לכל אחד יש תובליאנה משלו: כוכבי הנוער המצליחים בעולם. צילומים: אינסטגרם, פיני סילוק

לכל אחד יש תובליאנה משלו: כוכבי הנוער המצליחים בעולם

לנו יש את תובל שפיר ואליאנה תדהר. אבל מה קורה בחו"ל? אספנו בשבילכם את כוכבי הנוער הכי מצליחים בארצות הברית, קולומביה, ארגנטינה, אנגליה ואפילו צרפת!

החשיפה הגדולה של תובל שפיר ואליאנה תדהר הייתה ללא ספק ב"גאליס" ומאז הם כוכבי הנוער הכי חזקים והכי מדוברים בארץ, עם סדרה מוצלחת שמגיעה לעונתה השביעית והאחרונה, מספר מכובד של השתתפויות בפסטיגלים, הופעות שונות, דיבובים לסרטים, זכיות בשחקני השנה, וכמובן כמות המעריצים. אבל חשבתם לעצמכם פעם, מעניין איך נראים ה"תובליאנה" של חו"ל? אנחנו עשינו בשבילכם את העבודה ובררנו - מי הם כוכבי הנוער הכי גדולים ומצליחים בארגנטינה, מקסיקו, אנגליה, קולומביה וארצות הברית?

עוד במדור הבידור של פרוגי:

© פיני סילוק

ארגנטינה

לאלי אספוסיטו ומריאנו מרטינז

לאלי ומריאנו הכירו בסדרה "אספרנסה" ונהפכו לזוג גם במציאות, אך עוד לפני זה, כל אחד מהם עבר כברת דרך ארוכה בתחום המשחק והשירה ובמהרה שניהם נהפכו לכוכבים הכי גדולים ופופולאריים בארגנטינה ומחוצה לה, במיוחד אצל הנוער.

לאלי אספוסיטו, בת 25, היא בין השחקניות הארגנטיניות הכי מצליחות ומוערכות. כבר מגיל 11 שיחקה בטנלובלת הילדים "פינת אור" ו"פלוריסיינטה". פריצתה הגדולה הייתה בסדרת הנוער "כמעט מלאכים" שם שיחקה את מריאנלה רינלדי. הופעתה בתוכנית זאת הביאה לה שלל פרסים ולאלי הפכה לשחקנית בין המצליחות ולקבל שלל תפקידים טלוויזיונים אהובים כמו הנוכחי ב"אספרנסה". לאלי היא גם זמרת, הוציאה שירים משלה ויצאה לסיבוב הופעות במקומות שונים, ובאפריל הקרוב היא אפילו מגיעה אלינו.

© GettyImages

עם למעלה ממיליוני צפיות ביוטיוב על השירים שלה, שלושה מיליון עוקבים בטוויטר ושלל פרסים כמו: השחקנית האהובה, כוכבת האינסטגרם ארגנטינאית של שנת 2015, אומנית אהובה, המתלבשת הכי טובה, הקליפ הטוב ביותר, המפורסמת עם דירוג (הרייטינג) הכי גבוה ופרסים למספר שירים אהובים ביניהם הפרס האחרון לשיר: ""mil anos luz". לאלי כובשת את כולנו ואנחנו לא מפסיקים לעקוב.

מדד אליאנה: אמיתית ולא שוכחת מאיפה היא באה.

כמות עוקבים באינסטוש: 2.2 מיליון!

מריאנו מרטינז

הוא אומנם בן 37 עם שני ילדים, אך למרות גילו הבוגר מריאנו השתתף במספר סדרות נוער פופולריות והפך לכוכב נוער הכי מבוקש שיש. הסדרות הכי בולטות שלו הם "אלמה פיראטה","היחידים" ו"אספרנסה" כמובן. לאלי ומריאנו נהפכו לזוג במהלך צילומי הסדרה וזהו דבר שהכתיר אותם ללא ספק גם לשחקנים מוכשרים וגם לזוג הכי לוהט.

מדד תובל: שקט, שקט אבל כובש!

כמות עוקבים באינסטוש: 1.1 מיליון.

