במדינת תל אביב: עד כמה הכוכבים מכירים את העיר?. צילום: רפי דלויה

במדינת תל אביב: עד כמה הכוכבים מכירים את העיר?

לירן דוד, גיל כהן ומיכאל גבעתי יצרו סדרת רשת על תל אביב והם לא ציפו שהם יהפכו אותה לסדרת טלוויזיה שהופקה מחדש. הצטרפנו אל השקת "במדינת תל אביב" וביררנו: מה כוכבי הסדרה והאורחים יודעים על העיר? צפו

אם השם "במדינת תל אביב" נשמע לכם מוכר, זה בגלל שהסדרה החדשה הייתה למעשה סדרת רשת מצליחה שעלתה לפני כשנה. את הסדרה יצרו גיל כהן (תאג"ד, כדברא), לירן דוד ומיכאל גבעתי (החממה, כיפת ברזל) מתוך חברות טובה ורעיון משעשע, אך גם הם הופתעו לגלות שהסדרה שלהם הפכה כעת לסדרת טלוויזיה שהופקה מחדש ומההתחלה בערוץ טדי של פרטנרtv.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כתב: משה אבוטבול | צילום: חגי דקל | עריכה: עידן כהן
 

"במדינת תל אביב" היא קומדיה פארודית העוסקת בשני בחורים מאשקלון שמגיעים אל העיר הגדולה, המוגדרת כמדינה אחרת לכל דבר ופוגשים מדי יום את הדמויות הצבעוניות שמציעה תל אביב וכן את המנהגים והדברים שפחות שכיחים מחוצה לה. 

יוצרי הסדרה והבמאי אופיר בועז
יוצרי הסדרה והבמאי אופיר בועז © רפי דלויה

אל אירוע ההשקה החגיגי הגיעו יוצרי הסדרה שגם מככבים בה, יחד עם חברי הקאסט וביניהם: איל שקרצי, עידן שקרוקה, מור סרוסי, ספיר בן רובי, יגאל עדיקא ונוספים. עוד הגיעו לפרגן: יעל פולמן (שכונה) דנה לב, אדריאנו חאובל (שביים את הגרסה הקודמת), חן אהרוני, הדוגמן והשחקן ליעוז הרוש, דניאל גרנט ועוד.

בנות הסדרה
בנות הסדרה © רפי דלויה
התגעגענו!
התגעגענו! © רפי דלויה
בא לפרגן. אהרוני
בא לפרגן. אהרוני © רפי דלויה
הכי לב
הכי לב © רפי דלויה
באה מהשכונה
באה מהשכונה © רפי דלויה
וכולם יחד
וכולם יחד © רפי דלויה
 
תגובות