בית המשפט הכריע: ערוץ הילדים יוכל לשדר את "Oboy". צילום: שי בן אפרים

בית המשפט הכריע: ערוץ הילדים יוכל לשדר את "Oboy"

הפעם זה סופי? בדיון בבית המשפט הוחלט לבטל את צו המניעה כנגד שידור סדרת הנוער "או בוי" בערוץ הילדים וכי ניתן להחזיר אותה למסכים בתוך שבועיים. כל הפרטים

כשנה וחצי עברו מאז שסדרת הנוער "או בוי" הפסיקה את שידוריה ארבעה פרקים לפני סוף העונה הראשונה בעקבות ירידת ערוץ הילדים מ/yes והנה היא חוזרת ובגדול למסך הטלוויזיה שלנו לאחר תקופה ארוכה של מאבקים וגעגועים עזים מצד צופי הסדרה וכוכביה. אומנם כבר בתחילת החודש שעבר הכריז על כך ערוץ הילדים, אך חברת "yes" פנתה לבית המשפט והוציאה צו מניעה זמני בעקבות ההחלטה החד צדדית. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הבוקר (א') נודע כי בית המשפט ביטל את צו המניעה וקבע כי זכויות הסדרה שייכות לערוץ הילדים וכי ניתן להתחיל לשדר את הסדרה בפלטפורמות הערוץ השונות בתוך 14 ימים מהיום. בית המשפט קבע כי שיקולים משפטיים, כמו גם שיקולים ציבוריים מחייבים את שחרור הסדרה לשידור וכי המשך הקפאתה תיגרום פגיעה משמעותית לכל יוצרי הסדרה: התסריטאים, המפיקים, השחקנים ושאר הצוות ואף הקהל והמעריצים שמעוניינים לצפות בסדרה זו לפני שתתיישן.

השקת או בוי. כתבת: חן אביב | צילום: אופיר שרמן | עריכה: משה אבוטבול
 

מערוץ הילדים נמסר: "הצדק יצא לאור, ובני הנוער זכו; לאחר שהמתינו בסבלנות זמן כה רב – סוף סוף "או בוי" חוזרת. אנו מבטיחים להמשיך ולהביא לצופי ערוץ הילדים בפרטנר tv ובסלקום tv את התכנים האיכותיים והאטרקטיביים ביותר כפי שעשינו עד כה".

יוצר הסדרה, אורי גרוס, כתב על ההחלטה בחשבון האינסטגרם שלו: "מעריך את השופטת שבחרה לייחד פיסקה לכך שאובוי היא לא רק כסף וכוח ובעלות עליהם מתקוטטים הצדדים ודיברה על זכות הצופים השחקנים והיוצרים להנות משידור הסדרה ו'לקצור את פרי עמלם'. אישית אני מקווה שלא יהיו סיבוכים יותר ושלצד פרטנר וסלקום טי וי תימצא הדרך שגם ילדי יס והוט יוכלו להנות מהסדרה. תנו כבר לקצור את פרי עמלנו".

כזכור, ממש לא מזמן נפגשו כוכבי הסדרה כאקט מחאתי על אי מציאות פתרון לשידור הפרקים, במהלך המפגש הוקרנו באופן אינטימי ובלעדי לכוכבי הסדרה ארבעת הפרקים החסרים מהעונה הראשונה. כידוע, שתי העונות צולמו מראש ומוכנות לשידור.

© אינסטגרם

"או בוי" זכתה להצלחה רבה בזמן שידוריה וגם בתקופה שאחרי. להקת הבנים מהסדרה יצאה לסיבוב הופעות אמיתי בארצות הברית ולכמה הופעות גם בארץ. בנוסף, בסוף השנה העברית הקודמת היא הוכתרה על ידי עורכי פרוגי כסדרת הנוער של השנה וג'וי ריגר כשחקנית השנה על תפקידה בסדרה. בנוסף, אליאנה תדהר זכתה כשחקנית הנוער של השנה - על ידי גולשי פרוגי בטקס מיוחד באתר.

מעבר לביצועים מוזיקליים ולשירים חדשים, הסדרה הולידה דבר נוסף וחשוב לא פחות - "ליביאנה". הזוג האהוב, שהוכתר על ידי גולשי פרוגי כזוג השנה, שיחק זוג בסדרה והשניים התאהבו על הסט.

© ענת מוסברג

 

תגובות