמרו לנו חכו חכו, תראו מה שהולך להיות". צילום: חן אביב

כוכב הצפון: "אמרו לנו חכו חכו, תראו מה שהולך להיות"

הם עדיין לא התרגלו למעריצים "יום אחד הלכתי ברחוב וצרחו מהצד השני", לא חשבו שההיסטריה סביבם תהיה בשמיים "זאת האהבה הכי כנה שיש", ואפילו לא האמינו שהמפיקים חושבים על מופע משותף "נראה לי חוויה". שחקני הסדרה מסכמים עונה ושופכים את כל סודות המדינה

ביום ראשון נערכה השקת הסיום החגיגית של "כוכב הצפון", שמשודרת בערוץ דיסני ללקוחות יס. ההשקה נערכה בסינמה סיטי בגלילות, וגרמה לנו להיות בהלם מההערצה וההיסטריה שהייתה שם. נוכחנו לראות המוני ילדים ששואגים לקראת בואם של השחקנים, מתנות שהכינו עבורם והרבה מאוד אהבה באוויר. הייתה שמירה כבדה שהפרידה בין הכוכבים למעריצים, והופתענו כאשר ניסו להוריד את הכוכבים אל קיר החסויות במתחם המעריצים, נפלו גדרות (וגם שומר), והייתה המון היסטריה של הילדים לפגוש את השחקנים. מאוחר יותר, כאשר מנכ"ל הערוצים של דיסני הציג את השחקנים, הוא גם הכריז על תחילת הצילומים לעונה השניה

© חן אביב
השחקנים הראשיים
השחקנים הראשיים © חן אביב

בדיוק בגלל ההיסטריה הרבה, שאלנו את הכוכבים מה ההבדלים בין הפרימיירה הראשונה לפרימיירה הנוכחית, והאם קיוו שהסדרה תצליח כך. השחקן הראשי גיא קלי, סיפר "בהתחלה כשהייתה הבכורה, לא באמת הכירו אותנו, באו ילדים ששמעו על הסדרה, ופתאום עכשיו לראות את כל הילדים שבאמת פה כי הם מכירים אותך, וגם מדברים איתך ברחוב, זה קטע רציני. זאת האהבה הכי כנה שיש, כשהייתי בשבוע שעבר במסעדה באו אליי שני אחים, אח ואחות, והילדה הקטנה הביאה לי את הבובה שלה שאלטף, ואני שם לב שהיא הרגישה בנוח איתי, שהיא מכירה אותי".

בנוסף אליו הצטרף גל גולדשטיין ואמר: "אני שמח שזה קרה, כלומר המסרים שהסדרה הזו מפיצה, יש בה משהו נורא אמיתי. יש בה בריחה מכל השקר של טכנולוגיה וכל אתרי התקשורת. שלא תביני אותי לא נכון, גם אני חוטא בזה, אבל יש בעצם את המסר של ללכת ולדבר עם בן אדם פנים מול פנים, ולא דרך אפליקציה. זה משהו שנורא חשוב לדעתי".

© חן אביב
© חן אביב

חיפשנו תגובה קיצונית שהכוכבים חוו במהלך הזמן שהסדרה שודרה, ואריאל מורטמן סיפרה לנו על מקרה שקרה לה. "יום אחד הלכתי ברחוב וצרחו מהצד השני של הרחוב: 'אריאל, אריאל', אני עמדתי וחיכיתי אבל זה היה נורא חמוד. משהו קיצוני? לא, לא ממש, כולם מאוד חמודים. אני מקבלת את זה בחיבה, כולם הכי מקסימים ומתוקים, ורק אוהבים, אז אני אוהבת חזרה".

בנוסף שאלנו את מורטמן אם היא בקשר עם המעריצים, והיא לא יכלה להכחיש. "כן בטח! אני עונה לאנשים באינסטגרם, ועוקבת אחרי עמודים שפותחים לסדרה, אני ממש אוהבת את האינטראקציה עם המעריצים, זה בעיניי ממש חשוב. כשהייתי קטנה והערצתי אנשים, הכי הייתי רוצה שהם יענו לי, וגם הייתה לי אובססיה לדניאל רד'קליף (הארי פוטר), זה היה מטורף, היו לי פוסטרים בכל החדר, וכל פעם שהיה יוצא סרט של 'הארי פוטר' הייתי רצה לקולנוע". בדומה לה, ענו שאר כוכבי הסדרה שגם הם בקשרים עם המעריצים דרך הרשתות החברתיות ושהם מאוד נהנים מהסיטואציה הזו.

© חן אביב
© חן אביב
© חן אביב

כשלין אשרוב הופיעה לנו על המסך בטלוויזיה היו לה פנים מוכרות, וזה משום שהתחילה את דרכה ב"פרויקט הלהקה" בערוץ הילדים, ולפתע ראינו אותה משחקת בסדרת טלוויזיה. "ממש לא ויתרתי על קריירת השירה, אני חושבת שתמיד ראיתי את עצמי בתור שחקנית, אבל זה שאני יודעת לשיר שירת אותי טוב. אני יכולה לגלות לך סוד, שאני לא הייתי אמורה לשיר את שיר הפתיחה של הסדרה, ובמהלך העונה גילו החבר'ה מלמעלה, ההפקה, שאני יודעת גם לשיר, כי נועה בסדרה שרה, הם מאוד אהבו איך ששרתי, ונתנו לי את הזכות לשיר את שיר הפתיחה. ממש כמו סיפור סינדרלה". 

