נשבר הלב: 8 מקרי המוות הכי מפתיעים בסדרות. צילום: רפי דלויה, יוטיוב

נשבר הלב: 8 מקרי המוות הכי מפתיעים בסדרות

בכל סדרת דרמה יש את הדמות שלא רצינו שהיא תיעלם משום שהתחברנו אליה, ואנחנו כל כך מתגעגעים אליה. לכן אספנו את שמונת הדמויות שלא נשכח לעולם. זהירות! ספוילר

יוליוס ברגר, "השמיניה"

בעונה השלישית לסדרה השמיניה נחשפנו לאיש רע במיוחד, שהתחזה ל"מטפל" בעוברים על מנת להשתיל להם למדא. בסופה של העונה גילינו גם כי יוליוס הוא אבא של ניצן, וכשדניאל חטף את השמיניה והתחיל לשלוט גם ביוליוס שהיה שותפו, יוליוס עשה את ההפך ממה שדניאל פקד עליו למרות שידע שסיכן את חייו. השמיניה ניצלה ויוליוס, שלבסוף התנהג כגיבור מת. למרות כל מה שעשה תמיד נזכור אותו!  

© צילום מסך מיוטיוב

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ניל קאסידי, "עד עצם היום הזה"

ניל היה בנו של "עוץ לי-גוץ לי" ואהוב ליבה של אמה סוואן מהעונה הראשונה עד לעונה השלישית, בו נכנס גם קפטן הוק ושניהם נלחמו על ליבה של אמה. בעונה השלישית המכשפה הרעה זלינה רצתה שעוץ לי-גוץ לי ישתף איתה פעולה, אך הוא לא הסכים וכנקמה הרגה את בנו, ניל. לאחר מכן, כששלגיה ילדה, קראה לבנה הנסיך ניל על שמו. מתגעגעים אליך ניל וכמו שלדמנו מהסדה הזאת - הכל עוד אפשרי!

 

רפאל, "גאליס"

בעונה הרביעית של גאליס נחשפנו לאיש מיסתורי בשם רפאל שמחזיק את יונתן. בפרקים הראשונים גילינו כי הוא רוצה לחפש את המעיין בעזרת יונתן ואחיו, טיראן, סיפר כי מטרתו האמיתית היא להשתלט על העולם. לבסוף נחשפנו לאמת האמיתית והיא שטיראן הוא הרשע בכלל וכי רפאל רק רוצה להשמיד את המעיין. בעונה החמישית טולה שהתגלה שהיא קמה מן המתים, הרגה את רפאל. ואנחנו נותרנו המומים ושבורי לב.

© רפי דלויה

ד"ר דרק שפרד - האנטומיה של גריי

לעולם לא נשכח את מנתח המוח הכובש ביותר בעולם. בעונה 11, כאשר שפרד ניסה להציל עובר אורח מתאונת דרכים קטלנית ובסופו של דבר הצליח להצילו, נתקל לתאונת דרכים בעצמו בדרך אירונית ועצובה למדי. בסופו של הפרק החליטו לנתק את שפרד ממכונת ההנשמה וכך להיפרד ממנו. מתגעגעים אליך, מק'דרימי.

 

ד"ר אלון כרמי - "מתים לרגע"

אלון כרמי היה ממנחי הפרויקט של הסטודנטים המצטיינים. בעבר היה מאוהב ביסמין, ולאחר מכן התאהב בדנה, סטודנטית מצטיינת, אך יעל, החברה הכי טובה של דנה מתאהבת באלון. כרמי נרצח על ידי יסמין, בדרך מפתיעה למדי לאחר שזו קמה לתחייה בעזרת כוחות העל שאימצה לעצמה מעולם הנשמות.

 

6.זואי ברנס, "בית הקלפים"-זואי ברנס הייתה עיתונאית בוושינגטון, ובעונה השנייה כשחקרה את מותו של פיטר רוסו, אנדרווד נפטר ממנה בעזרת דריסתה בתחנת הרכבת על מנת שלא תגלה את האמת עליו. כואב.

 

יחיעם כספי/הלמוט פולק, "שכונה"

יחיעם היה שכן מוזר בשכונה, ולאחר מכן התגלתה האמת עליו-שמו האמיתי היה הלמוט פולק, הנכד של פריצי, אשר הקדיש את חייו להגן על אוצר הכוהנים. הוא נורה על ידי איתן, אך בהמשך התגלה כי הוא נורה בכלל על ידי גדעון, הוא הותיר אחריו את הכלב ואת החידה העצומה - מה בכלל הסיפור שלו?

 

נד סטארק, "משחקי הכס"

נד סטארק היה בעלה של קייט ואביהם של שישה ילדים. כאשר הואשם בבגידה במלך, הועמד למשפט ונערף ראשו. כבר מאז סטארק היה זכור כגיבור של הסדרה. אוהבים אותך נד! אבל מצד שני, אנחנו כבר לא מופתעים מכל מוות בסדרה הזאת, אז אל תקח את זה אישי...

 
תגובות