כוכבים יש רק בשמיים? "הכוכב הבא" סוגרת עונה. צילום: שידורי קשת

כוכבים יש רק בשמיים? "הכוכב הבא" סוגרת עונה

לאחר שהסתיימה העונה הראשונה של "הכוכב הבא" גורמים בקשת הבינו מה היה לא בסדר ועשו עבודה טובה בעונה החדשה. אז מה חשבנו על העונה המשודרגת, השופטים, המתמודדים והמנחים החדשים?

אמש הסתיימה העונה השנייה של "הכוכב הבא", עם הזוכה הגדול נדב גדג'. אנחנו מודים שעל ההצלחה הגדולה של התכנית היו אחראים השופטים שהיוו חלק משמעותי. קרן פלס והראל סקעת שובצו על תקן השופטים הרחמניים, אבל הם לא תמיד ויתרו למתמודדים, במיוחד סקעת. על מוקי הדעה שלנו ברורה, חד משמעית וכנראה שגם מנוגדת לזו שלכם. הזמר מקצועי ויודע מה הוא עושה, נכון שהוא נמצא במשבצת של השופט הקשוח, אבל אנחנו קוראים לזה גם השופט המבין. בפאנל השופטים נמצא גם אסף אטדגי שמבין במוזיקה ובאמנים מתחילים, מגיע לו לשבת שם, למרות שלא הסכמנו איתו במשך רוב העונה.

© אינסטגרם
© אינסטגרם

כמו כן, בעונה הזו למדו כנראה מכמה טעויות שאירעו בעונה הקודמת והוחלט לא לשדר את התכניות בשידור חי, דבר שגרם להרמת גבה של הצופים, כי כל העניין של הפורמט היה שהצופים ישפטו מהבית דרך האפליקציה. למרות השינוי, הרייטינג לא ירד ובנוסף התברר שהפורמט החדש הוא צעד חכם כי העונה הזו פיצתה על הקודמת ובגדול.

אין שום בעיות לפתור
אין שום בעיות לפתור © פייסבוק

אחרי שהזכרנו את הפורמט ואת הפאנל החדש, חייבים לדבר על צמד המנחים המדהימים. השילוב של רותם סלע ואסי עזר גרם לתיקון גדול על ההנחייה בעונה הקודמת. השניים הכניסו חיים במהלך התכניות ולא פיספסו אף הזדמנות לצחוק על השופטים, לרקוד במהלך ביצועים ואפילו לפזר קצת הומור על יכולות השירה של סלע. היינו בטוחים שהפעם סלע תשמש לעזר אבל למרות ניסיון ההנחייה הענק שלו, היא גנבה לו את ההצגה והביאה רענון למסך.

שילוב מנצח!
שילוב מנצח! © רונן אקרמן

עם כל הכבוד לעזר ולסלע, חייבים לדבר על דבר שהסעיר אותנו עוד לפני עליית העונה. נאמר שהזוכה הולך לייצג אותנו באירוויזיון הקרוב ועניין זה גרר אחריו תגובות שליליות וחיוביות. יוצאי תכניות ריאליטי טריים יכולים להתאים לאירוויזיון כי האדרנלין, הרצון וההתלהבות עדיין נמצאים אצלם ואם יודעים איך לנצל אותם לטובה, אפשר להפיק מזה ביצוע ענק שיקבל לא מעט נקודות ויביא לנו גאווה. נכון, לזוכה אין כל כך ניסיון, אבל רבים שמנוסים וטובים ממנו נשלחו לאירוויזיון ועדיין לא הגיעו לתוצאות טובות, אז אנחנו בעד הרעיון ואומרים ששווה לנסות.

המתמודדים

כמובן שלא שכחנו את המתמודדים שהיו מעולים ושונים אחד מהשני. הייתה נבחרת מגוונת במיוחד, אז נכון, לא היו כל כך זמרים מזרחיים שהצליחו לעלות, אבל כן נכנסו אל הנבחרת סגנונות חדשים כמו רגאיי וראפ, שלא הצליחו לתפוס מקום מכובד בתכניות ריאליטי אחרות. אלה שבלטו הכי הרבה הם רביעיית הגמר, ארבעה מתמודדים שאחד יותר טוב מהשני ובהחלט הצדיקו את מקומם בגמר. 

נתחיל באביה שושני, זמרת שמלאה בתשוקה למקצוע. יש לה את כל החבילה והיא גם יודעת לרגש ולגעת בלבבות של אנשים, דבר שלא הרבה אנשים זכו בו. ברביעייה נמצאת גם שרי נחמיאס, זמרת רוק צעירה שמתחילה להתפתח, בעלת קול מדויק, חזק ויכולת הגשה מצוינת. איקי לוי והראסטה היברו מן בהחלט הביאו גוון חדש למסך שלנו, הם גרמו לנו להזיז את הגוף בכל ביצוע ופשוט לרצות שהוא לא יגמר. הגענו לדובדבן שבקצפת, נדב גדג', הילד הכישרוני שנמצא רק בתחילת הדרך, יש לו את כל מה שצריך כדי להצליח והוא יצליח, בזה אנחנו בטוחים.

© אינסטגרם

הגמר הגדול

הגמר עמד בציפיות, לא היה יותר מדי נוצץ וצעקני, אבל עם זאת גם לא היה שקט ומשעמם יותר מדי. מה שיותר אהבנו בגמר זה שהחזירו לנו ולשאר הצופים את יכולת ההצבעה ובאותה מידה גם הורידו לשופטים את משקל ההצבעה, ככה שבמקום עשרה אחוזים, כל הצבעה של השופט עמדה על שלושה אחוזים. היינו מורידים קצת מזמן המסך שקיבלו צמד המנחים הנהדרים, אבל היינו שמחים יותר אם היו מתמקדים יותר במתמודדים.

למרות שלקחו להם את הכוח, השופטים דווקא עשו עבודה טובה בגמר, שפטו בצורה טובה והיו עדינים יותר משאר העונה, אפילו מוקי. הם עודדו ואמרו דברים טובים לכל המתמודדים, גם כשהם לא הכי התחברו לביצוע של אותו מתמודד, אבל אין ספק שהם ריגשו אותנו עם "הבלדה בין כוכבים", ששרו יחד עם כל הנבחרת. 

אמנם לא כל כך הופתענו שגדג' ניצח בגמר, אבל אנחנו מודים שמגיע לו אחרי שסיפק לא מעט ביצועים ענקיים בעונה. כבר בביצוע הראשון שלו הערב שמנו לב שהאחוזים עלו בקצב מטורף ואת הגמר הזה הוא כבר ייקח. אנחנו מאחלים לו בהצלחה וכבר מחכים לעונה הבאה.

 

תגובות