החדשים באים: הפנים החדשות שנראה השנה על המסך. צילום מסך מאינסטגרp

החדשים באים: הפנים החדשות שנראה השנה על המסך

התחילו לשנן; לכבוד השנה החדשה, בה ישודרו סדרות מקור חדשות לצד מוכרות עם שינויים בקאסט, אספנו לכם את השחקנים אשר ישחקו לראשונה בתפקיד טלוויזיוני מרכזי

היכונו להתאהב: רגע לפני שהם הופכים לכוכבי הנוער המובילים בשטח ומצטרפים לנבחרת הכוכבים הכוללת בין היתר את אליאנה תדהר ובן זוגה לי בירן, דניאל מורשת ודניאל ליטמן- היכרות ראשונית עם השחקנים החדשים שתראו על המסך. 

אחותי קפצה כיתה

הסיטקום החדש של yes kidZ המצטלם בימים אלו ויעקוב אחר חייהן של האחיות מיכל ורוני שמצאו עצמן מתחילות את השנה החדשה בתיכון באותה הכיתה לאחר שרוני האחות הקטנה בת ה-14 קפצה שתי כיתות, כולל קאסט המכיל פנים מוכרות ביניהן בר מיניאלי ("צפוף") ונואל ברקוביץ' ("פלאשבק"), לצד שחקנים חדשים.

© צילום מסך מהאינסטגרם

עומר חזן

השחקן הדוגמן וכוכב הרשת בן ה-17, עומר חזן, לומד כיום בכיתה י"ב בבית הספר ובבית הספר למשחק "יצירתי", אך למרות גילו הצעיר, הוציא חזן קולקציה בעיצובו לחברת האופנה "TNT" בה גם דיגמן, צעד על מסלולי תצוגות אופנה, וכיום משתתף בפרסומת של נביעות. בעבר, השתתף השחקן בסרט "לאן נעלם נמני" ששודר בערוץ הילדים בתפקיד מרכזי, בסרט הקולנוע "הקפות", בתפקיד אורח ב"עספור", ואף הגיש ב"אונליין" בערוץ הילדים. השנה חזן יפרוץ בתפקיד משחקן טלוויזיוני מרכזי ראשון כשזה ישחק בסיטקום של yes kidZ "אחותי קפצה כיתה" בו יגלם את דישי החתיך של השכבה, ואף ישתתף בסיטקום נוסף "המלון של פיני" שישודר בערוץ הילדים.

 

Where I Belong @omerevivi

A post shared by omer_hazan (@omer_hazan) on

מאיה בכובסקי

השחקנית בת ה-29, מאיה בכובסקי, היא בוגרת הסטודיו למשחק של יורם לוינשטיין, וברזומה שלה השתתפויות במספר הצגות. בכובסקי תשחק בסיטקום החדש "אחותי קפצה כיתה" בו תגלם את מיכל בת ה-16, אחותה של רוני (בר מיניאלי).

 

😵Decisions😵 Hint- not a fan #life #nonsense #thingsthatmatter 😂 #fashion #new

A post shared by Maya Bachowski (@mayabachowski) on

עמית מורשת

השחקן והזמר בן ה-19, עמית מורשת, בוגר מגמת תיאטרון של תיכון דה-שליט ברחובות, ולמד 10 שנים לימודי משחק ואומנויות הבמה בתאטרון "בימת הנוער" גם כן באותה העיר לצד כוכב הנוער וחברו הטוב, יוני מלס, שכיכב ב"פלאשבק" וישתתף בקרוב ב"כדברא 2". השחקן השתתף בעבר בתפקיד מרכזי בסרט הקולנוע "דץ הבלץ", הוציא שיר שכתב הלחין וביצע –"הכל נשלט", ושיחק בהצגות רבות וביניהן "הר לא זז". אם השם נשמע לכם מוכר, זה כי מורשת ג'וניור, אחיו של כוכב הנוער המצליח דניאל מורשת, עומד מאחורי מספר השתתפויות בטלוויזיה, ביניהם: "הקלמרים", פצועים בראש", "פרודים", ולצד אחיו ב"מריו", אך השנה תהיה הפריצה הגדולה של מורשת שישתתף לראשונה כשחקן מוביל בקאסט הסדרה החדשה "אחותי קפצה כיתה, בה יגלם את קובי.

