טוויסט בעלילה: השחקנים שנבחנו לתפקיד והתקבלו לאחר. צילום מסך מיוטיוב

טוויסט בעלילה: השחקנים שנבחנו לתפקיד והתקבלו לאחר

תתארו לכם ששיר מורנו הייתה משחקת את אלה-לי במקום את סופי, או שמיילי סיירוס לא הייתה האנה מונטנה, מצליחים? גם אנחנו לא, אך תאמינו או לא - זה באמת יכל לקרות אילו הן היו מתקבלות לתפקיד שהן נבחנו עליו מראש

ללהק לסדרות טלוויזיה זה לא דבר של מה בכך. מדובר בעבודה קשה עד שמצליחים להתאים את השחקנים לתפקידים שתפורים עליהם במדוייק. ולכן, לעתים קורים מצבים בהם שחקנים נבחנים לדמות אחת אך בסוף מבלים דמות אחרת לחלוטין. כך למשל קרה עם דון לני גבאי ב"השמיניה", אספנו לכם רשימה ארוכה של מקרים כאלו. אז למי זה הכי התאים?

עוד במדור הבידור של פרוגי:

האנה מונטנה

הכוכבת הבילתי מעורערת, מיילי סיירוס, פרצה לחיינו בסדרת דיסני האהובה "האנה מונטנה". אך מיילי סיירוס ניגשה להיבחן דווקא לדמותה של אמילי, החברה הכי טובה של מיילי בסדרה. לבסוף סיירוס לוהקה לתפקיד הראשי בסדרה - מיילי.

טיב הליהוק: ללא פריצתה של סיירוס בתור הדמות הראשית-מיילי, כנראה שלא היינו זוכרים אותה עד היום.

 

 

זאב צעיר

באודישנים לסדרת MTV המצליחה, "זאב צעיר" אובראין נבחן תחילה לדמותו של סקוט אך לאחר אודישן נוסף לוהק לתפקיד של סטיילס. רודן המוכרת לנו בתור לידיה, נבחנה דווקא לדמותה של אליסון.

טיב הליהוק: ללא הליהוק המצויין של אובראין ורודן לדמותם המוכרות, הסדרה לא הייתה כפי שהיא.

 

 

החממה

שיר מורנו האהובה לא מפסיקה להפתיע בפרוייקטים חדשים ומגוונים מאז כיכובה בסדרה שהסתיימה לאחרונה, החממה. תופתעו לגלות שבמקור, מורנו נבחנה לתפקיד של דינה נבון, אחר כך לדמותה של אלה-לי רשף, ולבסוף נבחנה לדמותה של סופי שאליה התקבלה.

טיב הליהוק: שיר מורנו וסופי נוימן הן השילוב האולטימטיבי! יכולות המשחק של מורנו גורמות לנו להתאהב בסופי.

 

 

כוכב הצפון

מי? איאן פינקוביץ'

כוכבת כוכב הצפון, נבחנה במקור באודישנים של הסדרה לדמותה של מאיה. פינקוביץ' לא התקבלה, וניגשה שוב לאודישנים אך הפעם נבחנה לדמותם של נועה ודניאל. איאן מספרת שכשקיבלה את הטקסטים ידעה שאם תהיה דמות שתתקבל אליה זו דניאל. וכך קרה!

טיב הליהוק: הדמות של דניאל תפורה לאיאן שמוכיחה את יכולות המשחק הטובות שלה ומציגה את הביצ'יות של דניאל.

 

 

חברים

ג'ניפר סיפרה שבתחילה היא נבחנה לתפקיד מוניקה ואילו קורטני קוקס נבחנה לרייצ'ל! הייתם מאמינים? כל כך קשה לנו לחשוב שג'ניפר יכלה להיות מוניקה, כי "חברים" מושלמת כפי שהיא, ואל תעזו לגעת לנו בזה.

טיב הליהוק: מוצלח מאוד. עובדה שרייצ'ל היא הדמות הכי אייקונית מכל החברים ואפילו זכתה בפרס אמי על גילום הדמות.

 

 

 

(בהכנת הכתבה השתתפה נוי אראל)

תגובות