גיורא חמיצר הקרין לראשונה את "החממה" האמריקאית. צילום: משה אבוטבול

גיורא חמיצר הקרין לראשונה את "החממה" האמריקאית

לפני כל העולם: אמש (א') התקיימה הקרנת טרום בכורה מיוחדת לגרסא האמריקאית של "החממה". נבחרת שגרירי הסדרה שהורכבה כולה מגולשי פרוגי הגיעה לביתו של היוצר ויחד עם הכוכבת הראשית, אריאל מורטמן, צפו בפרק הראשון

אמש (א׳) התקיימה בביתו של היוצר גיורא חמיצר בתל אביב, הקרנת טרום בכורה עולמית מצומצמת לגרסא האמריקאית של ״החממה״ ("The Greenhouse Academy") שתעלה למסכים בסוף השבוע (8.9) ברשת "Netflix" ותשודר ברחבי 190 מדינות בעולם. ההקרנה התקיימה עבור נבחרת ״שגרירי החממה״ שהורכבה מכ/20 צעירים שחלקם אותרו מראש כמומחי רשתות חברתיות לצד זוכים בפעילות מיוחדת של אתר הנוער פרוגי.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

גיורא חמיצר, שיצר את הגרסא העברית והאמריקאית של הסדרה, חבר לפרוגי בפעילות מיוחדת בה איתרו את מעריצי הסדרה שמחזקים את המותג עד היום ברשתות החברתיות השונות. נבחרת החממה הוקמה במטרה להפיץ את הבשורה על הגרסא האמריקאית לכל עבר ולכמה שיותר אנשים מהעולם שלא נחשפו אליה.

הטריילר העולמי. מתוך greenhouse Acadmy | NETFLIX
 

במפגש הביתי המיוחד, הפתיע חמיצר את הנוכחים והביא את השחקנית הישראלית אריאל מורטמן ("כוכב הצפון"), שתגלם את הדמות הראשית בגרסא האמריקאית ("היילי"). בנוסף אליה נכחו במפגש שחקנים ישראלים נוספים שהשתתפו בעיבוד הנוכחי, הבמאי רועי פלורנטי וגם החבר הטוב / טל מוסרי שהעביר שיעור מזורז ברשתות חברתיות לנבחרת השגרירים הצעירה. בנוסף, חילק חמיצר כובעים ממותגים לנבחרת.

מורטמן וחמיצר © משה אבוטבול
מוסרי מלמד, השחקנים משתובבים
מוסרי מלמד, השחקנים משתובבים

לאחר הקרנת פרק הבכורה, חמיצר נענה לשאלותיהם של השגרירים שהיוו גם כמעין קבוצת מיקוד אשר אכן הביעו עניין, התרגשות והתלהבות מכך שהסדרה עליה גדלו הפכה למוצר בינלאומי ראוי לגמרי, לא היססו להתקיל בשאלות קשות וכמובן לפרגן.

חלק מנבחרת השגרירים
חלק מנבחרת השגרירים

גיורא חמיצר סיכם את המפגש: ״היו לי הרבה הקרנות בחיים שלי, וזו אולי ההקרנה הכי מיוחדת. למרות שהיא לא הייתה באיזה אולם עם אלף אנשים אלא בבית הפרטי שלי עם כ-20 בני נוער אינטיליגנטיים, מקסימים ומרגשים שבאמת ובתמים מכירים את 'החממה' ואוהבים אותה. זה הרגיש כאילו הפרויקט הזה הוא של כולנו ביחד וזו הרגשה מאוד מיוחדת. במיוחד כשמדובר בסדרה אמריקאית בכלל המיועדת לכל העולם. אחת מבנות הנוער שנכחו בהקרנה ריגשה ואמרה שהיא הרגישה חלק מהדבר הזה. היה ערב מאוד מיוחד. אני בטוח שאם דברים טובים יקרו, זה הרבה בזכות זה״.

״החממה״ שודרה בהצלחה במשך שלוש עונות בישראל (ניקלודיאון, yes), ונחשבת אחת מסדרות הנוער הישראליות המובילות והבולטות שהיו כאן. היא זכתה בפרסי אקדמיה לטלוויזיה ועל עונתה השלישית קיבלה את תואר "סדרת הנוער האהובה" מגולשי פרוגי לשנת 2016. הסדרה מספרת על בית ספר למנהיגים המורכב מקבוצת מחוננים (ה״עורבים״) מול הספורטאים (״הנשרים״). בגרסה הישראלית כיכבו: דניאל ליטמן, ג׳וי ריגר, שיר מורנו ודר זוזובסקי. לרגל העיבוד החדש נערכו שינויים קלים בעלילה כדי שתתאים לקצב ולקהל הבינלאומי.

"החממה" מתאחדים. כתב: משה אבוטבול | צלם: ירון שרון | עריכה: אסף אושי
 
© משה אבוטבול
תגובות