© צילום: רפי דלויה

כפולה

סדרת הנוער החדשה שצילומיה הסתיימו הימים האחרונים ותשודר בערוץ kidZ בYES ובHOT, תגולל את חייה של הזמרת נועה קירל אשר תשחק לראשונה בסדרת טלוויזיה בתפקיד עצמה ובתפקיד הנמסיס שלה. בסדרה, נערה בשם ליבי תדהר (הנמסיס של קירל) פותחת קבוצה בפייסבוק תחת הכותרת "שונאים את נועה קירל". הקבוצה, שעליה חתומה הדמות האינטרנטית "קיטי פופר", מנתחת בארסיות כל דבר שלא מוצא חן בעיניה בחייה של קירל, משפיעה ברשתות החברתיות וגם על התנהלות הסובבים את הכוכבת, עד הרגע שבו היא מאיימת על חייה. כפולה תכלול מגוון רחב של שחקנים, בניהם כוכבי נוער מובילים כמו תובל שפיר ועומר דרור, שחקנים ששיחקו בסדרת נוער בודדת עד כה כמו דין הפנר, ריף נאמן ואיאן יואל פינקוביץ', לצד שחקנים שמזוהים יותר עם הקהל הבוגר יותר כמו דין מירשניקוב שעל זוגיותו עם כוכבת הנוער שירן סנדל סיפרנו לכם אתמול, עדי חבשוש, אורי לייזרוביץ', קובי מאור, נירו לוי, עידו מוסרי, עפר שכטר, שלום אסייג ומייקל הרפז, ועד פנים חשות על המסך.

כתבת: נוי טל | צילום: אבי חי | עריכה: שי קנפו
 

אלי נוס

השחקן הצעיר, אלי נוס, למד בבית הספר לקולנוע "משחק מול מצלמה" במשך שלוש שנים, והשתתף בעבר בסרט הקולנוע "איביזה" (לצד דר זוזובסקי, עופר חיון, ומאור שוויצר)  – בבימוי שי כנות, שמביים גם את הסדרה בה יככב- כפולה. חוץ מלשחק, נוס גם מנגן על גיטרה, שחיין, ועוסק בצילום.

אלעד אטרקצ'י

השחקן בן ה- 29 שמתגורר כיום בתל אביב, אלעד אטרקצ'י, בוגר מגמת תאטרון בתיכון ''אחד העם'' בפתח תקווה, ובוגר הסטודיו למשחק של יורם לווינשטיין, שם מעביר כיום סדנאות משחק ואימפרוביזציה. אטרקצ'י שיחק במספר רב של הצגות, ובקרוב ישתתף לראשונה בסדרת טלוויזיה בתפקיד מרכזי-כשישחק את קוקי בסדרת הנוער החדשה "כפולה".

 

קוקי חוקר 🍪🕵🏻 @kfula_tv. @yes_kidz @shweky1

A post shared by Elad Atrakchi (@elad_atrakchi) on

כדברא

סדרת הנוער של ניקלודיאון בYES המשלבת בתוכה דרמה מדע הבדיוני וכוחות על, "כדברא", מצלמת בימים אלו את עונתה השנייה, ורשמה שתי עזיבות כשכוכב העונה הראשונה, ירון בן הרוש, עזב לטובת העונה השנייה של סדרת הנוער המתחרה "נעלמים", ויוצאת האח הגדול, עדן סבן, שלוהקה לעונה השנייה של הסדרה ומספר ימים לפני שהחלו הצילומים ביטלה את השתתפותה. בעונה השנייה ישתתפו הכוכבים המוכרים:הזוג גילי איצקוביץ' ודין גרבר, אביה מלכה, דנה לב, אור גרוס יהונתן וילוז'ני ורועי ניב-ושלר, ואליהם מצטרפים לא מעט כוכבי נוער אהובים ביניהם: דניאל ליטמן, אינה בקלמן, יוני מלס, איל שקרצי ושירה האס, ואף כמה שחקנים חדשים. 

