החמישייה: השופטים שהכי אהבנו בתכניות ריאליטי. צילום מסך מיוטיוב

החמישייה: השופטים שהכי אהבנו בתכניות ריאליטי

בשבוע בו יוצאת לעולם תכנית ריאליטי חדשה, זה רק מתבקש שנקדיש את החמישייה השבועית שלנו למי שהופכים את התכניות הללו לעוד מרכיב בהצלחתן - השופטים!

בתוכניות שונות כמו "אקס פקטור", "הכוכב הבא", "מאסטר שף" והרשימה עוד ארוכה. יש שני חלקים שגורמים להן להצליח כל כך: החלק הראשון הוא כמובן המתמודדים המעניינים והבלתי נשכחים והחלק השני (והלא פחות חשוב) - השופטים. לכל אחד מהם יש את דרך השיפוט הייחודית והמגוונת שלו ובזכותם יש לנו אהבה ענקית לתכניות שלהם. אז השבוע החלטנו להקדיש את המדור לחמשת השופטים הכי חזקים שיש.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אביב גפן

גפן מוביל את הגרסה הישראלית של הפורמט המצליח "דה וויס" כבר ארבע עונות והוא בהחלט אחד מהשופטים הכי מדוברים שיש. כל פרק מעורר בגללו צחוק מתגלגל מחדש, או דיונים ברחבי הרשת על דבריו. הכנות אצלו היא נורא חזקה ולא בדיוק אפשר להתעלם ממנה, והוא לא מהסס להביע עמדה, גם אם הוא מראש יודע שהרוב (גם בבית) יחשוב אחרת. 

 

אישור כניסה לחמישייה: הדברים שמייחדים את צורת השיפוט של אביב היא הצד "הקשוח" ובו זמנית גם קלילות וזרימה עם המתמודדים ובלי זה קשה היה לתאר איך התוכנית הזאת הייתה נראית ואם הרייטינג היה מאוד גבוה כמו עד עכשיו. ללא ספק, אותו אנחנו נרצה להמשיך לראות על המסך!

סיימון קאוול

כשאנחנו חושבים על שופטים קשוחים ובלתי נשכחים - השם הראשון שעולה הוא ללא ספק סיימון קאוול. לשופט הבריטי  מגיעה תמונה במילון תחת הערך "מפחיד" ומשום מה זה אף פעם לא נמאס עלינו. קאוול שפט במספר תכניות ריאליטי בהן "הדבר הגדול הבא" ו"אקס פקטור" (אותה גם יצר) ותמיד איכשהו הוא הצליח למשוך אליו את כל האש ותשומת הלב.

 

אישור כניסה לחמישייה: נכון שהמאפיינים המרכזיים אצל קאוול הם "העוקצניות" ו-"הבוטות", אבל יחד עם זאת הוא נשמה טובה לחלוטין, הומור עשיר ומפותח ובסך הכל, הוא עושה את העבודה שלו בצורה הטובה ביותר שיש. מה שבטוח - הוא אחד ויחיד.

אייל שני

אם אתם מחפשים שופט שיהפוך לכם את הצפייה ב-"מאסטר שף" ליותר כיפית ומרתקת, אז אייל הוא דוגמה למישהו שיכול לעשות את זה פרפקט. איך שהוא נכנס לאולפן עם שאר חברי השופטים, אי אפשר שלא להתחיל להתפקע מצחוק. כשהוא מדבר על מנה בצורה כל כך דרמטית ומתאר אותה כאילו מדובר בבן אדם, זה מצליח לגרום לנו ליפול מהכיסא אבל גם מאוד מוכיח את הניסיון הרחב שלו בתור שף ידוע. ישנם שני דברים שאנחנו תמיד נזכור לגביו והם:
1. להקפיד להכניס כמה שיותר עגבניות לכל מנה. 
2. כשנופלים לו המשקפיים תוך כדי שהוא אוכל, אף פעם לא לשים אותם עליו.

 

אישור כניסה לחמישייה: נכון ששני לפעמים מלחיץ כאשר הוא שופט את המנות של המתמודדים, אבל הוא תמיד גורם לנו לחייך ולדאוג לכך שלצופים יהיה מצב רוח מעולה. אם הוא לא היה חלק מהתוכנית, סביר להניח שהיא הייתה משעממת ולא מספיק מהנה כמו שהיא עד היום. מבחינתנו הוא המאסטר שף!

מיילי סיירוס

מעבר לכך שאנחנו ממש אוהבים אותה בתור זמרת, אנחנו גם מאוד אוהבים אותה כמנטורית ב-"דה וויס אמריקה". לפאנל המנטורים של התוכנית היא הצטרפה לפני כחצי שנה ולא עברו 10 פרקים, והיא כבר הצליחה להרשים צופים רבים. כשהתבשר לנו לפני שנה על כך שמצטרפת ל- "דה וויס" חשבנו הרבה אם היא תהיה שופטת לעניין, ובכלל הופתענו שהיא הסכימה כשהיא בשיא הקריירה וזה נראה מסוג הדברים ש"קטנים עליה", אך סמכו על סיירוס שפשוט התאימה את עצמה למשחק הכיסאות.

 

אישור כניסה לחמישייה: מיילי מבצעת את התפקיד שלה בנימה מאוד חיובית וסאטירית, יש בה המון חמימות ווייב צעיר ואפשר להבחין היטב בתמיכה הרבה מצידה במתמודדים שזה דבר שאותנו, מהנה לראות. זו אכן סיבה מוצדקת, להישאר מרותקים למסך עד סוף כל פרק.


סטטיק ובן אל

נכון, הם רק התחילו ונכון הר מאוד הם קיבלו את הטייטל - מה שהרים גבה אצל רבים. אבל אנשים שהצליחו לפצח את המוזיקה הישראלית ב-2017 ולהפוך לדבר הכי חם שיש - לגמרי מגיע לשפוט את הייצוא המקומי הבא. את הצד השיפוטי שלהם הכרנו רק השנה כשהצטרפו ל-"הכוכב הבא" והביאו יחד איתם אווירה מקפיצה לתוכנית, ואת הטאץ' הצעיר והרענן לפאנל השופטים. הם מרבים לפרגן למי שעולה על הבמה עם מילים חמות, לא יותר מדי רציניים וכבדים ויודעים להעביר חוות דעת באופן מקצועי וראוי ביותר. כהתנסות ראשונה שלהם בתור אנשים שמסתכלים על מתמודדים מהצד ומעבירים עליהם ביקורת, יש להם את זה ובגדול. טודו בום!

מתוך "הכוכב הבא לאירוויזיון". באדיבות "קשת"
 

אישור כניסה לחמישייה: סטטיק ובן אל הוכיחו את עצמם יפה מאוד והראו שכל מי שמרים גבה צריך להחזיר אותה למקום. הם תורמים להצלחתה של התוכנית באמצעות הדינמיקה הזורמת שביניהם, מרימים את קהל הצופים ובכלל, יודעים איך להתאים את עצמם מדויק אליהם. בקיצור, הם הזהב של הכוכב הבא! (סליחה, היינו חייבים...)

תגובות