לי בירן: "אי אפשר לשלוט על הילדים והנוער". צילום: אור גפן

לי בירן: "אי אפשר לשלוט על הילדים והנוער"

"פצועים בראש" היא לא סדרה לילדים ולא לבני נוער, אך כשכוכבי נוער רבים מככבים בעונה השנייה שלה זה לא כזה עוזר לאסור, שוחחנו עם תובל שפיר, דר זוזובסקי ולי בירן בנושא והם דווקא הפתיעו עם מה שיש להם להגיד

אחרי שנתיים של המתנה ארוכה ומתישה, אמש (ב'), התקיימה השקת העונה השנייה של הסדרה המצליחה "פצועים בראש" שמשודרת בהוט והפעם חוזרת עם קאסט גדול יותר של הכוכבים הכי מדוברים בסביבה.

אל האירוע הגיעו כוכבי הסדרה: אגם רוטברג, דר זוזובסקי, תובל שפיר (עם החברה דור קדוש) ואיתם גם מי שמצטרפים לעונה הנוכחית, יותם קושניר (אליפים), אדריאנו חאובל (החממה), לי בירן, גאיה שליטא/כץ, ליאור רז (פאודה) וגל לב (האי). ומי שנמנעה מלהגיע היא כוכבת גאליס, שירן סנדל, שנמצאת בימים אלו בחופשה בחו"ל.

© אור גפן

עוד במדור הבידור של פרוגי:

לי בירן יגלם דמות של אדם חרדי ומספר על הקשר המציאותי שלו לקהילה הזו בדת "יש לי דוד דתי במשפחה, וסבא רבא שלי גם" מספר לנו "אני לא חושב שהם שונים מאיתנו באיך שהם בתור בני אדם. אז אתה לא משחק 'דוס'. אבל כן אסור לגעת, ויש כל מיני חוקים שצריך לשמור עליהם, אוכל כשר. אבל לא קשה לי כי גם בחיים אני אוכל כשר. אני איש אמונה. והאמונה מובילה אותך".

© אור גפן

לי מצטרף אל חברתו דר, שנמצאת בסדרה עוד מהעונה הקודמת, זה עוד פרויקט משותף של השניים אחרי "החממה", ובכל זאת ובניגוד לציפיות, הדמויות שלהם לא חולקות סצינות משותפות ב"פצועים בראש". אך האם הם הופכים לצמד טלוויוזיוני קבוע? לא לפי לי.

"מה עוד אני יכול לעשות עם דר? עשינו ביחד את החממה עכשיו את פצועים בראש, מה עוד? כרגע אני לא יודע אבל הפרויקט הבא שלנו הוא לנהל את הדירה שלנו כמו שצריך שתיהיה נקייה, הדברים הקטנים, צעד צעד".

לעומתו דר דווקא כבר מתכוננת לפרויקט הבא איתו. 

"מבחינתי זה הצ'ופר הכי מדהים שאני יכולה לקבל במקצוע הזה" מתוודה בפנינו.

© אור גפן

חוץ מדר ולי העונה השנייה מלאה בכוכבי נוער. שירן סנדל, תובל שפיר וגאיה שליטא-כץ מככבים גם הם בעונה הזאת. "זה היה הכי כיף בעולם, גם בחזרות זה היה אדיר שהיינו ביחד" חולקת איתנו גאיה.

לצד כל זה עולה העניין שכוכבי נוער שמככבים בסדרה למבוגרים מעלים את הסיכוי שילדים ובני נוער יצפו למרות שזה לא תואם להם ואף תוכן אסור.

"אני לא ממליץ לילדים לצפות בסדרה, לא מתחת לגיל 18" מסביר בירן "אני מאמין שהם עדיין יעשו את זה כי הם לא שואלים אף אחד. בואי נאמר שזאת לא בדיוק סדרה חינוכית והיא מתעסקת בעיקר במוסר. ומה אני אגיד אי אפשר לשלוט על הילדים ועל הנוער".

דר אומנם חושבת שאם הם כבר צופים בסדרה שההורים ישימו לב מתי לאסור עליהם "יש כמה תכנים לא לילדים וההורים צריכים להיות עירניים".

© אור גפן

מי שבלט בעונה הראשונה והדגיש בכל פעם לילדים לא לצפות ב"פצועים בראש" הוא תובל שפיר שגם הפעם ממשיך עם אותה נחרצות "אני חושב שזאת לא סדרה לילדים צעירים, הם מתחברים לדמויות שאנחנו משחקים וגדלים איתם בגאליס, ולא הם לא צריכים לראות את זה. זאת סדרה קשה לצפייה".

© אור גפן

אך למי שבכל זאת מחפש דרך לראות את כל הכוכבים האלו במקום אחד, אתמול גילינו כי דר, תובל וגאיה ביחד עם נווה צור, עדי הימלבלוי, אורי לייזרוביץ' ואוריאל יקותיאל יככבו על הבמות בפסח עם מופע חדש בשם "יוצאים משליטה"

"זה פרויקט מגניב שהלכתי עליו כי אני באמת רוצה לאתגר את עצמי" מתוודה שפיר "קומיות זה מקום שאני מרגיש בו ממש חסר ביטחון, במיוחד שזה על במה. קומיות ובעיקר על במה".

 

קאסט חלומי🙌🙅 #יצאמשליטה

A photo posted by Ori Laizerouvich (@orilaizer) on

כמוהו, גם גאיה לא יכולה לחכות לפסח, זה יהיה מופע גדול ראשון שלה עם קאסט של כוכבי ילדים

"הכי צחוקים שיש. זה מופע קומי ומאוד מערב את הקהל" מספרת לנו "נראה לי שכולם הולכים להנות גם אנחנו וגם הקהל".

© אור גפן

 פצועים בראש 2 החל מיום חמישי, 22:15, ב-HOT3 וחינם ב-HOT VOD

תגובות