משפחת קירל משתלטת על המסך: HOT חושפת את סדרות 2018. צילום מסך מאינסטגרם

משפחת קירל משתלטת על המסך: HOT חושפת את סדרות 2018

חברת HOT חשפה הבוקר (ג') את הסדרות והתכניות המתוכננות לשנת 2018. וביניהן: רותם סלע חוזרת בתשובה, "מה קשור" משתלטים על "מחוברים" ונועה קירל בדרמה למבוגרים בזמן שאחיה הגדול בדוקו ריאליטי מוזיקלי

2018 מסתמנת כשנה עמוסה ומלאה בתוכן ישראלי מקורי חדש, ואם אתם סקרנים לדעת ולשמוע על הדברים המתוכננים כבר מעכשיו - חברת HOT החליטה לחשוף הבוקר (ג') את מה שהיא מתכננת לשנת 2018 על המסך הקטן. אספנו את הפרויקטים שהכי מסקרנים אותנו!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

דרמות

איש חשוב מאוד 2

העונה השנייה של "איש חשוב מאוד" מצטלמת בימים אלה בלוס אנג'לס. בעונה הקרובה דמותו של יהודה לוי תלך על החלום הגדול של כל שחקן – הוליווד. לוי מרגיש שישראל נהיית קטנה וחונקת וינסה לכבוש את אמריקה. העונה תלווה את יהודה שיתחיל כשחקן אנונימי וינסה להשתלב בתעשייה ההוליוודית. במהלך העונה הוא יפגוש את אלי שיין (נטע ריסקין), ישראלית לשעבר ומפיקה קשוחה שחיה שם כבר 20 שנה ועשתה הכול כדי להתרחק מהמקום ממנו היא באה. המפגש בין האמריקאיות הקפוצה המנומסת והצבועה לבין הגבר הכי ישראלי בעולם יכריח את שניהם לבדוק האם החלום האמריקאי הוא באמת מה שהם רוצים.

© אור גפן

שלטון הצללים

דרמת מתח פוליטית חדשה שמראה לראשונה, את מאחורי הקלעים של  הכנסת. ב'שלטון הצללים' הגיבורים הם לא הח"כים, אלא ה"צללים" שלהם - היועצים. האהבות, השנאות והחברויות שלהם, משפיעות על החיים של כולנו. לתוך חבורה כזו, חודר דודי גרציאנו, האידיאליסט, במסע נקמה שעוד יביא את כולם לחשוף פרשיה שמאיימת על עתיד המדינה כולה. כדי להצליח עליהם להניח בצד את האגו והאינטרסים ולגבור על הפיתוי העצום שבכוח.

© אוהד קב

קאסט הסדרה הוא מפתיע במיוחד ומורכב מכמה כוכבים אהובים לגמרי. כך למשל תמצאו שם את נועה קירל בתפקיד דרמטי ראשון לקהל הבוגר יותר, אביב אלוש, חן אמסלם עומר גולדמן ודניאל ליטמן ששיחקו יחד ב"שכונה", זאב רווח ותום אבני.

שנות הירח

מה קורה כשזמר רוק הוא באותו הגיל של הקהל שלו? אביב גפן כותב את הסדרה הראשונה שלו והיא מבוססת על חייו. העלילה תעסוק בשנות ה-ניינטיז עם שחזור התקופתי, דמויות אמיתיות שכולנו מכירים (כל מי שהקיף את אביב - בני משפחה, בנות זוג, קולגות, חברים ואויבים) ורגעי מפתח שחקוקים בזיכרון, והכל מנקודת מבט של גפן, עדיין ילד, וכבר כותב בזמן אמת את הסיפור של עצמו.

© צילום: מוטי קמחי

מלכות

יש שיגדירו אותה כ"הבורר" החדש. בעיצומה של מסיבת הרווקים של אייל מלכה (ראש משפחת פשע), עולים מתנקשים ליאכטה המשפחתית של משפחת ומחסלים את כל הגברים של המשפחה. הנשים של משפחת מלכה נשארות להתמודד לבד בלי הגברים שלהן. המלכות, ובראשן דורי (ריטה), מסוכסכות בינן ועם עצמן, איבדו את מעמדן ונזרקות אל מציאות חדשה בה עליהן להיאבק על מקומן בעולם גברי המקדש רק כוח. בדרכן המצחיקה, הסוחפת והמלאה באקשן קומי ומבלי לוותר על נשיות ואנושיות המלכות ינסו לעמוד שוב על הרגליים ולשקם את עסקי המשפחה שנלקחו מהן, כמו גם לנקום את מות הגברים.

