סדרות הקומדיה המצחיקות והטובות ביותר מכל הזמנים!. צילום מסך מערוץ 2

סדרות הקומדיה המצחיקות והטובות ביותר מכל הזמנים!

אין יותר כיף מלצפות בסדרות קומדיה מעולות כמו "שמש", "רמזור" ו"חברים", לכן אספנו עבורכם את הסדרות המצחיקות ביותר מכל הזמנים, גם מהארץ וגם מחו"ל. צפייה מהנה!

חברים

איך אפשר בכלל לסכם את עשר העונות המצליחות והמצחיקות של "חברים"? הסדרה צולמה בניו יורק והיא עוסקת חייהם של שישה חברים קרובים: צ'נדלר, מוניקה, ג'ואי, פיבי, רוס ורייצ'ל שגרים במנהטן. בכל פרק תיחשפו להמון קטעים הומוריסטיים שקשורים לששת החברים וכן ליתר הדמויות שהופיעו לאורך כל העונות.

 

כל אחת מהדמויות שונה מהדמויות האחרות באופייה וברקע שלה, וכך למשל רייצ'ל גרין, אותה מגלמת ג'ניפר אניסטון, מעריצת אופרות סבון ואופנה ולעומתה יש את צ'נדלר בינג שעובד בהנהלה במשרד גדול ובינלאומי לניתוח סטטיסטיקה ועריכת מידע. למרות שכל הדמויות שונות אחת מהשנייה הן מוצאות את המכנה המשותף ומעבירות את חייהן במנהטן בעיקר במערכות יחסים מסובכות שיגרמו לבטן שלכם לכאוב מרוב צחוק. "חברים" הסתיימה לפני 11 שנים אבל תמיד כיף לצפות בה!

עממיות

העלילה עוסקת בארבע חברות טובות מהפריפריה שמנסות להשתלב בתל אביב, תוך כדי שהן מנסות להוריד מעליהן את הרושם ה"עממי" וגם מנסות לחפש אהבה. את כל זה הן עושות בצורה הכי מצחיקה ועממית שיש. 

© ינאי יחיאל

חלק מהבנות שינו את שמותיהן על מנת לשוות לעצמן תדמית תל אביבית, למשל סילבי ששינתה את שמה לסלבית. הקאסט כולל שמות מוכרים כמו: נטע גרטי, אניה בוקשטיין, רותם זיסמן ומלי לוי שמגלמות את דמויותיהן של שני, סלבית, רונית וחן, העממיות הכי מצחיקות ושנונות. חוץ מזה, כמעט בכל פרק יש עלילה אחרת שמשאירה אותנו במהלך כל הפרק מרותקים אל המסך. אז עשו לעצמכם טובה וצפו ב"עממיות"! 

 

"שמש"

זוכרים את "שמש"? אנחנו בטוחים שכן, ואם התשובה היא לא כנראה שהזיכרון שלכם לא בשחקים. במרכז העלילה נמצא שמש, אותו מגלם צביקה הדר. העלילה מתמקדת בבית הקפה שלו, "אימפריית השמש", שבה עובדים ששי בתפקיד הטבח, שמתנהג כמו ילד בן חמש, ואתי היפה והחכמה שהופכת להיות בת זוגתו של שמש. בנוסף אליהם, יש את עוגן, השכנה הבלונדינית שלא מפגינה חוכמה במיוחד, טנצר, עורך הדין שכולם לא סובלים וכן דמויות משנה נוספות ומגוונות, שסיפקו לנו שש עונות מצליחות ומצחיקות במיוחד. לא יודעים מה איתכם, אבל אנחנו תמיד עושים מרתון של "שמש"!

 

"החיים זה לא הכל"

הקומדיה שהתחילה אי שם בשנת 2001, "החיים זה לא הכל", היא אחת הקומדיות הטובות ביותר שידעה ישראל עד היום. במרכזה ניצב גדי, אותו מגלם אבי קושניר, שמגולל את חייו המשפחתיים לצד דפנה. בנוסף אליהם יש את החבר הכי טוב של גדי, מיקי, שעוזר לו בכתיבה והוא האדם התמים ביותר, ואת התמימות כמובן אי אפשר לפספס ובטח שאי אפשר שלא לצחוק בגללה.

   

דמות נוספת שתשאיר אתכם צוחקים אל מול המסך היא אורלי, אשתו של מיקי, שמצטיירת כתלותית ושתלטנית במיוחד. מי שליווה את תשע העונות בהומור רב הוא בני קנובלר שאותו בוודאי אתם מזהים אך ורק כקנובלר, הבוס של גדי ומיקי שמתבלט בזכות חוסר הרגישות שלו ובעיקר העקיצות שלו. "החיים זה לא הכל" זו קומדיה ישנה אומנם אבל אחת כזאת שרואים אותה שוב ושוב!

