הסוף ל"החממה": גיורא חמיצר בהודעה מפתיעה. צילום: דודי חסון

הסוף ל"החממה": גיורא חמיצר בהודעה מפתיעה

סערה בעולם הנוער. היוצר גיורא חמיצר הודיע שהעונה השלישית של סדרת הנוער המצליחה "החממה" המשודרת בערוץ ניקלודיאון ב-yes , תהיה גם העונה האחרונה. עצובים? גם אנחנו!

את השם "החממה" סביר להניח שכולכם כבר שמעתם. מדובר באחת מבין סדרות הנוער מצליחות ונערצות בארץ, שמצליחה לרתק את צופיה כל פעם מחדש. בימים אלו ממש נגמרו הצילומים של העונה השלישית, שהצופים מחכים לעלייתה במשך זמן רב. אתמול כתוב הסדרה, גיורא חמיצר, הודיע שהעונה השלישית תהיה העונה האחרונה שתשודר. 

 

נתגעגע!
נתגעגע! © אינסטגרם

העונה השלישית, ולצער כולנו האחרונה, היא העונה הארוכה ביותר מבין העונות שהיו ל"החממה", היא כוללת 75 פרקים, 25 פרקים מתוך העונה כבר שודרו, ו50 הפרקים הבאים ישודרו בקרוב, לפי מה שהובטח לנו, פרקים מלאים באקשן ובמתח. 

 

בשנת 2013, עם עליית הסדרה, "החממה" הפכה להיסטריה אחת גדולה שגררה אחריה לא מעט מעריצות ומעריצים נלהבים. המעריצים ראו בדמויות הסדרה כמקור להשראה, כי הרי הסדרה מדוברת על קבוצת בני נוער הלומדים בבית ספר למנהיגים. כמובן שההיסטריה לא נשארה רק בגדר סדרת טלוויזיה ועברה גם אל החיים האמיתיים, כוכבי החממה העלו מופעים מיוחדים, השתתפו במפגשי מעריצים, הגיעו להקרנות מיוחדות ובעיקר נגעו במעריצים.

 

בין כוכבי הסדרה תוכלו למצוא את השמות של לי בירן, דר זוזבסקי, גאיה שליטא כץ, דניאל ליטמןשיר מורנו ועוד רבים נוספים שגם להם הסדרה נכנסה ללב והפכה להיות הבית השני שלהם. בעקבות ההודעה על סיום הסדרה כל כוכבי הסדרה העלו גם הם פוסט מרגש ומסכם.

 

 

״כמו לשיר בלי ליווי מול מיליון אנשים״... תודה לכם מיליון אנשים שחיבקתם, התרגשתם, צחקתם, כעסתם, התאהבתם ונתתם לנו מקום לשיר בלי ליווי בפעם הראשונה בלי לשפוט, בלי לבקר. תודה על אהבה טהורה ללא גבולות. אני לא אשכח את זה לעולם. עם חנק בגרון אני נפרדת מפרוייקט ששינה לי את החיים, מאנשים שהפכו למשפחה שנייה (ולפעמים גם ראשונה) ומתקופה שלא יכלתי לדמיין בחלומות הכי פרועים שלי. תודה על המתנה הזאת. מקווה שהסדרה תמשיך לבעור בלבבותיכם לעוד הרבה הרבה שנים, כמו בלב שלי. #החממהלנצח שלכם לתמיד, דר. נטלי.

A photo posted by Dar Zuzovsky (@darzuzo) on

 

תמיד הדחקתי את הרגע הזה, לא באמת חשבתי שאגיע אליו . מוזר לכתוב מילות פרידה ממקום שהיה לי כבית, משפחה ,בית ספר. אז אני יכול להגיד בפה מלא שאני בן אדם בר מזל שזכה שהבית הזה לקח אותי אליו. אלו היו 3 וחצי שנים הכי משמעותיות בחיים שלי ועברתי אותן עם האנשים הכי מיוחדים שיכלתי לבקש.כל זה לא היה שווה בלעדיכם , הצופים , המעריכים הבלתי נגמרים , התומכים .אני רואה הכל ומעריך הכל . שום דבר מזה לא מובן מאילו , אני אסיר תודה על כל המאמצים שאתם עושים בשבילנו ומקווה שאנחנו מצליחים להחזיר לכם בקצת.אין ספור חוויות עברנו בבית הזה שנקח איתנו עד סוף החיים ,אנחנו אולי אומרים מילות פרידה , אבל לא באמת כי ״החממה״ תחיה לנצח.אוהב אתכם ומקווה שנפגש בעוד המון מקומות. אחרים . דניאל גורן /דנינו (ליטמן). #החממהלנצח

