אייל גולן ואביב גפן: "עוד לא פתרנו את הריבים המוזיקליים". צילום: אורי דוידוביץ'

אייל גולן ואביב גפן: "עוד לא פתרנו את הריבים המוזיקליים"

שני ענקי המוזיקה הישראלית שניהלו לא פעם ריבים תקשורתיים, מתאחדים למטרת תכנית מוזיקלית משותפת שתעלה בקרוב. אתמול (ד') הוצג הפורמט לראשונה וזה מה שהיה להם להגיד. צפו!

באיזה צד אתם - אייל גולן או אביב גפן? בדיוק בזה תעסוק תכנית הריאליטי המוזיקלית החדשה של "קשת 12" הנושאת את שמם של השניים. אתמול (ד') הוצג לראשונה הפורמט מול התקשורת ובו נחשפו פרטים ראשונים על איך שהכל יעבוד - כמו למשל החלטת המתמודדים לפני כל עלייה לבמה (באיזה עיבוד לבחור -של אייל או של אביב?) וכן תפקידה של מיקי מסיקה כ"בוררת" בין השניים ועם לא מעט כוח ביידיים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בראיון לפרוגי סיפרו גולן וגפן על כך שאומנם השאירו את ריבי העבר מאחור אך שניהם כבר יודעים שיהיו לא מעט מחלוקות גם במהלך התכנית, בעיקר בפן המקצועי. מסיקה הגדילה ואמרה כי מדובר ב"מלחמת העולמות" של עולם המוזיקה וכי היא כבר מצפה ונרגשת לקחת חלק באותם הדיונים.

 

כתבת: מור שקל | צילום: אורי דוידוביץ' | עריכה: גלעד ילון

גם גולן וגם גפן חתומים על הכתרת פריצות חדשות בעולם המוזיקה המקומי כאשר בתכניות הריאליטי הקודמות שלהם הצמיחו כוכבים כמו נסרין קדרי, גיא ויהל ונוספים. כך שבשילוב בין השניים מצופה מהם להוציא את אחד הכוכבים הגדולים הבאים. עם זאת, גפן מרגיע את הרוחות ואמר לנו כי: "לא מחפש לייצר כוכב ריאליטי, אלא לייצר פה מציאות יותר נוחה, קלה ומקבלת".

תגובות