זה רשמי: סטטיק ובן אל ישפטו ב"הכוכב הבא לאירוויזיון". צילום: משה נחומוביץ'

זה רשמי: סטטיק ובן אל ישפטו ב"הכוכב הבא לאירוויזיון"

לאחר משא ומתן מתוקשר: הכוכבים הגדולים של המוזיקה המקומית בשנה האחרונה, סטטיק ובן אל יכנסו למשבצת השופטים וייבחרו את הנציג הבא לאירוויזיון, והם לא היחידים שמצטרפים לתפקיד המכובד

אחרי שבישרנו לכם על מגעים עם הצמד שכבש את הנוער והמוזיקה המקומית בישראל (ואף זכה אצלנו כהרכב השנה), סטטיק ובן אל ייכנסו בפעם הראשונה לכס השיפוט בעונה החדשה של "הכוכב הבא לאירוויזיון".

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הם כבשו את המצעדים בכל פלטפורמה אפשרית והפכו לקליפ הישראלי הכי נצפה ביוטיוב. היום (א') נודע באופן רשמי שלאחר פרסומים שונים - הצמד שאחראי על להיטים כמו "ברבי", "סלסולים" ו"סתם", ייבחרו את הנציג הבא לאירוויזיון בתכנית הריאליטי המצליחה של "קשת", זאת לאחר שהזמר מוקי פרש והודיע כי לא ימשיך לעונה נוספת, ואחריו גם אסף אטדגי הודיע שלא ימשיך לעוד עונה.

בן אל וסטטיק מגיבים למגעים. לפני כחודש
 

הצמד המדובר לא היחידים שמצטרפים לכס השיפוט - גם הזמר המוערך, אסף אמדורסקי, מצטרף לקרן פלס והראל סקעת, שנכנסו לתפקיד בעונה השנייה של התכנית. אמדורסקי אחראי ללהיטים גדולים בישראל כמו "יקירתי", "החדר האינטימי שלי" ועוד.

אסף אמדורסקי
אסף אמדורסקי © צילום: ענת מוסברג

העונה הרביעית צפויה לעלות לשידור בחודשים הקרובים, בסופה ייבחר, בפעם השלישית, הנציג הישראלי לאירוויזיון, שיערך בחודש מאי 2017 באוקראינה. כזכור, בשנת 2015 נדב גדג' הגיע למקום התשיעי עם השיר "Golden boy". בחודש מאי השנה, חובי סטאר הגיע למקום ה 14 עם "Made of stars" - והם שברו א רצף אי העלייה לגמר עד לפני שנתיים.

השיר שייצג אותנו ב-2016
 
תגובות