יש פשרה? ההודעה הדרמטית והסודית של Oboy נחשפת. צילום: רונן אקרמן ויוליה טייץ

יש פשרה? ההודעה הדרמטית והסודית של Oboy נחשפת

אחרי קרוב לשנה שהיא לא משודרת, נפגשו אתמול יוצרי ושחקני סדרת הנוער "או בוי" להקרנה מיוחדת בה נחשף פרט חשוב ומיוחד שהסתירו מכם עד כה

סדרת הנוער "או בוי" ששודרה לפני כשנה בערוץ הילדים ב-yes וירדה משידור ב-1 בינואר 2017 בעקבות הפסקת שידורי ערוץ הילדים בחברת yes, נמצאת כבר חודשים ארוכים בלב ליבה של דיונים בבית המשפט. עד היום לא הייתה התקדמות שפורסמה בנושא וקרוב לשנה שהסדרה לא נמצאת באוויר ולא משודרת באף גוף תקשורת, על אף ששתי עונותיה צולמו מראש.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אמש (א'), נפגשו כוכבי הסדרה בסינמה סיטי גלילות להקרנה סודית ופרטית כמעין אקט מחאתי ואמירה של "אנחנו לא שותקים יותר ודורשים לפתור את המצב". כוכבי הסדרה שנכחו באירוע המיוחד: לי בירן מלווה בבת הזוג בסדרה ובמציאות אליאנה תדהר, גפן ברקאי, טום באום, ג'וי ריגר, גיא סלניק, אור אשטון, נלי תגר ושירן סנדל שתככב בעונתה השנייה של הסדרה.

© אינסטגרם

אליאנה תדהר, כוכבת הסדרה כתבה בחשבון האינסטגרם שלה על המאבק שלהם: "ראיתי עכשיו יחד עם כל הקאסט המרגש הזה את הפרקים האחרונים של אובוי (הפרקים שלצערי עדיין לא ראיתם) זה הזכיר לי כמה הסדרה הזאת יוצאת דופן, כמה נהנתי לקחת בה חלק ובעיקר כמה מגיע לכם לראות אותה ולהתרגש בעצמכם".

אורי גרוס, יוצר הסדרה, נלחם חודשים רבים על מנת להשיב את הסדרה למסך בכל מחיר ולא משנה באיזה גוף ובאיזה ערוץ. מיד אחרי הכינוס המיוחד של צוות הסדרה חשף כי דווקא יש פתרון קיים אך משום מה אף אחד לא מוכן לחתום עליו בכל פעם מחדש. כך כתב הבוקר בחשבון האינסטגרם שלו: "קיים כבר חודשים הסכם פשרה גמור שמאפשר שידור של 'אובוי' מהתחלה ובמקביל ביס דרמה וב-HOT3. לכולם, מהתחלה ובמקביל. הגופים לא חותמים עליו בכל פעם בשל שיקולים זרים והעובדה שאתם (הקהל - נ.ט) לא מעניינים אותם בכלל. אנחנו קוראים לחתום מיידית על הפשרה ולהחזיר את אובוי למסך".

מ-yes ומ-HOT לא נמסרה תגובה עד מועד פרסום הכתבה.

 

תגובות