עונה חדשה? הלהיט החדש של "נעלמים". צילום: אור גפן

עונה חדשה? הלהיט החדש של "נעלמים"

רק לפני פחות מחודש נפרדנו מהעונה השנייה של "נעלמים", אך מסתבר שלא צריך לחכות עד העונה השלישית כדי להנות שוב, כיוון שהכוכבים ארגנו לנו להיט חדש עם דמויות מהסדרה

זו בהחלט מתנת חג לכל מעריצי סדרת הנוער האהובה "נעלמים" שעונתה השנייה הסתיימה לפני פחות מחודש. אם חשבנו שאנחנו צריכים לחכות עד העונה השלישית כדי להנות שוב מהדמויות שהתמכרנו אליהן - מסתבר שטעינו. HOT VOD Young וערוץ טין-ניק, החליטו ליצור את "נעלבים" - להיט חדש מאותו בית יוצר.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אז לצערנו לא מדובר בסדרת ספין אוף עם פרקים משלה, אלא סרטון מערכונים פארודי על עלילת הסדרה ומה שמיוחד בפארודיה הזאת היא שלראשונה כוכבי הסדרה מככבים בפארודיה וצוחקים על עצמם. את "נעלבים" כתב היוצר המקורי של הסדרה, ירון ארזי שאחראי על רגעי מתח בלתי נשכחים בשתי העונות, אלא שהפעם הוא לקח אתנחתא קומית ולא היסס לצחוק על מה שהוא עצמו כתב.

© אור גפן

"נעלבים" עוסקת במה שקרה אחרי עלילת העונה השנייה, כששאולי כבר חוזר לאשמורת ובעצם מכילה מגוון מערכונים כאשר כל אחד מהם עוסק בנושא אחר אם זה הומור עצמי על החטיפות המרובות בעלילה שהפכו למעין תורנות בין הדמויות (מלבד שירה שאף אחד לא מעוניין לחטוף אותה), האמת על הטוסטים של אריק נחשפת, האובר דמרטיות וההפכפכות ברומנטיות של אמה ועידו, תסבוכת העלילה שמולידה פלקטים מסובכים למדי וגם: הסיבה האמיתית שפיזנטי רק רוצה לגנוב. כל זה נעשה בהומור מדוייק ומצחיק, כזה שמסתמן כלהיט וויראלי מעולה שאנחנו נשמח לקבל ממנו עוד ועוד פרקים, לפחות עד העונה השלישית.

 

כזכור, בעונה הראשונה של הסדרה, גם אנחנו בפרוגי יצרנו פארודיה משעשעת במיוחד על מה שקורה באמת בפתיח שהסתירו מכם.

 
תגובות