סופרמן כבר ממזמן לא באופנה: עשרת כוחות העל שהיינו מאמצים.

סופרמן כבר ממזמן לא באופנה: עשרת כוחות העל שהיינו מאמצים

מיכולת הנסיעה בזמן ועד כוח הייעוד- קבלו את עשרת הכוחות העל טבעיים שהופכים כל סדרה לסוחפת יותר, מעניינת יותר ומגניבה יותר. אז אילו מהכוחות היינו מאמצים על מנת להפוך את החיים שלנו לקלים יותר?

אין אחד שלא צפה בסדרה האהובה עליו וחשב עד כמה החיים היו קלים אם הוא רק היה יכול להשתמש בכוח שהסדרה מציגה. לכן, אספנו לכם את 10 הכוחות שאין ספק שהיינו רוצים לאמץ לכל בעיה בחיים שלנו, כי בכל זאת, טוב לחיות בסרט.

כוח המים- "H2O"

ריקי, אמה וקליאו, רגילות לגמרי. לאחר שנתקעות בסירה בלב ים הן חותרות ומגיעות לאיי מייקו המיסתורי. כשהצליחו סוף סוף לחזור הביתה לאחר שביקרו באיים, גילו כולן שברגע שהן באות במגע עם מים, הן מיד הופכות לבתולות ים.

הכוח: הפיכה לבתולות ים בכל פעם שבאות במגע עם מים. 
במה הוא עוזר: מבילוי בים ועד תחרויות שחייה, הכוח הופך את כל זה לשטויות. כי כשאת בתולת ים, אין מי שיעצור אותך!

© טמבלר

 

התנועה- "בנות ברשת"

הן היו בסה"כ שלוש חברות טובות מסינגפור, ג'קי, אמה ואלי. בסיום שנת הלימודים התבשרו אמה ואלי כי הן חוזרות כל אחת לארץ מולדתה. על מנת שהחברות יוכלו לשמור על קשר למרות המרחק היבשתי, אחיה של ג'קי, נתן להן מתנת פרידה, התקן שכאשר מחברים אותו למחשב מתחברים לחדר צ'אט שבו יוכלו לשוחח מכל מקום בעולם. הסתבר שההתקן לא רק יכול לגרום להן לדבר, אלא יכול גם להפגיש אותן בחלל הסייבר! זה עוד לא הכל, מאוחר יותר גילו כי יש להן גם את היכולת להיפגש.

 

הכוח: מעבר מהיר בין ארצות בעולם.

במה הוא עוזר: התקן שהופך כל חופשה נורמטיבית לחלום! בלי שעות טיסה, בלי ג'ט לג וכמובן שאם שכחתם משהו בבית, מיד ניתן לחזור ולקחת. חפשו אותנו בווגאס.

 

© יוטיוב

זהות כפולה- "האנה מונטנה"

מיילי סטיוארט היא נערה מתבגרת טיפוסית, אבל החלום שלה קצת שונה. היא רוצה ללכת בעקבות אביה ולהיות כוכבת, לעמוד על במות ולסחוף אחריה מעריצים תומכים, אבל לא רוצה יחס מיוחד כמיילי, לכן המציאה נערה בשם "האנה מונטנה" שהיא למעשה מיילי עם שינוי קטן, פאה בלונדינית שהיא שמה עליה כשהיא מופיעה.

הכוח: נערה מתבגרת ביום, כוכבת בלילה, שתי דמויות בגוף אחד.
במה הוא עוזר: מפורסמים, תודו, להיות כוכב בלי היחס המיוחד ושלל המעריצים לפעמים יהיה יותר קל.

© טמבלר

משפחה מכושפת- "המכשפים מוויברלי פלייס"

אלכס רוסו היא נערה מתבגרת רגילה שהולכת לבית הספר יש רק נקודת שוני אחת קטנה. הם משפחה מכושפת, וההורים הם המורים לכישוף שלה ושל אחיה. במקרר שרק נראה מקרר רגיל, נמצאת מאורת הקסם בהם הם מתאמנים על כל הכשפים ולומדים עוד על הקסם. 

הכוח: להיות מכשף. 
במה הוא עוזר: דמיינו את זה- האויב שלנו מלכלך עלינו ליד כל החברים שלנו ומנסה לעשות לנו רע. בשנייה שאנחנו מגלים אנחנו יכולים להפוך אותו לכל מה שנרצה, ממשרת ועד זבוב. אויבים? ראו הוזרתם.

© טמבלר

תזוזה בזמן- "האי"

טומי, בנם של אדי וסילביה, גר ביאכטה וביחד הם מנהלים בית מחסה רגיל לגמרי. לפחות ככה חשבנו בהתחלה. חבורת נערים-פושעים קיבלו הזדמנות לצאת מבית הכלא וללכת לבית המחסה. לאחר זמן מה מסתבר כי הנערים לא היו ברי מזל כמו שחשבנו, כי חיים נורמליים הם בדיוק ההיפך מה שהולך לקרות להם. הספר האדום של טומי הורה לאדי וסילביה לקחת את הילדים לאי מיוחד בטענה שאסון כבד הולך להכות את כדור הארץ, ובאי עצמו החבורה תכלה שלכל אחד מהם יש כוחות. כמה חודשים לאחר מכן, כשאסטרואיד חרב את כדוה"א רק חבורת הנערים וטומי שרדו כי נשלחו לאי, בו למדו להיות "טיימרים" וגילו כי טומי אמור לחזור בזמן  להציל את העולם, תאמינו לנו שמכאן הכל רק הולך ומסתבך.

