משיקים ומגלים: הפאדיחות של כוכבי נעלמים 2 נחשפות. צילום: רפי דלויה

משיקים ומגלים: הפאדיחות של כוכבי נעלמים 2 נחשפות

הצטרפנו להשקה הנחשקת של "נעלמים 2" וניסינו לגשש פרטים על הדמויות החדשות, על הרגעים שבו הם היו רוצים להעלם ולחזור לאנונימיות וגם: מה קורה בעניין הסרט לסדרה? צפו

עוד צעד של התרגשות לקראת חזרתה של סדרת המתח לנוער "נעלמים" למסך (והפעם לערוץ TeenNick). בסוף השבוע שעבר התקיימה השקה חגיגית ונוצצת, (אותה הנחתה עדי ביטי) ובה יצאה לדרך עלילת העונה השנייה והכוכבים החדשים שמצטרפים להרפתקאותיה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כתבת: נוי טל | צילום: אבי חי | עריכה: יובל קאסטנר, אורי סתו
 

אל ההשקה הגיעו כוכבי הסדרה: גאיה גור אריה, ספיר בן רובי, עונג אפרון, עדי אלון, כרמל לוטן, נועם לוגסי, דולב מסיקה, ירון בן הרוש, יואב רוטמן, אדווה רוטברג, טל מוסרי ולירית בלבן. בנוסף היו עוד כמה חברים שבאו לפרגן כמו אילנית לוי והילדים, ילד הפלא שחף יעקובוביץ', שייע פיינגבויים ונוספים.

התגעגענו!
התגעגענו! © צילום: רפי דלויה
יהיו זוג?
יהיו זוג? © צילום: רפי דלויה
ומה לגביהם?
ומה לגביהם? © צילום: רפי דלויה
© רפי דלויה

עונתה השנייה של "נעלמים", בהפקת ADD ומבית היוצר של ירון ארזי ("מועדון החנונים"), תעלה לאוויר מחר (ב') בערוץ החדש טין-ניק לצופי HOT, ותמשיך את קו העלילה המסתורי המתרחש באשמורת. הדיירים החדשים בעיירה לומדים לגלות כי מסתתרים סודות רבים ויחד עם חבריהם החדשים הם יוצאים לפיצוח התעלומות השונות שיובילו לגילויים מרעישים ומפתיעים. אירוע מסתורי באמצע הלילה, סימנים מוזרים על הגוף, הודעות אנונימיות ומאיימות בנייד ונוכלת מתוחכמת שנמצאת הרבה יותר קרוב אליהם ממה שחשבו, יסחפו את הגיבורים ואת הצופים -  לסיפור מתח עוצר נשימה ומלא הפתעות וגילויים מרעישים. הסודות הגדולים והקטנים של אשמורת – עיירה בה לכולם יש משהו להסתיר -  יצטרפו לפאזל אחד גדול שחשיפתו המלאה תשנה את חיי כל תושבי המקום.

הטירוף חוזר
הטירוף חוזר © צילום: רפי דלויה
תגובות