שינוי מפתיע: הכוכבים שלוהקו לתפקידים והוחלפו. צילום: אינסטגרם

שינוי מפתיע: הכוכבים שלוהקו לתפקידים והוחלפו

לא מעט פעמים תפסנו את עצמנו בצפייה בטלוויזיה אומרים כמה שהשחקן מתאים לדמות אותה הוא משחק, ומבחינתנו הוא חלק בלתי נפרד ממנה, אך לעיתים אלו בכלל לא השחקנים שהיינו אמורים לראות. מיהם השחקנים שלוהקו לתפקיד ונאלצו לוותר עליו?

לא מעט פעמים שחקנים לוהקו לסדרת טלוויזיה, ולבסוף, רגע לפני הצילומים ולעיתים אף לאחר מספר מצומצם של ימי צילום, משהו השתבש והם נאלצו ללכת לדרכם ולוותר על תפקידם, בין אם זה בגלל לוח זמנים צפוף, בעיה בריאותית, או פרשה שהתנהלה סביבם ולא אפשרה להם לבצע זאת. בדיוק בגלל זה אספנו לכם את העזיבות הדרמטיות והליהוקים המחודשים של הסלבס מסדרות הטלוויזיה הישראליות.

 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

 

רוני דלומי

הזמרת והשחקנית, רוני דלומי, לוהקה לסדרת הנוער האהובה שעתידה לחזור בקרוב לשידור, או בוי. תקופה קצרה לפני תחילת הצילומים, לוהקה הכוכבת לתפקיד ראשי במחזמר "עלובי החיים", ונאלצה לוותר על תפקידה בסדרת הנוער. מי שבאה למלא את מקומה היא חברתה של דלומי וכוכבת הנוער המצליחה, אליאנה תדהר שנכנסה לנעליה של זוהר באו בוי, ופגשה על הסט את בן זוגה ב-10 החודשים האחרונים, השחקן והזמר לי בירן, שהפכו במהרה לפאוור קאפל הנוצץ של הביצה המקומית וזכו בכינוי "ליביאנה".

© אינסטגרם
 

בר רפאלי

הטופמודל הבינלאומית, בר רפאלי, הייתה חברה טובה של המנחה אסי עזר, שכתב לפני מספר שנים את הקומדיה "להיות איתה" בהתבסס על חייה של הדוגמנית שכבשה את העולם. תקופה קצרה לפני שהחלו הצילומים, רפאלי הודיעה כי לא תוכל להשתתף בסדרה. בעקבות ההודעה הדרמטית, עזר נאלץ לשנות את העלילה של הסדרה, ומי שלוהקה לתפקיד הראשי במקום רפאלי היא הדוגמנית השחקנית והמנחה, רותם סלע, שלימים הפכה לחברתו הטובה ביותר של אסי עזר.

© אינסטגרם
 

דורון ביטון 

הזמר והשחקן, דורון ביטון, לוהק לסדרת הנוער "שוברי גלים" עוד בעונתה הראשונה. ביטון החל להצטלם לסדרה וגילם את בנזין, אך לאחר מספר ימים עבר תאונת אופנוע ונפצע, ונאלץ להפסיק להצטלם לסדרה ולוותר על התפקיד. כזכור, מי שנכנס למלא את מקומו ברגע האחרון הוא נתנאל טרבלסי. למרות התאונה, השחקן שב לסדרה בעונתה השנייה, ושיחק את צפריר.

© אינסטגרם
 

ענבל ביבי

השחקנית והזמרת, ענבל ביבי לוהקה לדרמה היומית עמוסת הכוכבים, "פול מון", ואף הייתה אמורה לגלם את דמותה של אבישג. אך תקופה קצרה לפני שהחלה להצטלם לסדרה, כוכבת הנוער הוחלפה בשחקנית והמנחה, לירון רביבו, וזאת בעקבות פרשה בה הייתה מעורבת ביבי.

© אינסטגרם
 

משי קליינשטיין

הזמרת והשחקנית, משי קליינשטיין, ביתם של ריטה ורמי, לוהקה לתפקיד הראשי בסדרת הנוער "פלאשבק", אך כשבוע לפני שהצילומים החלו משהו השתבש והיא נאלצה לוותר על הטייטל "כוכבת ילדים ונוער". השחקנית הצעירה כיכבה באותם הימים במחזמר המצליח "סיפור הפרברים", ובעקבות לוחות זמנים שהתנגשו בין המחזמר לסדרת הנוער, וויתרה קליינשטיין על תפקיד הרוקיסטית-ניר בר גפן, ומי שנכנסה במקומה היא אביב פנקס.

© אינסטגרם
 

חן אמסלם

השחקנית המצליחה שפרצה בעקבות תפקידה ב"זגורי אימפריה", חן אמסלם, לוהקה לסדרה "פול מון". לאחר שבוע אחד בלבד של צילומים בה שיחקה את דמותה של גאיה, עזבה השחקנית את תפקידה וזאת בשל בעיה רפואית איתה התמודדה באותם הימים. מי שהגיעה להחליפה היא סיוון מסט, שבן זוגה, אלישע בנאי המשחק גם הוא בסדרה המדוברת המליץ עליה.

© אינסטגרם
 
 

 

תגובות