פרסי הטלוויזיה: החממה מנצחת את גאליס בפעם השנייה. צילום: אור גפן

פרסי הטלוויזיה: החממה מנצחת את גאליס בפעם השנייה

כל אנשי תעשיית הבידור הישראלית הגיעו לקחת חלק בטקס האקדמיה לטלוויזיה לשנת 2014, אז מה היה שם? ומי הזוכים הגדולים של הטקס שחזרו הביתה עם פסלון נוצץ? רשימת הזוכים המלאה

טקס פרסי האקדמיה הוא אחד הטקסים הכי חשובים בתעשיית הבידור הישראלית, יוצרים, שחקנים ואמנים רבים מצפים אפילו רק להיות מועמדים ברשימה הנחשקת. הטקס הזה הוא הדבר הכי קרוב להוליווד שיש לנו, כל האנשים הכי חשובים בעולם הבידור מראים נוכחות ושואפים לסיים את הטקס עם חיוך גדול.

מצומצם ומכובד © משה אבוטבול

את הטקס הנחה השנה ירון ברובינסקי ואילו אליאנה תדהר, טום ואוריאל, אלמה דישי, עלמה זק, יוסי מרשק ואפילו הכלב/סוכן, כוכב הרשת "הייזנברג" הגישו את הפרסים.

אליאנה מגישה
אליאנה מגישה © משה אבוטבול
רצים לפסלון. טום ואוריאל מגישים פרס
רצים לפסלון. טום ואוריאל מגישים פרס © משה אבוטבול

במהלך האירוע, נתנו כבוד לשיר הכי מדובר של השנה, "דרך השלום" והפעילו אותו בכל פעם כשמי שנאם התחיל לחפור. מעניין מה פאר טסי היה אומר על זה? בין שלל הפרסים שחולקו היום, ריכזנו עבורכם את הזוכים מהקטגוריות הכי מעניינות!

אימפריה

בקטגוריית הדרמה היומית היו שתי סדרות בלבד, "מתים לרגע" ו"זגורי אימפריה", שתיהן משודרות בהוט והחלו השנה. אך מי שקטפה את הפרס היא "זגורי אימפריה" שהוכיחה סופית שהיא אכן אימפריה.

אימפריה באקדמיה
אימפריה באקדמיה © אוהד רומנו

הכי קורעים

בפרס הסדרה הקומית של השנה זכתה הסדרה האהובה "הפרמלנט" על עונתה השנייה, כמו כן היא קטפה גם את פרס התסריט הטוב ביותר.

פרלמנט של ווינרים
פרלמנט של ווינרים © אינסטגרם

אסי כהן זכה בפרס השחקן הקומי של השנה, אך נעדר מהטקס עקב צילומים בהוליווד וליאת הר/לב שזכתה בפרס השחקנית הקומית, הייתה מועמדת גם על תפקידה ב"רמזור", מה שגרם להתבלבל בנאום ולהקריא תודות ליוצרים של "רמזור" במקום של "הפרלמנט". 

היי גיא וביי גיא!

בפרס מגזין התרבות והפנאי הייתה הפתעה גדולה, לאחר 12 שנים ברציפות בהם זכתה התכנית "ערב טוב עם גיא פינס" בפרס, הכריזו על "צינור לילה" כזוכה, גם אנשי התכנית הופתעו לגמרי ולא האמינו כי זכו. "צינור לילה" הביאו השנה תחקירים גדולים, מה שכנראה הוביל לזכייתם בטקס ובצדק. 

פסלון לילה
פסלון לילה © אינסטגרם
כש"פרוגי" הגיעו לצינור לילה
 

ריאליטי

בפרס הדוקו-ריאליטי הטוב ביותר זכתה התכנית "מחוברים פלוס" שעונתה השנייה זכתה להצלחה מסחררת וגרפה שלל ביקורות מוצלחות.

 

ואילו פרס הריאליטי הטוב ביותר הלך לתכנית "המירוץ למיליון", על עונתה הרביעית והמוצלחת שעוד משודרת על המסך ובקרוב יצולם גמר התכנית בישראל.

הכי טובים
הכי טובים © עדי אורני

הפתעה!

אחרי ששנה שעברה "מצב האומה" הרסה את רצף הזכיות של "ארץ נהדרת" וקטפה את הפרס, השנה אף אחת מהן לא זכתה ומי שהפתיעה ולקחה בגדול את תואר תכנית הבידור של השנה היא תכנית המערכונים של הערוץ הראשון, "היהודים באים" שגם היא זכתה לביקורות מהללות ואהבת קהל גדולה ותחודש לעונה שנייה.

ובחלומי...
 

כוכבי הילדים

הנה פרס שיעניין אתכם במיוחד, דרמת הנוער והילדים הטובה ביותר. מבין המועמדים היה ניתן למצוא את "גאליס", "כוכב הצפון" ו"שכונה" אבל הזוכים הגדולים היו "החממה" שזו השנה השנייה ברציפות שלה בתואר. שאפו!

פעם שנייה
פעם שנייה © אור גפן

חשובים מאוד

כמו "הפרלמנט", גם "איש חשוב מאוד" הייתה הכוכבת של הטקס וזכתה בפרס החשוב ביותר / הדרמה הטובה של השנה, יהודה לוי שחקן הדרמה של השנה על תפקידו בסדרה וכך גם אלמה דישי בפרס שחקנית הדרמה, דישי עלתה לנאום בידיים רועדות והחלה לבכות מהתרגשות. מגיע לה!

פסלון חשוב מאוד
פסלון חשוב מאוד © משה אבוטבול 
שחקן הדרמה של השנה
שחקן הדרמה של השנה © משה אבוטבול
מתרגשת. דישי והפסלון
מתרגשת. דישי והפסלון © משה אבוטבול

עוד במדור הבידור של פרוגי:

 

 

 

תגובות