עפרי ביטרמן

השחקן עפרי ביטרמן למד בנערותו במגמת תיאטרון בתיכון היובל בהרצליה, והוא בוגר הסטודיו למשחק של יורם לווינשטיין. מאחורי ביטרמן השתתפויות בהצגות רבות, ביניהן: "ההצגה חייבת להגמר", "אילוף הסוררת" ו"מלך הכלבים". השנה השחקן יעשה את פריצתו על המסך, כשיגלם את אוליבר בעונה השנייה של סדרת הנוער "כדברא", ואף ישחק את בנג'י בתפקיד מרכזי בסדרה "צדיקים" שתשודר בערוץ 12 בקשת.

 

שאריות של מנורות

A post shared by Ofri Biterman (@ofribiterman) on

אור כהן אכד

הדוגמנית הזמרת והשחקנית, אור כהן-אכד, היא בוגרת קורס טכניקה - משחק מול מצלמה ולהקה צבאית. כהן-אכד התפרסמה לראשונה כשהשתתפה בריאליטי השירה של ערוץ הילדים "פרוייקט הלהקה" במסגרתו הייתה חלק מלהקת "לוליפופ". השנה, הזמרת תתפרסם לראשונה כשחקנית, כשזו תגלם את יסמין בעונתה השנייה של סדרת הנוער "כדברא", ויעלה לאקרנים סרט הקולנוע "הנשף" שצילמה בשנה החולפת שם שיחקה את מאיה, לצד: ניב סולטן, נועם לוגסי, סתיו שטרסקו, ירון בן הרוש, ויהונתן וילוז'ני שאיתו תשחק בסדרת הנוער המדוברת.

 

@fixfixfixfix #fixgonewild ☀️

A post shared by Or Cohen Accad (@or_cohen_accad) on

שכונה

העונה השלישית של סדרת הנוער האהובה "שכונה" מצטלמת בימים אלו, עם שינויים מרעננים בקאסט הסדרה. כוכבי העונות הקודמות: תותי ניניו, ליאנה עיון, אושרת אינגדשט, ליהי קורנובסקי, טום יפת, עידן שקרוקה, ניר חלפון, דניאל ליטמן, טל מוסרי, אוריה חורש, דוד שאול ואדם הירש, ממשיכים לעונה הבאה, אך נרשמת עזיבה מפתיעה מאסף הרץ שהשתתף בשתי העונות הקודמות. לסדרה מצטרפים כוכבי נוער מוכרים בניהם כוכבי "החממה" תמיר גינזבורג ודר זוזובסקי, וכוכבת "ראש גדול" ספיר דרמון שישחקו חיילים, ומיכאל מושונוב שדמותו אינה ידועה כעת, ולצידם יצטרפו שחקנים שזהו יהיה התפקיד המרכזי הראשון שלהם על המסך.

© צילום מסך מהאינסטגרם

יעל פולמן

השחקנית יעל פולמן, בוגרת לימודי משחק מול מצלמה: בסדנאות הבמה – "שקט מצלמים רעש", ואצל השחקן המוערך יוסף סוויד, ובוגרת הסטודיו למשחק של יורם לווינשטיין. השנה, השחקנית תפרוץ על מסך הטלוויזיה בעונתה השלישית של סדרת הנוער "שכונה", ובסדרה "צדיקים" לצד דולב מסיקה, עדי אלון, רועי ניק, איאן יואל-פינקוביץ, ועופרי ביטרמן.

 

✂️ @sagidahary

A post shared by Yael Folman (@yael.folman) on

הסטייליסטית

הסדרה שתגולל את סיפורה של סטייליסטית אותה תגלם ניב סולטן ("לה פמליה", "סוסי פרא"), ותחשוף את מאחורי הקלעים של תעשיית היופי והבידור בישראל, ותשודר בערוץ 12 של הזכיינית קשת לאחר המעבר לשבעה ימי שידור. אל הסדרה לוהקו שחקנים מוכרים רבים, ביניהם: מיה דגן, מגי אזרזר, ענת וקסמן, לאה שנירר, מאור שוויצר, אינה בקלמן, עוז זהבי ואלינה לוי. לצידם תשחק אושיית רשת מוכרת ומצליחה בעולם הילדים והנוער, שזה יהיה התפקיד הטלוויזיוני הראשון שלה.