 

Actuar con El era lo mas! Lo extraño en set! 💞❤ @marianom78

A photo posted by Lali (@laliespositoo) on

 

ארצות הברית

דילן או'בריאן

בגיל 14 התחיל דילן להעלות סרטונים בכיכובו לערוץ היוטיוב שלו, במהרה הסרטונים הם צברו צפיות ופנתה אליו מפיקה ובמאית בקשר לעבודה - סידרת אינטרנט שלה. בהמשך דילן ניגש לאודישנים של הסדרה "זאב צעיר" והתקבל לתפקיד, למרות שתכנוניו וחלומו היה בכלל להיות שדרן ספורט. עם ביישנותו וצעירותו הוא כבש את קהל הצופים כאשר בשנת 2011 הוא גילם את דמותו של סטיילס בסדרה "זאב צעיר", תפקיד אותו מגלם עד היום. לאחר מכן לוהק לתפקיד של תומאס בסרט "הרץ במבוך" וסרט ההמשך "הרץ במבוך: מבחני הכוויה" והוא צפוי לשחק גם בסרט השלישי בסדרה שייצא בשנת 2017.

דילן זכה בפרסים שונים כמו: הנבל הטוב ביותר, שחקן פריצת דרך, הגיבור הטוב ביותר וגנבת הסצנה בכיכובו בסדרה "זאב צעיר". אולי תובל שלנו לא שיחק נבל, אבל ההערצה סביב דילן מזכירה לנו את השפיר המקומי.

מדד תובל: השיער והמעריצות זה בלתי נפרד.

כמות עוקבים: 166 עוקבים.

יש קצת דמיון לתובל © GettyImages

סלינה גומז

סלינה היא רק בת 23, והופעתה הראשונה היה בסדרת הילדים "החברים של ברני" בשנת 2000. לאחר מכן השתתפה בתוכניות "האנה מונטנה" ו-"החיים היפים של זאק וקודי" בתפקיד אורח, "המכשפים מוויברלי פלייס"
וכמו כן גם בסרטים:"רמונה וביזוס", דובבה את "מפלצת של מלון 1+2", ו-"שכנים 2" שעתיד לצאת בשנת 2016 כמובן שבין לבין היא גררה אחריה שלל פרסים ואף נחשבת כאחת משיאניות של טקס פרסי הילדים של ערוץ ניקלודיאון (עם 9 זכיות).

© GettyImages

בנוסף היא ידועה גם בעקבות הזוגיות שלה ושל ג'סטין ביבר שהפכו לזוג מאוד פופולרי, לאחר זמן מה השניים נפרדו אך זה לא רק מה שגרם לה להצליח ולהתפרסם. סלינה זמרת מאוד מצליחה והוציאה מספר אלבומים מצליחים וכמו כוכבת אמיתית היא גם מככבת במספר קמפיינים, צברה כמה "שונאי סלינה" וממשיכה לטרוף את המסך.

מדד אליאנה: הכי בייבי פייס ועוצמה בו זמנית.

כמות עוקבים: הכי נעקבת בעולם - 70 מיליון.

 

צרפת

לואן אמרה

ההיסטריה הצרפתית לא פחותה משאר העולם, במיוחד כשיש להם את לואן אמרה - כוכבת הנוער הכי מדוברת כרגע במדינה. אמרה השתתפה בעונה השנייה של "דה וויס" (באודישן אפילו הסתובבו ארבעת השופטים) ומאז לא מפסיקה להוציא להיטים שכובשים את כל בני הנוער בסביבה. אך תסמכו עליה שיש לה עוד כשרונות, כמו במשחק כמובן. לואן השתתפה בסרט הקומדיה המצליח "משפחת בלייה" וקיבלה עליו את פרס סזאר בתואר "השחקנית המבטיחה של צרפת" וכן בפרס שבלומייר עם אותו התואר. אגב, אם שכחנו לציין, היא גם חיממה את ג'סי ג'י בהופעה בפריז. ואם כל זה לא מספיק, השנה היא מועמדת בפרס "האומן המוזיקלי האהוב" בטקס נבחרי הילדים של ניקלודיאון בצרפת. כבוד!

מדד אליאנה: קול אדיר ובלונד זמני.

כמות עוקבים: 604 אלף.

 

 

קנדג'י ג'ירק

הנה עוד פרצוף שכדאי לכם (ובעיקר לכן) לזכור במיוחד, קנדג'י גי'רק הוא ה-כוכב של צרפת. אולי ניסיון במשחק אין (עדיין), אך ג'ירק מוכיח שעם קול יפה וסגנון פופ-צועני, לא צריך להתנסות בעוד דברים בקריירה כדי להיות כוכב הנוער הלוהט של המדינה. קנדג'י השתתף וזכה בעונה השלישית של "דה וויס", הוציא שני אלבומים שנמכרו מהם למעלה ממיליון עותקים, הופיע בטור מיוחד בצרפת עם לא אחרת מאשר אריאנה גרנדה וגרף גם כמה פרסים כמו את "הפרנקופון של השנה" ו"פריצת השנה" בפרסי NRJ (פרנקופון הוא מי שלא נולד בצרפת אך עבר אליה והתאזרח), וכן את פרס "אמן השנה" בשנת 2015, גם בפרסי NRJ.

