"מסכים עם ההחלטה של בן אל": סטטיק מגיב על הזיופים. צילום: אופיר שרמן

"מסכים עם ההחלטה של בן אל": סטטיק מגיב על הזיופים

עד שנוכל לספר לכם מי הזוכים הגדולים, הבאנו לכם את כל הכוכבים שהיו בטקס השנתי של ערוץ הילדים; אז מה תובל, דניאל ואליאנה חושבים על הזיופים והאם הם בעצמם גם זייפו? וגם: כוכבי פלאשבק מתכוננים לרגע שלהם בשנה הבאה

כתב: משה אבוטבול | צילום: אופיר שרמן | עריכה: עדן לוי
 

השבוע התקיימו צילומי טקס נבחרי השנה של ערוץ הילדים, אליו הגיעו כל הכוכבים הגדולים שאהובים על צופי הערוץ וביניהם: כוכבי גאליס, רוסלנה וטילטיל, אילנית לוי, עודד פז, טום באום, כוכבי "הבנים והבנות", להקת בויבנד, סטטיק וג'ורדי, עומר דרור, עדן בן זקן, דורון ביטון וקטריקס, גל אמיתי, נועה קירל, לי בירן, גפן ברקאי וגם נציגות של כוכבי השנה הבאה מהסדרה "פלאשבק" כמו לירון רביבו, אביב פנקסעמית רהב, שירה לוי, זאק פקיאל, יוני מלס וטל מלכה. מי שדווקא לא נכחה היא דנה פרידר, שנמנת בין מנחי הערוץ.

כוכבי
כוכבי "פלאשבק" © גל חיים
© גל חיים

כמו כן, בפעם הראשונה בטקס נבחרי הילדים, היו זיופי הצבעות מצד הקהל בקטגוריית "הרכב השנה", בן אל תבורי יצא נגד העניין בפוסט זועם בחשבון האינסטגרם ואף בחר שלא להגיע לטקס (בניגוד לסטטיק שכן הגיע), הקטגוריה הבעייתית בוטלה סמוך לטקס שנערך בפעם ה-13 בתולדות הערוץ.

הגיע כרגיל
הגיע בלעדיו © גל חיים
יפה לך צבעים של פרוגי © גל חיים

"טקס נבחרי הילדים 2016" היה אמור להיות משודר ברביעי האחרון, אך בעקבות פטירתו של הנשיא לשעבר, שמעון פרס, הוחלט לכבד ולהזיז את שידורו ליום רביעי בשעה 15:25, אחרי ראש השנה - שם ייחשפו הזוכים. מיד עם סיום הטקס - נביא לכם את התגובות הראשונות של הזוכים המאושרים.

הזיזה. בן זקן
הזיזה. בן זקן © גל חיים
הכי סלב
הכי סלב © גל חיים
דומים! גל אמיתי וגפן ברקאי
דומים! גל אמיתי וגפן ברקאי © גל חיים
© גל חיים
תגובות