פרסום ראשון: טל מוסרי בסדרת נוער חדשה של ניקולודיאון. צילום: אור גפן

פרסום ראשון: טל מוסרי בסדרת נוער חדשה של ניקולודיאון

לאחר שטל מוסרי עשה את הבלתי יאומן, עזב את ערוץ הילדים והצטרף למשפחת ניקולודיאון כעת הוא לוקח את זה עוד צעד קדימה ומצטרף לקאסט של סדרת נוער חדשה שתקרא כנראה "הנעדרים", לסדרה המצליחה של הערוץ "שכונה" ולסדרת ילדים מוזיקלית נוספת. כל הפרטים

מסתמן שהשנה החדשה תהיה מוצלחת מאוד עבור טל מוסרי כיוון שיקח חלק בשתי סדרות חדשות, האחת היא סדרה חדשה, שתשודר בערוץ ניקולודיאון ב-הוט בשיתוף ADD ששמה הזמני הוא "הנעדרים" והיא תחל להצטלם בעוד כחודשיים. הפרויקט השני של טל היא סדרה המבוססת על שיריו של אריק אינשטיין ז"ל והיא תשודר בערוץ ניק ג'וניור ב-יס.  

© ענת מוסברג

בנוסף, מוסרי יצטרף לסדרת הנוער המצליחה של הערוץ בשנה האחרונה "שכונה". כידוע, את הסדרה יצר וכתב גיורא חמיצר שכתב סדרות נוספות בהן לקח מוסרי חלק כמו "השמיניה" ו"האי". כמו כן, במהלך השנה הקרובה יקח חלק במחזמר "הקוסם" בחנוכה, והוא ימשיך לקחת חלק בהמשך העונה השנייה של ערוץ הילדים "שוברי גלים" אליה הספיק להצטלם לפני המעבר. 

השנה האמיצה של טל
 

טל מוסרי מסר בתגובה: "מאוד מתרגש ושמח להצטרף ללהיט של ניקולודיאון 'שכונה', ממש בקרוב אקבל תפקיד לפרקים החדשים שנכתבים עכשיו ואגלה בדיוק פרטים על התפקיד, גם אני במתח מה הולך לקרות. בנוסף, שמח להכנס לסדרה החדשה של ניק שכרגע פרטיה חסויים ועליהם אני כלל לא יכול לפרט".

 

תגובות