עכשיו זה רשמי: לאלי אספוסיטו מגיעה להופיע בישראל. צילום: 3musica

עכשיו זה רשמי: לאלי אספוסיטו מגיעה להופיע בישראל

עכשיו זה רשמי, הכוכבת הארגנטינאית לאלי אספוסיטו מגיעה להופיע בישראל אחרי שנים של צפייה ומפתיעה בסרטון בוא מזמינה את הקהל הישראלי לבוא ולראות את ההופעה, פרטים בכתבה

אז כן זה באמת קורה והפעם רשמי וסגור, השחקנית והזמרת לאלי אספוסיטו כוכבת "כמעט מלאכים" ו"אספרנסה" בהחלט מגיעה לארץ, אחרי שנים של צפייה וספקות רבות עכשיו אפשר להיות בטוחים שלאלי תגיע גם לארץ הקטנה שלנו.

עוד בערוץ המוזיקה של אתר פרוגי:

השם לאלי אוספוסיטו אולי היה משמעותי יותר עבור חובבי הטלנובלות הארגנטיניות שכבר מזמן שולטות בטלוויזיה הישראלית. לאלי היא אחת מכוכבות הטלנובלות הבולטות ביותר ומוכרת לנו בעיקר לאחר כשגלימה את תפקידה של מר בסדרה כמעט מלאכים, מאז אותו תפקיד אפשר לומר שהשאר היסטוריה.

אך יחד עם האהבה למשחק לאלי לא ותרה גם על כישרון השירה הייחודי שלה ובהחלט שמה דגש עליו, בשנים האחרונות היא התמקדה במוזיקה והוציא שירים בזה אחר זה שנאספו לאלבום "A bailar". לאור ההצלחה של האלבום שכבר הספיק לכבוש את ארגנטינה כולה וגם את ישראל לאלי החליטה לצאת לסיבוב הופעות "tourA bailar" שאחת התחנות שלו היא לא אחרת מאשר ישראל.

 

כזכור זאת לא הפעם הראשונה של לאלי בארץ, היא כבר בקרה כאן מלפני יותר מחמש שנים במסגרת סיבוב ההופעות יחד עם כול חברי "כמעט מלאכים". אבל הפעם לאחר שכבר עבר לא מעט זמן ואין ספור בקשות חוזרות, היא מחליטה לעשות זאת שוב ולחזור להופיע כאן בפסח הקרוב במופע סולו עם האלבום החדש שלה שללא ספק ירגש את הקהל הישראלי שחיכה כל כך הרבה זמן.

לכבוד הבשורה המשמחת לאלי אף מפתיע אותנו בסרטון קצר עם מסר מיוחד בוא היא קוראת לקהל הישראלי לבוא ולראות את המופע שם היא אפילו מדקלמת כמה משפטים בעברית, אין ספק מרגש!

 

ההופעה תיערך ביום ראשון, ה-24 באפריל בפסח הקרוב. מכירת הכרטיסים החלה היום (ג') ונפתחת תחילה לחברי "הנוסע המתמיד" של אל על, ומה-5 לפברואר תפתח לקהל הרחב. המחירים ינועו בין 159 ל-399 שקלים, בהתאם למיקום. ומי שירצה לשבת ממש בשורות הראשונות ייאלץ לשלם כ-700 שקלים.עד התאריך המיוחל, תהיו בטוחים שלאלי לא תוותר על להגיע לארץ ולהביא איתה את הרוח הארגנטינאית שחיכינו לה כל כך, אנחנו כבר לא יכולים לחכות!

 

תגובות