כמעט אבל לא: 7 השחקנים שברגע האחרון דחו אותם.

כמעט אבל לא: 7 השחקנים שברגע האחרון דחו אותם

כולם מוכשרים ואת כולם אנחנו מכירים, הם היו כל כך קרובים לקטוף את התפקיד, אבל לבסוף משהו השתבש וזה לא קרה. אז מי היה אמור להיות בתפקיד "ספיידרמן המופלא", ומי הבחורה שכמעט לקחה את התפקיד למיילי סיירוס ב"האנה מונטנה"?

ג’וש האצ’רסון - "ספיידמן המופלא"

הכל קרה ב-2010. ג’וש האצ’רסון היה אחד מיני רבים שהיו ברשימת ההמתנה להיות גיבור העל "ספיידמן", בגרסתו המחודשת והמופלאה. מתוך כל אלפי הנערים שרצו להיות גיבורי העל, היה ברור שרק אחד יכול להתקבל. האצ’רסון, ששיחק עד אז במספר קטן של הפקות שלא זכו להצלחה רבה, נבחן לתפקיד. כנראה שאותה השנה לא הייתה שנת המזל שלו, כי הצ'ארסון לא היה מספיק טוב בשביל להיות ספיידרמן. מי שקיבל את התפקיד היה אנדרו גארפילד, שגם זכה להיות בן הזוג של אמה ווסטון, אותה הכיר על הסט. יכול להיות שאם ג’וש היה מתקבל, היה לנו היום זוג שונה לגמרי בביצה?

בול גיבור על © צילום מסך מיוטיוב

ג’ניפר לורנס - בלה סוואן "דמדומים"

אם כבר מדברים על שחקני "משחקי הרעב", גם לג’ניפר לורנס לא היה קל לפרוץ לתודעה. שנתיים לפני הפריצה הגדולה, לורנס נבחנה לתפקיד הראשי בסרט שהצליח מאוד בקרב בני הנוער. אם היא הייתה מקבלת את התפקיד, (מה שלא קרה) אולי הייתה פורצת מוקדם יותר. למרות שקריסטן סטוארט תפסה את המשבצת, לורנס אמרה בראיון שהיא לא מצטערת שלא קיבלה את התפקיד. גם אנחנו בטוחים שעם אוסקר ביד אין על מה להצטער.

ג'ניפר VS קריסטן © צילום מסך מיוטיוב

קארה דלווין - "אליס בארץ הפלאות"

בימים אלו היא מככבת בתפקיד הראשי בסרט שמבוסס על ספרו של ג’ון גרין, "ערים של נייר", אבל כמו ג’וש האצ’רסון, גם בשביל דלווין שנת 2010 לא הייתה שנת המזל. היא נבחנה לעיבוד של טים ברטון לסרט, שבו שיחק ג’וני דפ "כובען", לתפקיד אליס. בדיעבד, היא הודתה שהאופן שבו שיחקה את הדמות היה מוגזם. "הייתי צעירה, אבל הסגל אהב את קלטת האודישן שלי, אז זה היה שווה את החוויה". קארה, אל תדאגי, יכול להיות שפספסת הזדמנות, אבל כמו שאת רואה יש לך עוד הרבה אחרות.

"היה שווה את החוויה" © צילום מסך מיוטיוב

אלן דג’נרס - פיבי "חברים"

הפעם מדובר בסדרה, אלן דג’נרס היא המנחה של אחת מתוכניות האירוח הכי מצליחות בעולם, אבל מסתבר שלפני ההצלחה, דג'נרס נבחנה לתפקיד פיבי בופה מ"חברים". בשלבי הליהוק של הסדרה, אי שם לפני שני עשורים, המלהקים הציעו לדג’נרס לקבל את התפקיד אחרי שכנראה נבחנה אליו, אבל זו סירבה. נכון, ליסה קודרו מאוד מתאימה לתפקיד, אבל תודו שגם אלן!

פיבי! © צילום מסך מיוטיוב

דמי לובאטו - "האנה מונטנה"

ממשיכים עם הסדרות, הפעם הזמרת שלא מזמן התאוששה וחזרה אלינו בצורה יותר טובה מאי פעם, דמי לובאטו, שיכלה אולי להיות המיילי סיירוס של לפני עשור. "בסביבות גיל 14 נבחנתי להאנה מונטנה, אבל לא התקבלתי. בכל זאת זה חיזק את הקשר שלי ערוץ דיסני ואחר כך התקבלתי לקאמפ רוק, ולתפקיד הראשי ב'תנו לסוני צ’אנס'".

"למרות הכל, זה חיזק את הקשר שלי עם דיסני". © צילום מסך מיוטיוב

ליאם המסוורת’- "ת’ור"

בהתחלה, לתפקיד גיבור העל (בסרט "ת’ור") רצה הבמאי קנת בראנה, ללהק את האח הצעיר בבית משפחת המסוורת’, ליאם, וזאת לאחר שאחיו הגדול כריס כבר נבחן לתפקיד הראשי. ליאם, שהיה בשיא בדיוק אחרי יציאת הסרט שבזכותו הוא התפרסם בכל העולם, "השיר האחרון" לצד מיילי סיירוס, ובתהליכים לקראת "משחקי הרעב", לא נלחץ לקבל את התפקיד, ובזכותו המפיק של אחיו שיכנע את הצוות שהם יאהבו גם את כריס. כמובן שזה התקבל, וכיכב אחר כך גם בסרטי ההמשך. אתם יכולים לדמיין את ליאם המסוורת’ כת’ור ב"הנוקמים"?

מקווים שזה לא הרס את הקשר בין האחים
מקווים שזה לא הרס את הקשר בין האחים © צילום מסך מיוטיוב

אשטון קוצ’ר - "סופרמן"

השמועות אומרות כי קוצ’ר עשה אודישן "מאוד, מאוד טוב" עבור הבמאי ברט ראטנר, הוא החליט לסגת כשהסיבה להתרחקות הייתה קללת הסופרמן. "אני חושב שיש קצת קללה על התפקיד הזה", הוא אמר, "ברגע שאתה משחק אותו אתה ידוע לנצח כסופרמן, זה נהיה קצת קשה לשחק תפקידים אחרים. יש לי הרבה דמויות אחרות שהייתי מעדיף לשחק". מצד ההפקה טוענים "היינו מאוד, מאוד שמחים לראות את אשטון כגיבור על, אבל אנחנו אוהבים את הכיוון של הקריירה שלו כפי שהיא היום, בלי שהיה צריך ללבוש טייץ כחול ב2006". הכי שוק!

קללה...
קללה... © צילום מסך מיוטיוב



תגובות