טל מוסרי בטור פרידה מיוחד מאמיר פרישר גוטמן. צילום: ענת מוסברג

טל מוסרי בטור פרידה מיוחד מאמיר פרישר גוטמן

הם היו חברים קרובים שהכירו אי שם בבימות הפסטיגל כשעוד אמיר פרישר גוטמן ז"ל היה חבר בלהקת "היי פייב", אתמול (א') אמיר נפטר בבית החולים והותיר את לב קרוביו שבור ומלאי געגועים. טל מוסרי החליט להקדיש לו טור מיוחד על החבר שהיה

עצוב להיפרד מחבר קרוב. כמעט בלתי נתפס. את אמיר הכרתי בפעם הראשונה על בימת הפסטיגל, הוא היה חבר בלהקת "היי פייב" ואני מנחה צעיר בערוץ הילדים. ישר התחברנו והפכנו לחברים הכי טובים שיש. עברנו כל כך הרבה חוויות יחד, הערצתי אותו, התייעצתי איתו והוא תמיד ידע לתת לי את העצה הנכונה.

היי פייב בפסטיגל
 

לפני יותר משנה כבר נפרדנו אחד מהשני כאשר באתי לבקר אותו בבית חולים איכילוב. הוא היה קירח ונפוח כתוצאה מהטיפולים הכימוטרפיים שהוא קיבל. בכינו, התחבקנו ואני כבר חשבתי שלא אפגוש אותו יותר לעולם. אבל אז התרחש הנס הגדול ואמיר חזר לחיים ואובחן שהוא בכלל לא חולה בסרטן. את החזרה לחיים שלו הוא חגג בסוף השבוע האחרון יחד עם החברים הקרובים ביותר ובני המשפחה. הוא היה מאושר. ודווקא אז ברגע ההוא קרה הנורא מכל. אמיר לימד אותי להאמין בניסים ולהיות אופטימי תמיד ואני חשבתי שגם הפעם יקרה נס ואמיר יצליח לחזור שוב לחיים. הוא הרי גיבור על. אבל כנראה שלאלוהים היו תכניות אחרות. נס לא קרה ואמיר עזב אותנו המומים וכואבים.

 

מתפלל לשלומך חבר יקר שלי 🙏@amirfguttman

A post shared by טל מוסרי (@talmosseri) on

אמיר כתב והלחין את רוב שירי הפסטיגל שלי. תמיד הוא היה הראשון שהייתי פונה אליו שיכתוב לי והוא תמיד שמח והיה מוכן למשימה... כשאני קורא את המילים עכשיו עוברת בי צמרמורת בכל הגוף וגעגוע גדול לחבר שכל כך אהבתי: "תקרא לי S-O-S ואני שם לצידך, אתה לא לבד אל תפחד - אתה הוא האחד. תקרא לי S-O-S, תן סימן ואני כאן, אז צא לדרך כן אתה מוכן!
(מתוך השיר SOS, ספיי פסטיגל).

 
סוף עצוב:
אמיר פרישר גוטמן נפטר
משה אבוטבול
האמן והבמאי המוערך, אמיר פרישר (פיי) גוטמן נפטר היום בבית החולים רמב"ם בחיפה לאחר שטבע בים ביום שבת האחרון, בדיוק שנה לאחר שגילה כי הוא לא חולה בסרטן. יהי זכרו ברוך
תגובות