הנה הם באים: מי מצטרפים לסדרת הנוער "נעלמים"?. צילום: יחסי ציבור, ג'ואי כהן, ינאי יחיאל

הנה הם באים: מי מצטרפים לסדרת הנוער "נעלמים"?

בימים אלו החלו הצילומים לסדרת הנוער החדשה של ניקולודיאון, "נעלמים". והגיע הזמן לחשוף בפעם הראשונה את הקאסט של הסדרה. אז אילו פנים מוכרות נראה ומי הפנים החדשות?

אם אתם בעניין של סדרות מתח, "הנעלמים" היא בדיוק הסדרה שאתם צריכים לחכות לה. עד לפני כמה שבועות "נעלמים" נקראה "הנעדרים", כפי שחשפנו לראשונה כאן אצלנו. והיא הפקה משותפת של ADD וערוץ ניקולודיאון בהוט שנכתבה על ידי ירון ארזי ומבויימת על ידי רני סער.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

כזכור, טל מוסרי הוא הראשון שלוהק לסדרה במסגרת הצטרפותו לערוץ, אך כעת נודע לנו על עוד כמה שמות שרובכם מכירים שמצטרפים לקאסט הסדרה החדשה ואין ספק שהם מסקרנים במיוחד! השם הראשון הוא נועם לוגסי שמוכרת לכם בעיקר בתור כגילי מהעונות החדשות של השמיניה וכמובן ככוכבת רשת עם אינספור חיקויים שעשתה וזכו להיות ויראלים במיוחד. 

השקת
השקת "השמיניה - הדור הבא" © מאיה אבישר
 

בנוסף לנועם, מצטרפות שתי כוכבות נוער נוספות והפעם מהסדרה "יומני החופש הגדול", מדובר בכרמל לוטן ששחקה את דפי ובשחקנית גאיה גור אריה שגילמה את אלינור ואף שחקה בעונה השנייה של הטלנובלה הארגנטינאית של דיסני, "ויולטה".

שוב יחד © אווה גז, באדיבות yes
 

אל חבורת הבנות המנוסות, תצטרף מישהי שהטלוויזיה לא זרה לה אך המשחק דווקא כן, מדובר בענבל ביבי, יוצאת העונה הראשונה של ה"אקס פקטור" שתצטרף לחבורה בתפקיד בכורה על מסך הטלוויזיה ותוכתר רשמית ככוכבת. בשנים האחרונות השקיעה ביבי בעולם המוזיקה, בעיקר כחלק מהקבוצה המוזיקלית שכללה את אליעד, נאור אורמיה והאולטראס.

© צילום מסך מיוטיוב

אך לא רק בנות מצטרפות לסדרה אלא גם בנים שאתם די מכירים וגם די תאהבו. הראשון הוא דולב מסיקה שכבר רגיל לככב מול מצלמות הטלוויזיה ובעל ניסיון עשיר לאחר תפקידים מוצלחים ב"אופוריה" לצד רוני דלומי, "אניגמה" לצד אליאנה תדהר, "פרופיל 64" עם דנה פרידר ובעונה הראשונה של "שוברי גלים".

© ינאי יחיאל

השם השני הוא עדי אלון שמככב בסדרת הקאלט שכולם אוהבים, "שנות ה/80" ובדרמה "בלו נטלי" של יס, תופתעו לגלות שאלון גם כיכב בפרק הראשון של הסדרה "החולמים".

עדי וגאיה
עדי וגאיה בצילומים © צילום מסך מאינסטגרם

בנוסף לשמות המוכרים שהבאנו לכם, יככבו גם כמה כוכבים חדשים ולא מוכרים (עדיין) כמו השחקן מתן שביט, או השחקנית הצעירה אביב פנקס שמצטרפים גם הם לחבורת הנעלמים אותה נזכה לראות בהמשך השנה. את התמונה הראשונה של הקאסט תפסנו באינסטגרם של מלהק הסדרה שהבטיח שמדובר בלהיט הבא. אנחנו מחכים!

© צילום מסך מאינסטגרם
© צילום מסך מאינסטגרם

 

תגובות