עונת הגולסטאריות: "מצחיקה ומעודדת שוויון". צילום מסך מ"גולסטאריות"

עונת הגולסטאריות: "מצחיקה ומעודדת שוויון"

עד כה שלטו הגברים בתכנית הריאליטי ה-VIP המצליחה, "גולסטאר" וכעת, מגיע תורן של הבנות לכבוש את המגרש ולהוכיח שזה שילוב מעניין ושוויוני. ביקורת

תכנית הריאליטי "גולסטאר" נחשבת לאחת מהבולטות, האהובות והארוכות בז'אנר המקומי. במשך שנים היא הביאה למסך את גברברי הביצה והרכיבה מהן נבחרת כדורגל לכל דבר. אך כעת מיישרים קו בהפקת התכנית ומוכיחים שכדורגל הוא לא רק עולם גברי - אלא גם נשים יכולות להצטיין בו.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

גולסטאר בנות, או יותר נכון "גולסטאריות", היא פשוט צעד מתבקש עם כל האווירה השוויונית שדוגלת בכל עבר ברחבי העולם. אז האם התכנית שמציבה בכל עונה רף גבוה מצליחה לשמר את הרף גם בגרסה הנשית? לגמרי כן! הגולסטאריות מביאות איתן את השילוב המצויין של צחוק עם רצינות.

 

פתיחה שמזכירה לנו למה התאהבנו בתכנית, פתיח חדש לגמרי עד כדי רמת השיר ששונה לחלוטין מעונת הבנים, וזה ממשיך בכך שהאליל של "גולסטאר", המאמן המפורסם שייע פייגנבוים מתחיל בנאום מצחיק שמרגיש לא קשור לכלום אך באיזשהו אופן מתחבר לנושא שלשמו התכנסנו: בנות וכדורגל.

נבחרת של כבוד
נבחרת של כבוד © רפי דלויה

ומשם למסורת הקבועה: מתכנסים במגרש ואז מתחילים לשחק כדורגל עם הבגדים מהבית ולא עם המדים של הקבוצה וכל אחד או במקרה שלנו, אחת, מנסה את מזלה מול השער בבעיטת פנדל. גולים יותר מידי לא היו כאן. עם זאת שהיינו מצפים לראות משהו אחר, העניין עדיין זה שומר על רצף שממשיך את עונות הבנים (שבינתיים התקדמו לצילומי עונות בחו"ל) שהתרגלנו לראות עד כה.

רביבו המקורית © צילום מסך מהפרק
 
ניכר לעין שמי שתתפוס את מירב הפוקוס בעונת הבנות היא בל אגם שגם קיבלה את תואר הקפטנית. היא מצחיקה את הצופים ומאחוריה סיפור מרגש. בנוסף ניתן לראות כי המשימות ההזויות במיוחד שמאפיינות את הסדרה נשארות ולא הולכות לאף מקום, הקאסט מעניין והכי חשוב מזכיר נשכחות, כי אחרי הכל, אחרי עונות במקסיקו וארגנטינה, התגעגענו קצת לגולסטאר המקורי, זה שצילמו בארץ בישראל.

בל אגם
בל אגם © צילום מסך מהפרק

לא מדובר בעונה גרנדיוזית מדי, אולי אף לוקחת גם צעד אחד אחורה עם כל המסביב ומסתפקת במקומיות ובאווירת העונות הראשונות של התכנית בתחילתה דרכה, אך לגמרי לקחה צעד ענק קדימה עם עניין הבנות בכדורגל והליהוק המוצלח, המצחיק שנדרש ואף הכרחי בתכנית כמו "גולסטאר" ונעשית גם כאן באופן מצויין, כייפי והכי נחת ושחרור לסוף היום. בקיצור: הבנות שולטות!!!

רעיון לעונות הבאות: אולי נבחרת המורכבת מבנים ובנות יחד? 

ראשון-שלישי ב-20:15 ב-HOT3 והחל מה-15.2 ב-HOT VOD

תגובות