סליים עלינו: כוכבי ניקלודיאון נוקמים בפרוגי. צילם וחטף סליים בטעות: חגי דקל

סליים עלינו: כוכבי ניקלודיאון נוקמים בפרוגי

כוכבי הערוץ הכי כתום הפכו לירוקים במיוחד לכבוד צילומי סרטוני הסליים המסורתיים של הערוץ, הצטרפנו אל מאחורי הקלעים של המאורע המרגש והדביק ונאלצנו לחוות נקמה נוזלית במיוחד. צפו

מסורת הסליים הירוק של ניקלודיאון לא מתכוונת להיעלם. כמיטב המסורת העולמית של הערוץ, הכוכבים הכי גדולים נאלצים לחטוף ערימות של סליים נוזלי, דביק וירוק במיוחד כבר במשך שנים. בין החוטפים הבינלאומיים אפשר למצוא את ג'סטין ביבר, קייטי פרי, דמי לובאטו, ג'ון סינה ועוד רבים ומפורסמים נוספים - כל זה קורה בעיקר בטקס ה-KCA הגדול של הערוץ המתקיים מדי שנה. אך כעת, אחרי שנים מאז הפעם האחרונה שזה קרה - גם הכוכבים הישראלים נאלצים לחטוף ובגדול, ואיכשהו - גם אנחנו.

 עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כתב: משה אבוטבול | צילום: חגי דקל | עריכה: אסף אושי
 

לאחרונה התכנסו הכוכבים הישראלים של "ניק" לטובת צילומי פרומואים מיוחדים בהם הם חוטפים את הסליים. השנה נבחרו כוכבי "כדברא" - גילי איצקוביץ' ודין גרבר שהפכו את החוויה לעוד דייט רומנטי ומיוחד, משתתפי "הצחוקייה", כוכבי "בית הכלבים" - נאיה פדרמן ועמית הכטר, כוכבות "נעלמים" - ספיר בן רובי וגאיה גור אריה, כוכבות "שכונה" - ליאנה עיון ותותי ניניו, כוכבי "המלאך השומר שלי" - בן אדם ואלון סנדלר וכמובן מנחי ה"צ'מפיונסיק" - עדי ביטי וטל מוסרי - שעבורו זו חוויה שנייה עם הסליים שכן במסגרת מסעו עם פרוגי לטקס ה-KCA 2015 בחר לעשות זאת בצורה בינלאומית.

כזכור, בסבב הקודם של הגרסה הישראלית היו אלה כוכבי "החממה" שנאלצו לחטוף את הסליים יחד עם אודי ואביעד נוספים.

המסע ל-KCA 2017. כתב: משה אבוטבול | עריכה: עמית גלז
 
תגובות