"כדברא", "פאודה" ו"אלישע" הן הזוכות בפרסי האקדמיה לטלוויזיה. צילום מסך מ"אלישע" ו"כדברא"

"כדברא", "פאודה" ו"אלישע" הן הזוכות בפרסי האקדמיה לטלוויזיה

חברי האקדמיה חילקו היום (ו') פרסים לסדרות ותכניות הטלוויזיה לשנת 2017 באירוע מיוחד בו הוכרזו הזוכים הגדולים. הסדרות "כדברא" ו"אלישע" הן הזוכות הגדולות בגזרת הנוער; "שבאבניקים" קטפה שלל פרסים; "פאודה" עם 11 זכיות

טקס פרסי הטלוויזיה הישראלית התקיים היום (ו') ובו נחשפו הזוכים הגדולים של האקדמיה לטלוויזיה ולקולנוע. את הטקס הגישה השחקנית הישראלית והבינלאומית איילת זורר שהגיעה ארצה לביקור קצר. בין מגישי הפרסים: איאן פינקוביץ', גורי אלפי, טום באום, אדל בספלוב, דניאל מורשתרוסלנה רודינהשירן סנדל, הכדורגלן מאור בוזגלו, טל מוסרי ועידו מוסרי הגישו יחד. בטקס הופיעו גם נועה קירל עם "יש בי אהבה" ו"טיקיטאס" בעיבוד מיוחד, נסרין קדרי בשירה "חייאתי" כזיכרון לאנשי הטלוויזיה שהלכו לעולמם השנה ואליעד שכתב שיר מיוחד בהשראת פיצול ערוצי הטלוויזיה ואף הוענק פרס מפעל חיים בתחום הטלוויזיה לעיתונאית והמגישה אילנה דיין שזכתה לתשואות כפיים ארוכות.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בפרס הסדרה הקומית של השנה זכו ה-"שבאבניקים" (HOT) בכיכובם של דניאל גד, ישראל אטיאס, אחרי עונה ראשונה מוצלחת במיוחד. ה"שבאבניקים" קטפו גם את פרס השחקן הטוב ביותר בסדרה קומית שהוענק לאורי לייזרוביץ', פרס הבימוי הטוב ביותר (אלירן מלכה, מאור זגורי ואריאל בנבג'י) ואת פרס התסריט הטוב ביותר לסדרה קומית שהוענק לאלירן מלכה.

© אוהד רומנו

במגזין הבידור והפנאי - הפרס חזר אל מערכת התכנית "ערב טוב עם גיא פינס" ("קשת 12") אחרי שבשנה שעברה זכה גיא לרר עם "הצינור". בפרס תכנית האירוח זכה גורי אלפי עם "היום בלילה" שירדה מהאוויר לאחרונה בתום שלוש עונות מצחיקות ולא מעט כוכבים שעברו על ספת האורחים.

חזרו לזכות © גיא כושי ויריב פיין

בפרס דוקו הריאליטי הטובה ביותר זכתה תום יער עם התכנית "תום יער עושה את שביל ישראל" שעקפה את "חתונה ממבט ראשון", הסדרה העובדתית הטובה ביותר היא "טיול אחרי צבא" של פבלו רוזנברג וגל תורן.

"אלישע" קטפה את פרס הסדרה הקומית לילדים ונוער על העונה הרביעית וקטפה פרסים נוספים: השחקן הטוב ביותר בסדרת ילדים ונוער הוא יובל סמו על תפקידו ב"אלישע" של ערוץ הילדים שעקף את דניאל מורשת ועידו מוסרי. השחקנית הטובה ביותר בסדרת ילדים ונוער הוענק לרבקה מיכאלי, גם היא על תפקידה ב"אלישע" באותה הקטגוריה התמודדו גם אביה מלכה וליאת הר לב.

בכל פעם מחדש
בכל פעם מחדש © רפי דלויה 

רגע לפני שהוכרז על פרס סדרת הדרמה הטובה ביותר לילדים ונוער נלי תגר קראה לכל מי שידו בדבר לשחרר את "או בוי" לחופשי מ"הארובה" בה היא נמצאת במשך שנה וחצי ולהחזיר אותה לשידוריה במיוחד לאחר הפרסומים שנתנו תקווה בשבוע האחרון. לאחר מכן הוכרז הזוכה הגדולה: העונה הראשונה של "כדברא", סדרת המדע בדיוני של "טין/ניק" בכיכובם של גילי איצקוביץ', דין גרבר, דנה לב, אביה מלכה, אור גרוס ונוספים, אפשר להגיד שזו מתנה ראויה לקראת העונה השנייה שתחל בעוד פחות משבועיים וכן על הבשורה על כך שתהיה עונה שלישית

תכנית הבידור לילדים ונוער הטובה ביותר היא השעשעון שנע סביב טרנד וטירוף חדרי הבריחה -"אסקייפ" של ערוץ KidZ בהנחייתו של עומר דרור, רגע לפני גמר העונה השנייה של התכנית.

עומר דרור בסט של אסקייפ. כתב: משה אבוטבול | עריכה: אמיר סולומון
 

השחקן הטוב ביותר בסדרת דרמה הוא ליאור רז על תפקידו ב"פאודה", אך זה לא עלה לקחת את הפרס כיוון שבימים אלו הוא שוהה בחו"ל, בפרס שחקנית הדרמה הטובה ביותר זכו לראשונה שתי שחקניות במקביל / בת חן סבג על "מטומטמת 2" (שגם זכתה כדרמה היומית הטובה ביותר) ומגי אזרזר על "בתולות", אזרזר זכתה גם בפרס השחקנית הקומית הטובה ביותר על הסדרה "ויקי ואני".

© צילום מסך

בפרס תכנית הריאליטי הטובה ביותר זכתה "מאסטר שף" על עונתה השביעית, שעשעון הטלוויזיה הטוב ביותר הוא "המרדף" של תאגיד השידור "כאן" עם עידו רוזנבלום, תכנית הסאטירה הטובה ביותר היא "ארץ נהדרת" שזכתה על עונתה ה-14.

"פאודה 2" קטפה את רוב הפרסים בטקס (11 פרסים) כשזכתה בפרס הגדול בטקס - סדרת הדרמה של השנה, תסריט, עריכת תמונה, ספיישל אפקטס, ליהוק, בימוי בדרמה ועוד.

© אינסטגרם
תגובות