גם כאן הקאסט מרשים במיוחד הכולל את ריטה, עומר דרור, ליהי קרונובסקי, נופר סלמאן ("הכוכב הבא 3"), מיכאל אלוני, עדי אלון, מיכאל גבעתי ("החממה", "כיפת ברזל 2"), מלי לוי ודאנה אבגי.

הצצה. מתוך "מלכות" באדיבות HOT
 

אוטונומי?ת 

מיני דרמה שפותחה במקביל ל"סיפורה של שפחה", והיא חלק מהגל החם ביותר בזירה הבינלאומית. העלילה עוסקת בשנת 2019, ישראל קרועה ומפולגת בין מדינת ישראל החילונית לבין האוטונומיה החרדית. מאורעות תשמ״ט (1989) העקובים מדם, הביאו להקמתה של פדרציה חרדית בתחומי ירושלים וגלילותיה הפועלת לפי חוקי ההלכה היהודית. בני-ברק הפכה לפרוור של תל-אביב החילונית. כל אחד מאזרחי ישראל נדרש להחליט אם הוא מעוניין להפוך לתושב של האוטונומיה החרדית, או נשאר בתחום שיפוטה של ישראל החילונית. מדינת ישראל נותרה מדינה שיש בה חופש ופולחן דת, אבל הדת הופרדה מן המדינה לחלוטין. בשנה שלאחר מכן נבנתה חומת הפרדה שמקיפה את האוטונומיה החרדית, ומסוף מעבר אימתני הוקם בגבולות האוטונומיה והמדינה בהרי ירושלים, סמוך לבית שמש. כל אזרח ישראלי שמעוניין לבקר באוטונומיה, נדרש לאשרת כניסה ולבדיקה שמטרתה מניעת הברחת מצרכים שאסורים להכנסה לשטחי האוטונומיה.

מי שמככבים במיני דרמה המסקרנת הם: רותם סלע, דניאלה קרטס ("האדומות"), דאנה איבגי, אסי כהן ונוספים.

חוזרת בתשובה © שוקה כהן

דודו לנד

מה באמת קרה לכוכב הכי גדול בתולדות הטלוויזיה הישראלית, דודו טופז, ביום שהפסיק להיות הראשון בבידור? דודו טופז עשה מה שבא לו ואמר מה שבא לו על המסך - אבל כל המרכיבים שהביאו אותו לאן שהוא היה גם הובילו אותו לסוף טראגי.

אסף הראל,  יכתוב ויביים את הסיפור הגדול ביותר בתולדות תעשיית הבידור הישראלית וינסה להבין האם היה מסוגל טופז לחיות ולהזדקן כאדם מן השורה. האם מי שחי בסרט חייב שגם מותו יהיה כזה - קיצוני, חד פעמי וגדול מהחיים. דודו לא היה מוכן להישכח, להיעלם או לפנות את הבמה בקול ענות חלושה. הוא רצה לחזור בפעם האחרונה לכותרות הראשיות ויהא המחיר אשר יהא.

ריאליטי ודוקו ריאליטי

ביטים

סדרת דוקו-ריאליטי מוסיקלית על חלומות ועל חולמים. במרכזה שבעה צעירים בני 15-30 ששואפים להצליח בתעשייה ההולכת וגדלה של ההיפ הופ הישראלי. הם מגיעים מכל קצוות הארץ, מעכו ועד רחובות, מפלורנטין ועד כרמיאל. נפגשים בגינות ציבוריות, מועדונים עלומים וסמטות חשוכות ושרים על החיים שלהם בטקסטים פריסטייל שהם מאלתרים על המקום.

כוכבי הסדרה הם: עופרי קירל, 23 - אחיה הגדול של נועה קירל, שחולם על קריירת אנדרגראונד ורוצה להשתחרר מהייחוס המשפחתי המחייב. 

