פרסום ראשון: דורון ביטון יצטרף ל"שוברי גלים 2". צילום: שיר חסין

פרסום ראשון: דורון ביטון יצטרף ל"שוברי גלים 2"

שוב על הגל: לאחר שנאלץ לפרוש מצילומי העונה הקודמת בשל סיבה מצערת, החקיין הויראלי המצליח דורון ביטון, חוזר לעונה השנייה של סדרת הנוער "שוברי גלים" שתתחיל להצטלם בקרוב

בשנה שעברה הכרזנו כאן לראשונה על הצטרפותו של החקיין הכי ויראלי ברשת, דורון ביטון לקאסט העונה הראשונה של "שוברי גלים" אשר משודרת בערוץ הילדים לצופי yes. ביטון לוהק לתפקיד "בנזין" בתור אחיה של הילה הרוש (זגורי אימפריה), אולם בחודש פברואר בשנה שעברה, קצת אחרי תחילת הצילומים, עבר ביטון תאונת דרכים קשה שעיכבה את לוח זמני הצילומים ומנעה ממנו להמשיך לקחת חלק בסדרה.

בצילומי העונה הראשונה
בצילומי העונה הראשונה © אינסטגרם
הילה הרוש ודורון ביטון בצילומים
הילה הרוש ודורון ביטון בצילומים © אינסטגרם

לאחר פרישתו של ביטון, לוהק השחקן נתנאל טרבלסי לתפקיד "בנזין", ואת התוצאה ראינו על המסך, טרבלסי זכה לאהדה רבה מצד צופי הסדרה אך גם ביטון המשיך בינתיים בשלו והיה כתב השטח של "דה וויס", מועמד ל"מצחיקן השנה" בטקס נבחרי ערוץ הילדים, המשיך לדבב ולהשתתף בסרטוני "שרוטונים", והוציא עוד חיקויים חדשים ומצחיקים.

© אור גפן
ב"שרוטונים"
 

בנוסף, בחג סוכות האחרון, התארח ביטון בתכנית "הסוכה של פרוגי", לצד השחקנית עמית פרקש - מה שגרם לסוכה להיות מצחיקה בהרבה יותר ואף זכינו לראות לראשונה חיקוי של פרקש.

ב"הסוכה של פרוגי"
 

כעת, רגע לפני תחילת צילומי העונה השנייה של "שוברי גלים", הוחלט להשיב את דורון לקאסט הסדרה, אך אל דאגה, אין זה אומר שטרבלסי לא יהיה בעונה החדשה, ביטון מקבל תפקיד חדש שנכתב במיוחד עבורו.

את החקיין הכרנו לראשונה ביולי 2013 כשהוציא את סרטון החיקויים הראשון שלו שהפך ללהיט ויראלי היסטרי שזכה למאות אלפי צפיות ושיתופים, משם הדרך שלו הייתה סלולה להצלחה ואף הצטרף לצוות מדבבי הבובות של "בובה של מדינה" בה הוא גילם את אייל גולן וגורי אלפי.

ביטון והבובה של גולן
ביטון והבובה של גולן © אינסטגרם
 

עוד במדור הבידור של פרוגי:

תגובות