מדד תובל: אי אפשר להוריד את העיניים. היסטריה!

כמות עוקבים: 860 אלף.

 

 

אנגליה

ג'יימי קמפבל באוור

ג'יימי הולך וצובר תאוצה בשנים האחרונות, החל מתפקידו ב"דמדומים" בתור קאיוס, המנהיג השלישי והכי אכזרי שבוולטורי, ואחרי שהשתתף בסרט של "הארי פוטר ואוצרות המוות" בתור גלרט גרינדלוולד, הוא לא מספיק לככב על המסך ולכבוש את ליבן של הבנות, ממש כמו תובל שפיר שלנו.

מדד תובל: החיוך!

כמות עוקבים: 229 אלף.

 

קארה דלווין

קארה היא אולי קודם כל דוגמנית, אך עם תפקידה בסרט הנוער "ערים של נייר" הפכה עם חותמת רשמית לשחקנית לכל דבר ובכך גם לכוכבת הנוער הכי חמה בבריטניה. קארה גוררת שלל פרסים, לא מפסיקים לדבר על האופנה שלה ועל הדוגמא שהיא מהווה בזה שהיא מנהלת זוגיות עם בחורה. דלווין גם הולכת להשתתף בסרט הקומיקס החדש של DC, מה שיחזק את מעמדה בקרב בני הנוער.

מדד אליאנה: ראויה להערצה.

כמות עוקבים: 28.1 מיליון.

© יחסי ציבור

קולמביה ומקסיקו

גרייסי רנדון - קולומביה

אם השם נשמע לכם מוכר זה מפני שרק לאחרונה נחשפנו אל גרייסי אצלנו בארץ בסדרה "צ'יקה ומפירו" בתפקיד הראשי - דייזי. גרייסי מצליחה להתבלט בנוף של קולמוביה ולהיות כוכבת הנוער הכי מוערצת שם בעיקר בזכות טלנובלת הערפדים בכיכובה שאחריו גררה את הפרסים הכי חשובים, בין היתר בטקס פרסי ניקלודיאון בקולומביה ומקסיקו בתור: "התפקיד הראשי הטוב ביותר", "שחקנית אהובה" ו"אופי קולמביאני" (כן, מסתבר שיש כזאת קטגוריה).

מדד אליאנה: פשוט להתאהב!

כמות עוקבים: 679 אלף.

 

למרות שהסדרה שודרה במקור בשנת 2013, לגרייסי יש קהל מעריצים חזק שנשאר איתה עד כה והיא ממשיכה לככב גם מסביב לעולם עם הטור המיוחד של התכנית שנקרא "ומפירו טור" איתו הופיעה עד כה בצרפת, איטליה, קולמוביה, מקסיקו ועוד. מעבר ל-"צ'יקה", רנדון בתחילת דרכה התחרתה בכלל ב"אקס פקטור" ומאז לא מפסיקה לככב, השתתפה במספר קמפיינים מצליחים ובתפקידי מסך נוספים כמו "לה פולה" ו"מכת המחץ". הכי שולטת.

 

דייגו בונטה - מקסיקו

דייגו בונטה הוא שחקן מוכשר וחתיך וללא ספק הוא עושה לנו חשק לא לעזוב את המסך ברגע שהוא מופיע שם. את הקריירה שלו הוא התחיל בתכנית ריאליטי במקסיקו, אך מהר מאוד כבש גם את שאר העולם. 

בשנת 2010 הוא הופיע בסדרה "שקרניות קטנות ויפות"בתור אלכס סנטיאגו ובסדרה "90210" כחביאר לונה.
לאחרונה בונטה השתתף בסדרה "ג'יין הבתולה" בתור דאקס וזאת בנוסף על הופעותיו בסרטים המצליחים "ילדות רעות 2", "רוק לנצח" ועוד. מעבר לכשרון, אין ספק שהמראה שלו די עזר לו להמשיך הלאה ולצבור מעריצות היסטריות מסביב לעולם, אולי כי הוא גם מנהל קריירת שירה מצליחה לא פחות.

מדד תובל: יוצא מאזור הנוחות שלו.

כמות עוקבים: 830 אלף.

 
תגובות