A photo posted by Daniel Litman (@danielitman) on

 

אנחנו משפחה. כל מי שהיה מעורב בהרפתקה היוצאת דופן הזאת שנקראת במילה אחת : החממה. הסדרה הזאת נגעה בחיים של כל כך הרבה אנשים. את החיים שלי היא שינתה. (לטובה כמובן 😍). הצוות שעבד בפרויקט הענק הזה תמיד פעל כדי להרים אחד את השני ולתמוך. בגלל זה התוצאה היא חד פעמית.היא קסם. כולנו היינו שותפים ביצירה הזאת שמכבדת את עצמה ואת הקהל שלה. נתנו ליצירה הזאת את הכל והיא החזירה לנו כמות בלתי נתפסת של אהבה. גיורא אתה גאון שהצלחת לבנות צוות שחקנים שאני גאה להיות חלק ממנו. אחים ואחיות שלי אתם הדבר האמיתי. מוכשרים כמו שדים.( דר את לא אחותי אחרת זה היה מוזר. אבל את השחקנית האהובה עליי בעולם ). תודה שלקחתם אותי לבית ספר כל יום. עכשיו אתם מחזירים אותי הביתה. הקשבתי בכל השיעורים ועשיתי שיעורי בית בקפידה כמו ילד טוב. #החממהלנצח תהיה בלב שלי. אני מחייך חיוך שלם מאוזן לאוזן בידיעה שעשינו את הכי טוב שלנו. הגשמתם לי חלום. ואסכם את הכל במילה אחת, תודה

A photo posted by Lee B (@leeb22) on

 

לא ידעתי ולא דמיינתי שמעבר להגשמת חלום,פרויקט יכול להפוך כך את חיי. החממה הייתה לי לבית. ניסינו ביחד וחווינו יחד,זכיתי להכיר ולעבוד עם אנשים מדהימים,מוכשרים ומיוחדים,הגשמתי בעזרת כל הנוגעים בדבר חלום עצום ואדיר. אין מילים שיוכלו לתאר את ההרגשה שלי,אשתף אתכם בריגשותיי בכמה פוסטים... אני כל כך גאה להיות חלק מ#החממהלנצח. תודה לכם שפתחתם את ליבכם,ליוותם ונתתם לנו הזדמנות... שבכיתם,צחקתם,התאכזבתם,התאהבתם יחד איתנו. לא היינו אנחנו בלעדיכם. אנחנו אופים לכם 50 פרקים אחרונים באהבה ובהתרגשות ענקית,פרקים מיוחדים שישאירו אתכם ואותנו עם פרפרים בבטן ורטט בלב. היה לי העונג לבנות ולגלות,להכיר ולהיות סופי. שתמיד תהיה איתי בלב. #החממהלנצח. סופי❤

A photo posted by @shir_moreno on

אחרי שכתב את ההודעה המפתיעה, בחשבון האינסטרגם שלו, נמסר מגיורא חמיצר: "החממה" היא סדרה טובה מכדי לסיים אותה שניה מאוחר מדי. אחרי שלוש שנים מדהימות ו-175 פרקים אני משוכנע שזה הרגע הנכון ביותר לומר שלום: בסיום העונה השלישית שהיא בעיני הטובה ביותר של הסדרה. למאות אלפי הצופים הנאמנים שלנו נותרו עוד חמישים פרקים שטרם שודרו, ובסיומם נוכל להסתכל אחורה בשמחה, בעצב ובגאווה עצומה."

ראיון מיוחד עם גיורא חמיצר 

 

 

תגובות