הרוסים: "הומור עצמי טוב ורוני דלומי עם טוויסט". צילום מסך מהסדרה

הרוסים: "הומור עצמי טוב ורוני דלומי עם טוויסט"

הקומדיה החדשה של ערוץ 10 מתעסקת בשני ראפרים רוסים מכרמיאל שמנסים להתמודד עם הסיטואציות דרך תיעוד עצמי ברשת יחד עם חן אמסלם ורוני דלומי, אך האם זה עושה את העבודה? ביקורת

עוד דוגמא טובה להצלחה שממשת את עצמה מהרשת. "הרוסים" מככבים ביוטיוב ובפייסבוק עם סרטונים קצרים לקראת השידור בטלוויזיה, ואתמול הם פרצו בפרק בכורה עם סדרה שלמה משלהם.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

"הסדרה מצחיקה עד דמעות ושונה מכל מה שראיתם ותראו", כך נאמר בהשקת הסדרה, ואכן, הסדרה שונה מאוד מכל סדרה אחרת ומלאה בהומור, חדש, שונה ומיוחד. הסדרה שכוללת 12 פרקים, התחילה כקטע קצר שהעלו יחד ארם רבינוביץ' ולב ברודינסקי בסטודיו למשחק בו למדו ביחד, ובמהרה התגלה הפוטנציאל שבסיפור והרעיון פותח לסדרה.

הרוסים מספרת את סיפורם של ולדימיר ודימה, זוג אחים רוסים שמגולמים על ידי ברודינסקי ורבינוביץ', שחולמים להיות ראפרים מצליחים. בעוד שהם מתמודדים עם קשיים וחוסר התאמה לסביבה בחייהם בכרמיאל, הם מתמודדים גם ראש העיר (רמי ורד) שמגייס אותם לעזור לו בבחירות, עם סימה (חן אמסלם) הקוסמטיקאית בה דימה מאוהב נואשות, ועם ליטל (רוני דלומי), מוכרת מכולת עם רסן בשיניים שמפנטזת על סיפור אהבה עם ולדימיר. שתיהן, ללא ספק, מצליחות להקפיץ את הסדרה אפילו עוד כמה רמות למעלה.

© צילום מסך מהסדרה

הדבר המיוחד בסדרה, שהוא גם סוד ההצלחה שלה, הוא החיבור הנכון בין ארם ולב, שגם כתבו יאותה יחד וגם מככבים בה יחד. הכימיה ביניהם והכישרון של כל אחד מהם גם בנפרד, מביאים את הסדרה הזו להיות כל-כך מצחיקה ומיוחדת.

רוני דלומי מככבת ומוסיפה הרבה צבעוניות בתפקיד קומי ראשון שלה, ומצליחה להביא איתה משהו מיוחד ועוד קצת טוויסטים מיוחדים שגורמים לנו בכל פעם להתאהב בה מחדש, על אף שהיא לא התפקיד המרכזי בכל הסיפור הזה וכך גם חן אמסלם שכובשת אותנו פעם אחר פעם.

בולטת למרות שהיא לא המרכזית . דלומי
בולטת למרות שהיא לא המרכזית . דלומי © צילום מסך מהסדרה

קל לחשוב ולהגדיר אולי כסטיגמתי, אבל פה מדובר בהומור עצמי, שכן היוצרים הם בעצמם מאותה העדה והם מצליחים באמת להצחיק ולהרגיש בנוח עם זה. בסך הכל סדרה מצחיקה וקלילה, שאפשר לסגור איתה את השבוע בכיף אחרי ארוחת שישי עם כל המשפחה וזאת למרות שאנחנו מוצפים בסיטקומים ובקומדיות מכל עבר.

"הרוסים", ימי שישי, 22:20, ערוץ 10.
 
תגובות