החממה עונה 3 וחצי: במי אנחנו הולכים להתאהב ולמה?. צילום מסך מהאינסטגרם

החממה עונה 3 וחצי: במי אנחנו הולכים להתאהב ולמה?

השבוע הסתיימו צילומי "החממה", והשחקנים וצוות ההפקה נאלצו להיפרד. טוב, לפחות עד הסתיו הקרוב. בכל זאת רצינו לעשות סדר ולהכיר לכם את הפרצופים החדשים שיצוצו על המסך שלכם בתחילת השנה. כמו בכל עונה, גם כאן אנחנו הולכים להתאהב חזק. למה שפשוט לא נתחיל?

סדרת הנוער הנצפית ביותר ב-VOD, "החממה" של ערוץ ניקולודיאון וחברת הלווין yes, סיימה ממש השבוע את צילומי החצי השני של העונה השלישית אשר יכלול 50 פרקים חדשים ומטורפים. אנחנו עדיין לא מעכלים את זה שאלו הפרקים האחרונים של הסדרה, אז תנו לנו פשוט להמשיך. גם בחצי העונה הקרוב, גיורא חמיצר ממשיך במסורת ליהוק השחקנים האנונימיים שיהפכו לכוכבי הנוער של המחר, ומצרף לשורותיו שחקני חיזוק. אז האם אתם מוכנים למה שכולנו אוהבים לקרוא לו "החממה 3 וחצי"?

מי הן ומה הקשר שלהן לחממה?
מי הן ומה הקשר שלהן לחממה? © צילום מסך מהאינסטגרם

הראשונה שהחממה פותחת את זרועותיה עבורה היא נועם זוננפלד, המיוצגת על/ידי סוכנות הבוטיק "שרית אנד לורנס", אותה סוכנות בה חתום השחקן סלאש הדוגמן עומר דרור, השחקן שעבר הסבה לזמר אליעד נחום ורבים אחרים וטובים. היא עברה קורס בבית ספר למשחק "טכניקה", ונדמה כי זוננפלד בעלת היופי הארגנטינאי הולכת לרתק אותנו למסך בסתיו הקרוב.

תכירו את שירי, עורבת חדשה בבית
תכירו את שירי, עורבת חדשה בבית © צילום מסך מהאינסטגרם

זוננפלד, שעד לפני שנה שירתה כמ"כית בחיל האויר, מתזזת בין עבודות בתור מארחת וברמנית, ולגמרי לא שוכחת ליהנות מהחיים. היא בעלת שאיפות רבות להמשך החיים תחת ערך המנהיגות, אז אנחנו אומרים שאין כמו להתחיל בקטן וכבר מחכים לראות אותה בתור קפטנית העורבים.

זוננפלד מצטרפת לשורה של שחקנים אנונימיים שפרצו לחיינו בסערה, והופכת להיות שירי, נערה חדשה המתקבלת לבית העורבים. אממה, כדאי שלא תיקשרו אליה יותר מדי, זאת מכיוון ששירי הולכת להופיע במספר פרקים בודדים ולא לאורך העונה כולה.

החברות הכי טובות?
החברות הכי טובות? © צילום מסך מהפייסבוק
מתגבשים בין הסצנות
מתגבשים בין הסצנות © צילום מסך מהאינסטגרם

בחור חדש נוסף בחממה הינו נמרוד הוכנברג, בוגר בית הספר למשחק "Reacting Studio", בו מעבירים, בין היתר, ידידיה ויטל ומיכאל אלוני קורסים במשחק. הוכנברג, תלמיד הסטודיו ומיוצג על ידי סוכנות השחקנים של הסטודיו בראשות טל ירימי, התקבל אף הוא לבית ספר החממה ואין ספק כי חצי העונה הקרובה תשבור את כל החוקים.

התאקלם מהר
התאקלם מהר © צילום מסך מהאינסטגרם
וזה גם הוא, בסטודיו יחד עם טל ירימי
וזה גם הוא, בסטודיו יחד עם טל ירימי © צילום מסך מהאינסטגרם

בנוסף, הוכנברג השתתף בסרט "Land of the Little People" שהצטלם בשנת 2014 לצידם של מאור שוויצר ועופר חיון, סרט המספר על ארבעה ילדים צעירים שחוברים לכנופייה, אשר חוזרים לכפר שלהם ומגלים בו שני חיילים שערקו מהצבא ומסתתרים שם, ומוצאים את עצמם נלחמים זה בזה.

חולה אהבה. נמרוד במונולוג
 

נוספה עורבת, אז מה עם הנשרים? התשובה היא כן, גם הם מקבלים ספורטאית חדשה ומיוחדת לביתם, הלוא היא ספיר פדידה שהולכת לגלם את גלי.

נשרית חדשה בשטח, הולך להיות מתח
נשרית חדשה בשטח, הולך להיות מתח © צילום מסך מהאינסטגרם

פדידה בת ה-20 מחדרה למדה במגמת תאטרון, התגייסה לצה"ל וכעת חתומה בסוכנות של אירית מילר ואף בסוכנות האמריקאית "CESD". כמו כן, גם היא, כמו זוננפלד, למדה בבית הספר למשחק "טכניקה".

נעים להכיר, פדידה
נעים להכיר, פדידה © צילום מסך מהאינסטגרם

אם לשפוט על פי הסרטון שנמצא מטה, יש לנו עסק עם שחקנית ברמה מקצועית גבוהה. לנו נותר רק לאחר בהצלחה!

 

It's just a game🎥📷

A video posted by Sapir Fadida (@sapirfadida) on

רכש חדש נוסף הינו מיכאל גבעתי, שהולך לגלם דמות מאוד מרכזית ב-50 הפרקים הקרובים. גבעתי, בן 18 מאשקלון, מיוצג אצל סוכנות השחקנים "פרי כפרי", עבר מכינה בבית הספר למשחק של יורם לווינשטיין ולא מעט סדנאות לפיתוח.

גבעתי מכיר מקרוב את עולם סדרות הנוער וכן גם את המעריצים, היות והוא רקדן ברייקדאנס במשך שנים. במרץ האחרון אף פיזז על בימת נוקיה יחד עם כוכבי "שכונה" בהופעתם, ורכש כמה חברים טובים חדשים כמו טום יפת וניר חלפון.

נמרוד אחת - מיכאל אחת
נמרוד אחת - מיכאל אחת © צילום מסך מהאינסטגרם
חזרות על טקסטים
חזרות על טקסטים © צילום מסך מהאינסטגרם

כבר בגיל 14 החל גבעתי לדגמן ולאהוב את העבודה מול המצלמה, אבל "החממה" הולכת להיות הפרויקט הראשון שלו בטלוויזיה. אל דאגה, אנחנו בטוחים שזה לא יהיה האחרון.

העיקר שכיף בחממה!
העיקר שכיף בחממה! © צילום מסך מהאינסטגרם

אם נסכם, מסתבר ש"החממה" לא הולכת לאחור ורק מאיצה קדימה בישורת האחרונה של הסדרה. אם אתם מתעצלים לעשות מרתון חוזר של החצי הראשון של העונה, קבלו קליפ שערך שגיב מילר, פשוט ומתומצת של כל מה שקרה בחצי העונה בשלוש דקות:

חלומות של אתמול
 
תגובות