השמיניה: הכוכבים ששנת 2018 זו ה-שנה שלהם. צילום מסך מאינסטגרם

השמיניה: הכוכבים ששנת 2018 זו ה-שנה שלהם

בין כל הכוכבים שיככבו בגדול בשנה הבאה ללא הפסקה, בחרנו בשמונה שחקנים אהובים ששנת 2018 תעשה להם רק טוב בקריירה

2018 תהיה שנה עמוסה על הכוכבים המקומיים, אלו יככבו בשלל פרויקטים על המסך ובקולנוע ויכבשו אותנו מחדש. לכבוד השנה האזרחית החדשה, בחרנו רק שמונה שחקנים (מחווה לספרה החדשה בלוח השנה) ש-2018 מסתמנת כשנה הגדולה שלהם.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

עומר דרור

כוכב הנוער האהוב והדוגמן המצליח, עומר דרור, כיכב בשנה החולפת על מסך הקולנוע בסרט "כמעט מפורסמת" וכעת מסיים את סבב הופעות החנוכה שלו ב"שלושת המוסקטרים". בשני הפרוייקטים הללו הוא מככב לצד הזמרת המצליחה שמופיעה גם היא ברשימה המיוחדת שלנו, נועה קירל, והוא אף ישחק את בן זוגה, בן חממה, בסדרת הנוער החדשה "כפולה" ב-KidZ. בימים אלו דרור מככב בעונתה השלישית של הסיטקום "שבט צוצלת", ומצטלם לסדרת הדרמה החדשה "מלכות".

© אור גפן

נועה קירל

אם חשבתם שהשנה החולפת הייתה השנה המוצלחת ביותר של הזמרת, המנחה והשחקנית, נועה קירל, כדאי שתחשבו שוב. בשנה החדשה נראה את כוכבת הנוער הצעירה מככבת על המסך הקטן בתפקיד משחק ראשון בסדרת הנוער המבוססת על חייה, "כפולה", ואף בתפקיד משחק לעולם המבוגרים בסדרת הדרמה "שלטון הצללים". ואף זה לא מספיק: בימים אלו קירל מצטלמת לריאליטי הכשרונות החדש, "גאט טאלנט ישראל", בו היא משמשת כשופטת.

© אור גפן

קים אור אזולאי

אושיית האינסטגרם הלוהטת, קים אור אזולאי, שעד כה התעסקה בעיקר בהנחייה, עיצוב ודוגמנות, תחשוף אותנו השנה לראשונה ליכולות המשחק שלה-ובגדול. בשנה החדשה אזולאי תככב על המסך הקטן לא מעט: בסדרות "הסטייליסטית" ו"ככה זה" שמיועדות לקהל הבוגר, ובסדרת הנוער שתחל לצלם ממש בקרוב, "אילת", לצד ה-BFF עומר חזן שסומן בתחילת השנה העברית כאחד הכוכבים המבטיחים.

© שוקה כהן

עדי אלון

עדי אלון ימשיך לככב גם בשנה החדשה על המסך הקטן בפרקים החדשים של סדרת הנוער "נעלמים" ובעונה הרביעית של הסדרה הקומית המצליחה "שנות השמונים". כמו כן, אלון מצטלם בימים אלו לסדרת הדרמה החדשה לקהל הבוגר, "מלכות" לצד שורת שחקנים מובילים, ביניהם עומר דרור שמככב גם הוא ברשימה שלנו.

© עדן שוחט

אור כהן אכד

אל אור כהן אכד נחשפנו לראשונה בתור זמרת כשכיכבה ב"פרוייקט הלהקה 2", אך בשנה הקרובה היא תראה לנו אגם ת יכולות המשחק שלה. אכד, תשחק בסרט הקולנוע "הנשף" אליו הצטלמה השנה, לצד ירון בן הרוש (נעלמים וכדברא) וניב סולטן. גם במסך הקטן נראה לא מעט את השחקנית בהתהוות כשזו תככב בעולם הנוער, בסדרה החדשה "אילת" ובעונתה השנייה של "כדברא".

© יוטיוב

דניאל ליטמן

השחקן המצליח, דניאל ליטמן, שביסס את מעמדו בעולם הבידור עם שלל פרוייקטים מוצלחים במיוחד על מסך הטלוויזיה, ימשיך במסורת גם בשנה הבאה. בעולם הנוער ימשיך השחקן בעונתה השלישית של "שכונה", יצלם עונה שנייה ל"צפוף" ויצטרף ל"כדברא 2". בגזרת המבוגרים ימשיך לככב בסדרות "פולמון" ו"המדרשה", ישחק בסדרת הדרמה החדשה "שלטון הצללים", וצילם פיילוט לשידור בתפקיד ראשי בסדרה קומית חדשה בקשת.

© אור גפן

ניב סולטן

השחקנית ניב סולטן, תככב בשנה הקרובה במגוון פרוייקטים על המסך הגדול ואף על המסך הקטן. סולטן תשוב למסך הקולנוע כשזו תככב בסרט הנוער החדש "הנשף". בעולם הטלוויזיה תשחק סולטן בסדרת הנוער "אילת", ובסדרות המיועדות לקהל הבוגר יותר כמו "ההרמון" ו"הסטייליסטית" (בתפקיד ראשי).

© אינסטגרם

אינה בקלמן

יוצאת "אליפים" ו-"תאג''ד", אינה בקלמן, תככב בשנה הקרובה בשלל סדרות מגוונות המיועדות לקהלים שונים לגמרי. בגזרת הילדים תשחק בקלמן בתפקיד ראשי ב"אדוני המאמנת", ובגזרת הנוער קטפה השחקנית תפקיד ראשי בעונתה השנייה של סדרת הנוער "כדברא". בעולם המבוגרים תשחק בתפקיד ראשי בסדרת הדרמה "מלכות", ובתפקיד אורח ב"ההרמון" ו"הסטייליסטית".

© אינסטגרם
תגובות