תתחילו לשנן: כוכבי הנוער החדשים שנראה על המסך. צילום מסך מאינסטגרם

תתחילו לשנן: כוכבי הנוער החדשים שנראה על המסך

רגע לפני שהם הופכים לכוכבים הכי חמים בשטח, אספנו לכם את הפנים החדשות שנראה על המסך. מי ישחק איפה? הרשימה המלאה

אנחנו כבר התרגלנו לפרצופים הקבועים בסדרות הנוער כדוגמת אליאנה תדהר, לי בירן, דניאל גד ונוספים. אך השנה, עם עלייתן של סדרות חדשות על המסך, נוכל לראות פרצופים חדשים של מי שיהפכו לכוכבי הנוער הלוהטים בסביבה. הגיע הזמן להכרות ראשונית!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ראש גדול 6

אנחנו היינו הראשונים לבשר לכם על כך שראש גדול חוזרת לעונה חדשה אחרי הפסקה של כמעט עשור, עכשיו גם הגיע הזמן להכיר את הקאסט שנמצא בימים אלו בשיאם של הצילומים. בין הפרצופים המוכרים (איל שקרצי, יואב רוטמן, רועי ווינברג ועוד) נוכל לראות גם את השחקנים שיכנסו בפעם הראשונה לתפקיד ראשי.

© צילום מסך מהאינסטגרם

עדי שרון

עדי שרון, בת 22 מפתח תקווה תשחק את דמותה של תכלת. שרון אף הסתפרה בשביל התפקיד, ועשתה פס אפור בשיער. היא השתתפה במגוון פרסומות לחברות כמו: סופר-פארם וקווי לילה, ולמדה משחק באופן מקצועי בסדנת המשחק של יורם לווינשטיין, ובקורס "טכניקה - משחק מול מצלמה".

© צילום פרטי

דין הפנר

דין הפנר בת 20 מרמת גן, תשחק את דמותה של אמילי. היא הופיעה על המסך בתפקיד אורח ב"כוכב הצפון", והייתה ילדת פסטיגל ב"גיבורי על".

 

A photo posted by Dean Hafner (@deanhafner) on

ריף נאמן

ריף נאמן בת 18 היא דוגמנית שעומדת מאחורי קמפיינים לחברות כמו: לי קופר, TWENTYFORSEVEN, ופוקס קידס. כמו כן, נאמן השתתפה בפרסומת לתנובה, ובקליפ של נאור אורמיה. 
ריף, שקיבלה את שמה בזכות אביה שאוהב את הים, תגלם את דמותה של מוריה ב"ראש גדול".

 

A photo posted by 🐬 (@reefneeman) on

ניב זילברברג

ניב זילברברג בן 24 מתל אביב, ישחק את גילי. זילברברג השתתף במספר סדרות כמו: "בטיפול", "מעצר בית", "עניין של זמן", והשתתף במגוון סרטים קצרים כמו "שש פעמים" לצד רועי ניק.

© צילום מסך מיוטיוב

או בוי

הסדרה החדשה של ערוץ הילדים ב-yes תספר על להקת בנים מקומית שפרצה דרך הרשתות החברתיות וסיפורם מבוסס על להקה אמיתית מיפן.

© צילום: רפי דלויה

אור אשטון

אור אשטון בת ה-13 מאשקלון, תשחק ב"או בוי" לצד אליאנה תדהר, לי בירן, דניאל גד ועוד. אור לומדת בבית הספר למשחק "יצירתי", איפה שלמדו כוכבי נוער גדולים כמו תותי ניניו ודולב מסיקה.

 

PHOTO BY: SHELLY KOGAN @shelly_kogan #photosbyshelly

A photo posted by OR ASHTON || אור אשטון (@orashton) on

פלאשבק

פלאשבק תגולל את סיפור התבגרותם של ניר, זמרת מצליחה שאותה תגלם אביב פנקס ("נעלמים"), ודידי, כדורגלן מבוקש, וחבריהם לתיכון "קציר". העלילה תעסוק בימיהם הראשונים של הנערים בתיכון, לפני פרסומם ועלייתם לכותרות. בין כוכבי הסדרה המוכרים אפשר למצוא את לירון רביבו בתפקיד טלוויזיוני ראשון אחרי "הישרדות" והתארחות במופע "יצא משליטה", כוכבי "סוסי פרא"/ עמית רהב ושירה לוי, ונואל ברקוביץ' המוכרת לנו "משוברי גלים 2" ו"יומני החופש הגדול". הדרמה המוסיקלית שמצטלמת בימים אלה, בהפקת ADD, צפויה לעלות לשידור במהלך השנה בערוץ הילדים לילדי HOT.

© צילום מסך מהאינסטגרם

זאק פקיאל

זאק פקיאל נולד בפריז וכיום גר בתל אביב. הוא לומד בסטודיו למשחק ניסן נתיב, וכבר הספיק להשתתף במספר פרסומות, ובקרוב ישחק ב"פלאשבק".

© צילום מסך מאינסטגרם

יעל אלקנה

יעל למדה בביה"ס לאומנויות "יורם לוינשטיין", והייתה ב"השכנים של צ'יץ'", ו"צופי תל אביב". היא השתתפה במספר הצגות כמו: "גריז", "טריפ", אגם הברבורים", ו"הגיבן מנוטרה-דאם". כמו כן אלקנה שיחקה בסדרה "מתים לרגע", והשתתפה בקליפ לשיר "על קצות האצבעות" של עילי בוטנר וילדי החוץ. יעל מצטרפת לסדרה החדשה והיא אף עשתה פוני עבור התפקיד.

© צילום מסך מאינסטגרם

בן קיפריס

בן קיפריס, בן ה-24 מתל אביב, למד משחק בשיטת צ'בק. עבור קיפריס זהו לא התפקיד הראשון בסדרת נוער - הוא שיחק את דמותו של יותם בסדרת הנוער "עמוק במים" ששודרה בערוץ הראשון.

© צילום מסך מאינסטגרם

ירדן תוסיה-כהן

השם אולי לא אומר לכם הרבה, אך הפנים יזכירו לכם את תפקידה הקודם בסדרת נוער. תוסיה גילמה את החברה של אלה-לי לאימונים לקראת ההמראה לחלל בעונה השלישית והאחרונה של "החממה". בין היתר היא גם למדה משחק ב"יורם לווינשטיין".

© צילום מסך מאינסטגרם
 


טל מלכה

טל מלכה בן ה-23 מתל אביב מצטרף אף הוא לקאסט הנרחב של "פלאשבק", וזאת לאחר שלמד בקורס משחק למתחילים ומתקדמים.

© צילום מסך מאינסטגרם

 

יוני מלס

עבור יוני מלס בן ה-19 מרחובות, זה לא התפקיד הראשון בטלוויזיה - הוא שיחק את רפא עמנואל בסדרת הדרמה "מלאך של אמא".

 

Dead

A photo posted by yoni meles (@yoni_meles) on

 



תגובות