הכוח: לזוז בזמן ובמקום.
במה הוא עוזר: עשינו טעות? מבחן שרוצים לתקן? נחזור בזמן ונתקן הכל!

© יוטיוב

כוח למדא- "השמינייה הדור הבא"

לאחר מחיקת הזיכרון של השמינייה בעלת הכשרונות המגוונים, אבנר מגייס את השמינייה להציל את העולם מפני אבשלום שרוצה לייצר את צבא הלמדא במטרה להשתלט בעולם. השמינייה, שעוד המומים שהיה להם עבר כל כך מטורף לא יכולים לעשות זאת לבד ולכן מגייסים שמינייה חדשה.

הכוח: כוח הלמדא מקנה לכל אחד ייחודיות בתחום מסוים.  
במה הוא עוזר: בתקופת הבגרויות והמבחנים לא צריך להתכונן, כל החכמה כבר בראש. סוף למורים הפרטיים!

© יוטיוב

כוח הקסם- "עד עצם היום הזה"

חייה של אמה סוואן, יתומה מניו יורק רגילים לגמרי. היא הולכת לעבודה ויש לה זוגיות. הכל משתנה כשביום הולדתה הגיע ילד קטן לביתה בטענה שהוא בנה. לאחר שכנועים רבים היא באה איתו למקום מבוקשו ומגלה כי היא הבת של שלגייה והנסיך. היא הופתעה מהסיבה שאפילו היא גדלה עליהם ועוד יותר הופתעה שהיא המיועדת שנבחרה להציל את סטוריברוק- עיירה בה כל הדמויות מהאגדות גרות, מפני המכשפה הרעה ששולטת בעיירה.

הכוח: קסם, קסם, קסם. 
במה הוא עוזר: הכל מגניב יותר שיש קסם בידיים שלנו, גם בעולם הזה!

© טמבלר

ביקור בעולם הבא- "מתים לרגע"

קבוצת סטודנטים לרפואה מתקבלים לתוכנית מיוחדת להתמחות בבית חולים "כצנלסון". במהלך ההתמחות מגלה החבורה את הסוד האפל של בית החולים, את הניסוי שערך פרופסור לנדאו, ובו הצליח לגרום לאנשיו "למות לרגע" ולאחר מכן לחזור לתחייה. לאחר שכל אחד מהסטודנטים מבצע ניסוי זה מתוך הסקרנות, הוא חוזר מהעולם הבא עם כוח מיוחד.

הכוח: לבקר בעולם הבא ולחזור לתחייה עם כוח מסוים.
במה הוא עוזר: תשובות לשאלה המתבקשת של כולנו- מה יש בעולם הבא?!

© יוטיוב

איש זאב- "זאב צעיר"

סקוט מקול הוא נער מתבגר, תיכוניסט בשנתו השנייה בתיכון "ביקון הילס" ולא ממש מצליח לו ולחברו הטוב סטיילס חברתית. הם מנסים לשבור את השגרה בכל הדרכים האפשריות, עד שיום אחד, חייו משתנים כאשר הוא ננשך ע"י איש זאב, והופך לאחד מאנשי הזאב, כשהוא קיבל את תכונות הזאב מלבד חוזק הוא קיבל את התכונה שהיה זקוק לה- הביטחון העצמי כדי להתמודד בתיכון.

הכוח: להפוך לאיש זאב.
במה הוא עוזר: אין אחד שלא נהנה מלהיות בטופ, ככה שאם רוצים להרשים מישהו או לקבל את התואר ה"חזק בחבורה" בהחלט נזדקק לכוח הזה.

© טמבלר

כוח היעוד- "גאליס"

יונתן מיטרני מגיע עם חבריו, דני וליעם, מבית האומנה (מהסדרה "החולמים") למחנה הקיץ "גאליס". במחנה הם מכירים חברים חדשים שיהיו איתם לאורך כל הקיץ במחנה. יחד הם התגבשו ונהיו חבורה של ממש, עברו אתגרים ומשימות משותפות והכירו אחד את השני יותר ויותר. במשך העלילה מתגלה כי הסיבה האמיתית להבאתו של יונתן למחנה היא מציאת "לוחות הגורל", שיעזרו לארי, מנהל המחנה, לגלות את העבר האמיתי שלו לגבי משפחתו.

הכוח: להיות מיועד להציל את העולם.
במה הוא עוזר: החכמה, האומץ והסקרנות שטמונה בכוח הייעוד, בהחלט יעזרו לנו בכל שלב בחיים!

© יוטיוב

 SO- איזה כוח אתם הייתם רוצים?

תגובות