אתם חושבים שהשחקנים היו בטוחים שהסדרה תצליח ככה? אז זהו שלא. אבל למרות זאת, ניסו להכין אותם לזה, כך לפחות סיפרה לנו הילה לוזיה, "כן, הכינו אותנו למה שהולך להיות שהסדרה תצא כי זה סוג של 'יומני החופש הגדול' וזה מאוד הצליח, אז אמרו לנו, חכו, חכו, תראו מה שהולך להיות. דיברו איתנו על מה שקורה היום כבר לפני שנה וחצי".

ללוזיה הצטרפה גם מורטמן שאמרה, "ליהי קורנובסקי ואני חברות, אז היא הכינה אותי ממש טוב לסדרה ואמרה לי: 'תתכונני תתכונני'". יש תחרותיות ביניכן? "לא. אני גם חברה של עומר גולדמן ואנחנו מאוד אוהבות אחת את השניה ויש הרבה אהבה, אני גם מתה על שכונה! זו אחלה סדרה" היא אמרה.

© חן אביב
© חן אביב
© חן אביב

איזה מפורסם השחקנים העריצו בילדות?

גל גולדשטיין: "שאלה שאני שמח נורא שאת שואלת. אני בתור ילד לא הערצתי, ואני גם לא נוהג להגיד הערצה, אלא הערכה. כמה שזה נשמע פלצני, אני חושב שיש לזה משקל נורא גדול. יש הערצה שתעשה כל דבר בשבילו, ומבחינתך כל העולם ייחרב חוץ ממנו, ויש להעריך שזה בעצם לשאוב ממנו השראה, את מה שהוא מאמין בזכות האג'נדה שלו. בכללי אני חושב שלא כדאי להיות טוטאלי בכל דבר וחשוב תמיד להיות באיזון".

לין אשרוב סיפרה: "לא הייתי ילדה כזאת שמעריצה יותר מידי, מאוד אהבתי את יעל בר זוהר נגיד. היא מלאת שמחת חיים ונורא כיפית, תמיד רוצים להיות בסביבה עם אנשים כאלה".

© חן אביב
© חן אביב

האם מתבשל מופע ל"כוכב הצפון"?

גיא קלי: "אני לא יכול לדבר על זה, אבל יש, אנחנו לא יודעים. הייתי רוצה להשתתף בכזה דבר, זה מאוד מצחיק כי אמא שלי עומדת שם ומצלמת, אבל זה באמת נראה לי כיף ומעניין לרקוד ולשיר, זה באמת נראה לי חוויה".

אריאל מורטמן: "אולי, לא יודעים. אם יקרה משהו כזה אני מאוד אשמח, זה נשמע מאוד מאוד כיף. נשמע מגניב לרקוד ולשיר על הבמה, מפחדת מאוד ליפול מהבמה, זה גם יכול לקרות, אף אחד עוד לא ראה אותי עדיין רוקדת, זה מראה שלא כדאי. הייתי בריקוד סטפס כשהייתי קטנה והייתי הכי גרועה בעולם, הכי גרועה בהכל. אמא שלי הכריחה אותי ללכת לשיעורי סטפס, והייתי ממש גרועה בזה שפעם אחת נפלתי מהבמה והמורה דחפה אותי לשורה האחורית כדי שלא יראו אותי".

גל גולדשטיין: "יש דיבור כזה? אני אפילו לא יודע, נשבע לך! גם אם כן, סבבה, אין לי בעיה. זה נשמע מעניין והייתי שמח לקחת בזה חלק, זה דבר טוב ומגניב. בסופו של דבר זה תיאטרון, רק ששרים. אני שר ממש חמוד לגמרי, סתם".

יובל שבח: "האמת שלא שמעתי על זה כלום, אבל נחמד לשמוע, זה נשמע לי ממש מגניב".

לין אשרוב: "אולי יש דיבורים ואני יודעת עליהם, אני ממש מקווה שכן. אני מחכה לזה, לגמרי. אני מוכנה ומזומנה, מתחילה לעבוד כבר על הצעדים".

הילה לוזיה: "מופע? את האמת שלא, אבל אני אשמח לשמוע על זה. זה נשמע מגניב, עם התגובות שיש עכשיו זה ממש כיף, אז אם זה יהיה ככה במופע, יהיה פי אלף יותר כיף".

© חן אביב

את התשובה לכך רק הזמן יוכיח. בינתיים, אנחנו מחכים ומצפים לקראת צילומי העונה השנייה של הסדרה. אז שיהיה לכולם בהצלחה. 

עוד במדור הבידור של פרוגי:

 

תגובות