הצצה לביטים. מתוך "ביטים" באדיבות HOT
 

ליעד מאיר, בן 15 מכרמיאל וכשרון ענק – חולם להיות ראפר, אבל בינתיים תקוע בתיכון. עדן דרסו, 19 – חיילת, אתיופית מרחובות. סרטונים שהעלתה ליוטיוב הפכו אותה למוכרת בקהילה אתיופית ולהפתעתה היא מתחילה לקבל פניות לשיתופי מראפרים בולטים בישראל. אורגונייט, בני 33– ואדים ויאן, חברי ילדות מעכו מוציאים עיבוד ים תיכוני לשיר רוסי ידוע וזוכים לפניה מפתיעה מחברת הפקה רוסית. אקו, 28 - שבה ארצה אחרי תקופה בחו"ל ומתגלגלת למעגלי פריסטייל ובאטלים. היא מחליטה להיכנס בעולם ההיפ הופ הגברי והמיזוגני, ולהוכיח שגם אישה יכולה לעשות ראפ ולנצח את הגברים במשחק שלהם. ג'הבי, 24 - זמר דאנסהול–היפ הופ שעושה מוסיקה כבר חצי מחייו, אבל תמיד עם שותפים ובשולי הבמה. ג'הבי מרגיש שהגיע הרגע לעבור לקדמת הבמה.

הסדרה משלבת באטלים מוזיקאליים, מוזיקאים ויוצרים שמבצעים את שיריהם וקליפים קצרים שמשובצים בפרקים. חלק מהעלילה עצמה מסופר בשירת ראפ. לצד הכוכבים הנולדים של הסדרה, השתתפו בהופעות אורח שאנן סטריט, הדג נחש, קרולינה, פלד, אקסום, נועה קירל, נוי אלוש, סיקסטי ניין, בומרנג ואחרים.

הסדרה תשודר באפריל הקרוב.

ריאליטי VIP

בגזרת ריאליטי ה-VIP מצופות לנו שתי עונות חדשות של תכניות אהובות. הראשונה היא "היחידה 3" שאוספת כמה מהסלבס המקומיים ללהקה צבאית למשך חודש שלם. בניגוד לעונות הקודמות הפעם מדובר בעונת גברים בלבד שתכלול את: חובי סטאר, האולטראס, האחים דורון מירן וסטלוס, טילטיל, משה דץ, מושיק עפיה, ברלד ושי-חי. היחידה תעלה לשידור ביום העצמאות הקרוב.

היחידה 3 - קאסט
היחידה 3 - קאסט © אור גפן

ריאליטי נוסף שיחזור הוא "גולסטאר" - עונת בנים חדשה שהצטלמה לאחרונה בתאילנד ותכלול את אייל גולן, יונתן רושפלד, דין מירושניקוב, רז זהבי, חמימו, יוסי בובליל, אלכסיי מורזרוב, ירון ברלד שיחזור לסיבוב נוסף ונוספים כאשר לראשונה ישולב מתמודד אנונימי בשם אושרי קסרי. 

© רפי דלויה

קומדיה

מצולמים

מה קורה כשהפורמט של מחוברים פוגש את שלישיית הקומיקאים הכי מצליחה? "מצולמים" (שם זמני), הפרויקט החדש של שלישית מה קשור והיוצרים שמאחורי מחוברים -  סדרה קומית בת 12 פרקים, בכיכובה של שלישיית ״מה קשור״ ובהפקת קודה תקשורת. סדרה שמהלכת על החבל הדק שבין דמיון למציאות ומנסה להצחיק, לרגש ויחד עם זאת גם לנסח אמירה בעלת משמעות על מה שקורה כיום בחברה הישראלית. 

מה קשור
מה קשור © צילום מסך מאינסטגרם

נחמה

ב"נחמה" רשף לוי נוגע בלי פחד באחד הפחדים הגדולים ביותר של כל הורה - להתאלמן, ולגדל בכוחות עצמך את הילדים. רעידת האדמה הזו, שמותירה אותו אב חד-הורי לחמישה ילדים שהוא צריך ללמוד לטפל בהם, לפרנס אותם או לפחות להבדיל ביניהם, שולחת את גיא (רשף) לרדוף אחר חלום ישן, לעזוב את עבודתו הבטוחה ולכבוש את עולם הסטנדאפ שזנח לפני 20 שנה. בזמן שגיא זורק לפח את הנוחות, הכסף והאחריות, מי שנדרש להתערב ולתמוך בו הוא אחיו אורן (שלום מיכאלשווילי, בתפקיד משחק ראשון מזה שנים) - שוטר אגרסיבי, נשוי וחסר ילדים.

משתתפים: שלום מיכאלשווילי,  ערן זרחוביץ, לירון וייסמן, יובל שרף ושי המבר (בתפקיד אורח).

 

 

תגובות