התרגשות, דמעות וצרחות: כוכבי החממה נפרדים מהקהל. צילום: רפי דלויה

התרגשות, דמעות וצרחות: כוכבי החממה נפרדים מהקהל

זה לא נגמר עד שזה לא נגמר. מסיבת הפרידה של החממה כללה הרבה בכי והתרגשות גם מצד השחקנים שהצטיידו בטישו וחשיבה על פרק איחוד עתידי. וגם: האם יש סיכוי שנראה אחד מהם בעונה האחרונה של גאליס?

ביום שישי האחרון זה קרה, "החממה" חגגה את הסוף הנצחי שלה בתום שלוש עונות מצליחות במיוחד בהקרנת סרט (המורכב מחמשת הפרקים האחרונים) בנוכחות כל כוכבי הסדרה באוניברסיטת תל אביב.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

 

אנחנו מקווים שכבר הכנתם את עצמכם לפרידה מהנשרים, העורבים והדרורים (וגם מזאב נאמן ומספי שחל) כי הפרידה מהחממה הייתה אירוע מרגש במיוחד שכלל גם כמה דמעות מצד השחקנים. צופית עמנואל הייתה זו שלא הפסיקה לדמוע בתום ההקרנה, אליה הצטרפה גם אלי קרן אסף ולי בירן בעת הביצועים שלו לשירים מהסדרה מיד עם סיום הקרנת הפרקים.

אל האירוע הגיעו הזוג המלכותי דר זוזובסקי ולי בירן, אלי קרן אסף, ג'וי ריגר, סמדר חייט, תמיר גינזבורג, דניאל ליטמן, צופית עמנואל, דיוויד טטרו, גאיה שליטא/כץ, לירן דוד, שרון אלכסנדר, מיכאל גבעתי, גיורא חמיצר ואמיר ח'ורי.

© רפי דלויה
© רפי דלויה
© רפי דלויה
© רפי דלויה

מי שנאלצו להעדר מהאירוע ולא הספיקו להיפרד מהקהל כמו שצריך הם ליאור שבתאי ושיר מורנו שוויתרו בעקבות אילוצים משלהם, אך מי שעוד באו לפרגן היו החברים הטובים מ"שכונה": טום יפת ועידן שקרוקה וגם הרכש החדש של הערוץ - טל מוסרי.

© רפי דלויה
כמה רומנטי © רפי דלויה
© רפי דלויה
© רפי דלויה
© רפי דלויה

אנחנו לא יודעים אם תיהיה עונת איחוד או לא, מה שבטוח החממה זה לנצח!

חמשת הפרקים האחרונים ישודרו היום בשעה 15:40 בערוץ ניקלודיאון ב-יס.

ביוש!
ביוש! © רפי דלויה
תגובות