עוד במדור הבידור של פרוגי:

רמזור

מי לא מכיר את "רמזור"? הקומדיה המצליחה של אדיר מילר שזכתה לארבע עונות בלבד, התחילה את שידוריה בשנת 2008 ונמשכה עד לשנת 2014. הסדרה עוסקת בחייהם של שלושה חברי ילדות שגרים בגבעתיים ומתמודדים כל אחד עם קשרי הזוגיות שלו. כך למשל איצקו נשוי ללילך והקשר ביניהם נעשה מסובך במהלך העונות, בעוד שחפר רווק ומנהל סטוצים כל שני וחמישי.

© פיני סילוק

אמיר, הדמות הראשית בסדרה, אותה מגלם מילר, מנהל מתחילת העונה הראשונה זוגיות עם טלי ולמעשה החיים שלהם הכי מעניינים. בנוסף, בכל פרק אנחנו נחשפים לסאטירה הומוריסטית על אירועים אקטואליים וכל אלה עושים את הסדרה למצחיקה ואפילו מרגשת. זו סדרה שבטוח תיהנו לראות אותה עם כל המשפחה על הספה בסלון, רק אל תשכחו לשים לידכם טישו כי אתם תבכו מרוב צחוק

 

שנות ה-80

הקומדיה שיצרו שלום אסייג ומני אסייג עוסקת בצורה הומוריסטית בילדותו של אסייג ומשפחתו החיה בשנות ה-80' בטירת הכרמל. החיים בטירה כוללים חשיפה לבני עדות שונות תוך כדי הצגת סטיגמות וקונפליקטים שקשורים לכך. "שנות ה-80" מתארת את דרכו של אסייג ואת שאיפתו להיות בדרן ומציגה את בני משפחתו: האם ליליאן, האב פרוספר, האחות הגדולה אילנה והאח הצעיר מני, לצד חבריהם וקרוביהם. בקיצור, הסדרה תעביר לכם את הזמן בהומור ואנחנו ממליצים לכם לצפות בה עם המשפחה או עם החברים, ועל הדרך ליהנות מהבדיחות הרבות.

   

האנה מונטנה

אם אתם לא מכירים את "האנה מונטנה" כנראה שאתם ממש צעירים או שאנחנו ממש זקנים. זו סדרת נוער מבית דיסני, שבה הדמות הראשית היא מיילי סטיוארט שחיה את שני העולמות: העולם של הנערה המתבגרת ועולמה של כוכבת פופ "האנה מונטנה", שהוא שם הבמה שלה. חבריה הטובים ביותר של מיילי הם לילי ואוליבר שמביאים בכל פרק את האמירות הכי מצחיקות שבחיים לא חשבנו עליהם, משתעשעים עם מיילי, מסבכים אותה בכל מיני הרפתקאות קטנות ובנוסף מראים מהי חברות טובה, כזאת שכוללת לא מעט צחוק. לסיכום, "האנה מונטנה" היא ללא ספק אחת הסדרות האהובות והמצחיקות ביותר!

 

המפץ הגדול

הסיטקום האמריקאי "המפץ הגדול" מתמקד בחמש דמויות המתגוררות בפסדינה, קליפורניה: שני פיזיקאים מחוננים העובדים במכון הטכנולוגי של קליפורניה ושותפים לדירה, לאונרד הופשטטר העוסק בפיזיקה ניסויית ושלדון קופר העוסק בפיזיקה תאורטית; שני חברים נוספים, מהנדס המכונות הווארד וולוויץ והאסטרופיזיקאי ראג'ש קות'רופואלי ופני, המלצרית והשחקנית השאפתנית שגרה בדירה ליד שלדון ולאונרד. כל ארבעת הגברים חנונים באותה המידה, מוזרים מבחינה חברתית ועמיתים לעבודה. בסדרה הזו תמצאו בדיחות רבות שנוגעות לניגוד הקומי בין החנוניות והאינטלקט של ארבעת הגברים לכישוריה החברתיים של פני. ישנו גם מעין 'הומור פנימי' בנוגע לתחומי המדע בכלל ופיזיקה בפרט. אם אתם אוהבים בדיחות על חנונים הסדרה הזאת בשבילכם! 

