מאסטר זוכה: מיהו הזוכה הגדול ב"מאסטר שף"?. צילום מסך מיוטיוב

מאסטר זוכה: מיהו הזוכה הגדול ב"מאסטר שף"?

לאחר עונה שלמה שהתמלאה בחוויות, ריגושים, הדחות כואבות ובעיקר אוכל שגרם לכולנו לגווע ברעב, הגיע הרגע המכריע ופרק הגמר כבר כאן! מבין שלושת הפיינליסטים נבחר מאסטר שף אחד שיזכה בתואר הנחשק. אז מיהו המאסטר שף של העונה?

לאחר עונה שלמה של טעימות, הדחות ומאכלים שווים במיוחד, הגיע הרגע לחשוף את המאסטר שף הבא של ישראל בפרק מפתיע לא פחות. "מאסטר שף" הינה תכנית ריאליטי המשודרת בערוץ 2, בה מתחרים בשלנים המבשלים להנאה ויש בהם רצון לפתח את התחביב. 

© צילום מסך מיוטיוב

אז לאחר 5 עונות וביניהן עונות ספיישל כמו "מאסטר שף" ילדים וVIP ואף ספרים שהוצאו לאור, הגיע הרגע לחשוף את השף הבא של ישראל שיזכה לפתוח מסעדה. לעונה הנוכחית של התוכנית, שלישיית הפיינליסטים הייתה מורכבת ממסימיליאנו די מטאורחל בן אלול ולמא שחאדה שהודחה בשלב הראשון בגמר. לשלב השני העפילו רק רחל ומסימיליאנו, בו השניים היו צריכים להתחרות בדו קרב על התואר הנחשק.

הפיינליסטים
הפיינליסטים © אינסטגרם

לאחר המתח העצום, כמובן שזוהי תחרות ובסופה צריך לבחור רק מתמודד אחד, ולמרות כל ההפתעות והציפיות שקרו בדרך, המאסטר שף הבא של ישראל הוא מסימיליאנו די מטאו! אנחנו כמובן מאחלים המון בהצלחה בפתיחת המסעדה. חפשו אותנו במסעדת המאסטר שף.

חפשו אותנו במסעדת השף
חפשו אותנו במסעדת השף © צילום מסך מיוטיוב
תגובות