© צילום מסך מהאינסטגרם

ג'רמי פינטו

השחקן העולה, ג'רמי פינטו החל גם הוא את דרכו בבית הספר למשחק "יצירתי" באשדוד. מאחוריו השתתפות בסרט של משה איבגי, תפקיד אורח ב"כבודו" ובסרט עתידי בשם "פרא אציל". פינטו, בן ה-24, יגלם את 'ח-תיך', סגן מחלקה של דמותו של מאור שוויצר.

© אינסטגרם

קים אור אזולאי

אושיית הרשת וכוכבת הנוער בת ה-15, קים אור אזולאי, שמאחוריה עיצוב קולקציות לחברת האופנה "TNT", השתתפות בתכנית "הבנים והבנות", והגשה בתכנית "אונליין" בערוץ הילדים, עושה בימים אלו את צעדיה הראשונים בתחום המשחק. אזולאי, לוהקה לאחרונה לסדרת המבוגרים "הסטייליסטית", בה תשחק לראשונה בסדרת טלוויזיה, וזאת לצד מגוון שחקנים מצליחים ומוכרים בתחום.

 

18 under 18 now in @maarivlanoar ❤️ // wearing @zahvit22 💋 Ph by @sherban_lupu #mylove

A post shared by WILDREAM⭐️ (@kimorazulay) on

המלון של פיני

הסיטקום החדש שישודר בערוץ הילדים בהמשך השנה, יגולל את סיפורו של פיני רובנס (קטורזה), מלונאי אלמן בשנות ה-40 לחייו שנלחם על המשך קיומו של מלון 'הברון' הוותיק בנתניה, אותו הוא ירש לאחר שירד מגדולתו עקב חובות כבדים. יחד עם בתו אלכס ושלושת חבריה, הם יחפשו דרכים יצירתיות כדי להצעיד את המלון אל המאה ה-21 ולהחזירו לתהילת עבר, מה שיוביל לסדרת סיטואציות קומיות מבדרות. מלבד ישראל קטורזה, ישתתפו גם שחקנים מוכרים כמו עומר חזן, דורון מלכה ששחקה לצד און רפאלי ב"פולמון" ותגלם את לין חברתה של אלכס, אורי לייזרוביץ', גיהה באר-גורביץ', בתפקיד אורח רוני דלומי וקטריקס ודורון ביטון, ולצידם שחקנים חדשים על המסך.

© צילום מסך מהאינסטגרם

נוי שליין

השחקנית הצעירה בת ה-17, נוי שליין, תשחק השנה לראשונה בסדרת טלוויזיה, בדמות ראשית בסיטקום החדש "המלון של פיני". בסדרה המדוברת, שליין תגלם את אלכס, בתו של פיני (ישראל קטורזה), בה תהיה מי שתעזור לאביה להרים את המלון ולהחזיר אותו לתפארתו, יחד עם שלושת חבריה: רום, אושר ולין.

© צילום מסך מהאינסטגרם

יאיר פרש

הבחור הצעיר עושה זאת בגדול. אחרי שלקח חלק בסרט "ישמח חתני", כעת הגיע הזמן לתפקיד גם על המסך הקטן בדרכו להפוך לאחד מהכוכבים המבטיחים של השנה. גם פרש יהיה ה"פרשי" על המסך ויצטרך למלון של ערוץ הילדים.

© אינסטגרם

יפתח סמוכה

סמוכה אולי יראה לכם מוכר מתפקיד אורח ב"אלישע" או ב"מתים לרגע", בנוסף אביו הוא גם שחקן מוכר בתחום (כמו למשל ב"חסמבה הדור הבא"), אך יפתח השנה יקבל זמן מסך גדול אף יותר כשגם הוא כמו חבריו לעיל יככב בסדרה החדשה באחד מהתפקידים הראשיים.

© אינסטגרם
תגובות