 

משפחה מודרנית

הסדרה "משפחה מודרנית" עוקבת אחר קורות משפחותיהם של ג'יי פריצ'ט, בתו קלייר דאנפי ובנו מיטשל פריצ'ט המתגוררים בלוס אנג'לס. ג'יי חי עם אשתו השנייה גלוריה, קולומביאנית הצעירה ממנו בשנים רבות והוא מגדל איתה את בנה מני, שלפני גיל העשרה. קלייר היא עקרת בית ואמא, הנשואה לפיל דאנפי ולהם שלושה ילדים: היילי, אלכס ולוק. מיטשל ובן-זוגו קמרון הם זוג חד-מיני, הוריה המאמצים של תינוקת וייטנאמית, לילי. בקיצור, מדובר במשפחה אחת גדולה ומעניינת, מגוונת ומצחיקה במיוחד והסדרה תעביר לכם את הצפייה בהנאה מובטחת לאורך שש העונות שלה, עלינו!

 

איך פגשתי את אמא

סדרה זו מגוללת את סיפורו של טד במציאת אהבת האמת שלו בניו יורק. סיפורו מסופר מנקודת מבטו של טד המבוגר בשנת 2030 שמספר לילדיו כל צעד בסיפור של פגישת אמם, ובהתאם לכך העלילה מוצגת לעיתים כלא אמינה וזה משמש בסיס לחלק גדול מההומור שמצוי בסדרה. ככל שהסדרה מתקדמת מתגלים עוד ועוד פרטים על אשתו של טד (האמא) ורק בסוף העונה השמינית רואים את פרצופה. 

© צילום מסך מיוטיוב

הסיפור מתחיל כשמרשל, חברו הטוב של טד, מציע נישואים ללילי. בעקבות הצעת הנישואים, טד מבין שיכול להיות שהוא יישאר לבד, או לפי הגדרתו בפרק הראשון: "הרווק המלחיץ בגיל העמידה שהילדים קוראים לו 'דוד טד'", והוא פוצח בחיפוש אחרי אהבת אמת. לא נהרוס לכם את ההפתעה ונספר מה קורה בהמשך, רק נציין שתשע העונות של הסדרה יעבירו לכם את הסיפור המטורף של הפגישה בצורה הכי מצחיקה שרק אפשר לדמיין.  

 

סיינפלד

עוד סדרה שממש כיף לצפות בה היא "סיינפלד" שהתחילה את שידוריה בשנת 1989. היא הייתה אחת הסדרות הפופולריות ביותר בשנות ה-90' בארצות הברית ולא סתם. גיבור הסדרה הוא ג'רי סיינפלד שעליו למעשה מבוססת הסדרה כולה.

   

חייו מתנהלים גם במנהטן שבניו יורק והם כוללים את חבריו ומכריו: קוזמו קריימר, ג'ורג' קוסטנזה ואיליין בניס. דמויות הסדרה מתוארות כאנוכיות ובלתי מוסריות לחלוטין וייתכן שלא תתחברו אליהם מספיק, אבל יש ב"סיינפלד" המון חלקים הומוריסטיים שידברו אליכם ויציגו את הפשטות שבסדרה בצורה הטובה ביותר. בנוסף, ג'רי הוא סטנדאפיסט ומקטעי הסטנדאפ שלו אי אפשר שלא לצחוק - ובקרוב גם נראה אותו כאן בארץ, כיוון שג'רי יגיע כאן לכמה הופעות שנמכרו במהירות!

הפיג'מות

סדרת הילדים האהובה, "הפיג'מות", ללא ספק תגרום לכם לצחוק. בכל פרק תתחברו לאמירות השנונות של נתן, בן דודו של אילן שיצחיק אתכם ביחד עם חבריו הטובים עודד וקובי אשר נמצאים איתו בלהקה כושלת. לצידם משתתפות ימית ודנה, השתיים שמכניסות אווירה נעימה לסדרה, הומור ובעיקר עניין. הן מוצאות את עצמן ברומנים עם חברי הלהקה, בניסיונות נואשים של אילן להתחיל איתן ובעיקר הן לא מפסיקות לשעשע את הצופים.

© אור גפן

בזמן שימית מספרת על לימודי הפסיכולוגיה שלה, דנה איכשהו מאזנת את הכול והיא למעשה הבחורה הנורמלית שבחבורה. גם גרי המבורגרי ובתו רוני יגרמו לכם עוד מהפרק הראשון (אם עוד לא ראיתם, ולא נראה לנו שלא ראיתם) להיקרע מצחוק ולרצות לראות עוד פרקים מהסדרה, אז כמה טוב שיש כבר 9 עונות ואת כולן ראינו! ואתם?

   
 

 

תגובות