לקחת מהמסך: התלבושות מהסדרות שכולנו היינו רוצים. צילום מסך מיוטיוב, יחסי ציבור

לקחת מהמסך: התלבושות מהסדרות שכולנו היינו רוצים

חליפת גיבורי על, מדים, או אפילו סתם לבוש שנראה מעולה על הדמויות בסדרות הטלוויזיה ובסרטים שלנו, גורמים לנו לרצות להתלבש בדיוק כמוהם, רכזנו כמה מהדמויות שהכי עושות לנו את זה

ספיידרמן

כשאף אחד לא מזהה אותך אתה יכול לעשות כל מה שעולה לך בראש. להידבק לקירות, לקפוץ למרחקים, לעוף מעל העיר ואפילו לא לעמוד בפקקים. התלבושת של ספיידרמן יכולה לבוא לנו בול, גם בעיקר שילוב הצבעים שיכולים להתאים רק בתלבושת הזאת.

© GettyImages

עוד במדור הבידור של פרוגי:

סינדרלה

מי לא הייתה רוצה שהלבוש שלה יהפוך כמו קסם מפיג'מה מקומטת לשמלה מהממת, ממש כמו סינדרלה (ואז אולי לא היה לוקח לנו כל כך הרבה זמן להתארגן). כן, התלבושת של סינדרלה היתה יכולה להיות ממש התלבושת האידיאלית כדי שהנסיך התאהב בך, רק שהפעם יהיה לך קצת אחרי חצות.

 

מדי גאליס

טוב אז בואו נודה שכולנו היינו רוצים להיות חניכים בגאליס, ללבוש את החולצה הכחולה (או האדומה) עם השרוולים האפורים ולהיות חלק מצוות אולימפוס, אולי אפילו להיכנס לאחת ההרפתקאות של יונתן, ולגלות אם הוא המיועד האפל או דווקא המואר.

 

 

קיק באטווסקי

 ילד בן 12 חובב פעלולים ומבלה את מרבית זמנו בביצוע שלהם. מי לא היה רוצה קסדה כזאת שנמצא כל היום על הראש כדי להגן מכל הפעלולים שאתה עושה, .סקייטבורד במורד ההר או מריצה במורד כמעט 90 מעלות, חיים ללאפחד מסכנות נשמע מאוד מעניין

 

חלוק מנתחים – האנטומיה של גריי

בין שריפה להתרסקות מטוס, לרופאים באנטומיה של גריי יוצא גם להיות קצת רופאים, אולי אתם לא חובבים מחטים אבל להיות חלק מהטירוף בגריי, הייתם מוכנים. חלוק מנתחים יושב אליכם בול (או שלא?).

 

 תלמידי NE

כמעט מלאכים אולי נגמרה מזמן, אך העונה הרביעית הייתה מלאה וגדושה בלוקים אופנתיים ומדהימים. לכל האנשים המתגוררים בתוך החומה היה קוד לבוש אחיד - שחור, אפור ולבן. על פניו זה נשמע הכי משעמם שיש, אך בכל פעם הופתענו מחדש וגילינו כמה "הופעות" הצבעים האלו יכולים להציע, פייר? הלוואי עלינו!

© יחסי ציבור

ארתור

לכל הדמויות מ"ארתור" יש אולי את היתרון הכי גדול שיש - הם לא צריכים להתלבט בבוקר מה ללבוש מפני שהם לובשים בכל יום את אותו הדבר! זה כמובן חוסך הרבה התלבטויות לפני כל יציאה, או מפגש עם חברים. ומצד שני יכול להמאס מהר. היינו מאמצים, רק בשביל הניסוי החברתי, ובשביל להראות שלפעמים לא צריך להתאמץ בשביל להראות טוב, או במילים אחרות: "זה לא הבגדים - אלא הבן אדם שלובש אותם".

 

אגם שיינפלד

תגידו מה שתגידו על אגם, ונכון שיש לה פשוט ים של כסף בבית שמאפשר לה את הקניות הנכונות בניגוד לשכונקים מ"שכונה", אבל אנחנו הכי חייבים להחמיא לה על הלוק. יש שם בחירה נכונה של בגדים, להיות מודעת לטרנדים האופנתיים הכי חמים שיש ועדיין לשמור על 'קלאס' מסויים. הוצאת לנו את העיניים!

 

 

 
תגובות