כמו אבא: בתו של מנחה ערוץ הילדים תככב בסדרת נוער . צילום: פיני סילוק

כמו אבא: בתו של מנחה ערוץ הילדים תככב בסדרת נוער

פרסום ראשון: בתו של השחקן שרון צור שהנחה בעבר בערוץ הילדים, חוזרת לשורשים ותשחק בסדרת נוער חדשה באותו הערוץ בו כיכב אביה

כנראה שאבק כוכבים אכן עובר בתורשה, אחרת איך תסבירו שבשנים האחרונות אנחנו מגלים יותר ויותר על אחים או ילדים של כוכבים גדולים שמנסים גם הם את מזלם בתעשיית הבידור והמוזיקה. היום, מצטרפת לרשימה המכובדת של ילדי הסלבס (היי לכם - יותם קושניר, מקס אולארצ'יק ומשי קלינשטיין) שמנסים את מזלם בביצה המקומית, שחקנית צעירה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

למערכת פרוגי נודע היום (א') כי מיקה צור, בתו של השחקן ומנחה העבר של ערוץ הילדים המככב בימים אלו על במות הפסטיגל, שרון צור, לוהקה לסדרת הנוער החדשה והמסקרנת של הערוץ בו התחיל אביה, "אילת". בימים האחרונים השחקנית הצעירה נפגשה מספר פעמים עם כוכב אחר של הסדרה, השחקן עומר חזן ועם הבמאי לחזרות רגע לפני שמתחילים הצילומים האינטנסיבים לסדרת הנוער המסקרנת.

© צילום מסך מהאינסטגרם

הסדרה המדוברת תעסוק בחבורת נערים הנופשת במהלך חופשת הקיץ בעיר הדרומית בישראל, בית המלון בו הם שוהים, הדינמיקה, הצרות והאהבות ראשונות שצצות בין החבורה. במרכז הסדרה עומדת חבורה מגוונת של בני נוער וביניהם בן לעבריין, אחיות טובות שאחת מהן חולה במחלה נדירה, נערה יתומה, נערה עם מוגבלות שכלית וכן עובדי מלון צעירים כמו מציל, חדרן ועוד.

כפי שסיפרנו לכם לראשונה, מי שיככבו לצד צור ב"אילת" הם: ה/BFF עומר חזן וקים אור אזולאי, ניב סולטן, ואור כהן אכד.

תגובות